Νέα μελέτη αναδεικνύει την χειραγώγηση των παιδιών μέσω της σεξουαλικής αφύπνισης που προκαλεί η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση
Γράφει ο Brandon Showalter
Μια
νέα δημοσίευση από μια ηγετική ομάδα οικογενειακής υποστήριξης εκτενώς
καταγράφει τις ριζοσπαστικές, σημαντικές και ξεκάθαρες ως προς το
περιεχόμενο τους αλλαγές που έχουν λάβει χώρα στα δημόσια σχολεία σε όλη
τη χώρα σχετικά με την πλήρη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση.
Το Συμβούλιο Οικογενειακών Ερευνών εξέδωσε την Παρασκευή μια καινούρια αναφορά με
τίτλο: «Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση στα Δημόσια Σχολεία: Η σεξουαλική
αφύπνιση των παιδιών και η μύησή τους στις διάφορες κατηγορίες ΛΟΑΤ
(λεσβιών, ομοφυλοφίλων, αμφιφυλοφίλων και διαφυλικών ατόμων), η οποία
περιγράφει το πώς η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση διδάσκεται στα δημόσια
σχολεία στις ΗΠΑ και για ποιους λόγους οι γονείς πρέπει να είναι σε
επαγρύπνηση και προβληματισμό.
Ανάμεσα στα μαθήματα που διδάσκονται στους μαθητές των δημοσίων σχολείων στις ΗΠΑ σήμερα είναι και τα σεξουαλικά σεμινάρια του «πώς κάνεις κάτι» όπου οι νέοι εκπαιδεύονται στο πώς να συναινούν στο σεξ και στην «προσποιητή αποχή» – απέχοντας από το σεξ μέχρι το επόμενο σταθερό αγόρι ή κορίτσι τους. Η αναφορά του Συμβούλιου Οικογενειακών Ερευνών επίσης εξηγεί πώς τα σύγχρονα σχολικά προγράμματα σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης ενθαρρύνουν τους ανήλικους να προχωρήσουν σε εκτρώσεις και να το αποκρύψουν από τους γονείς τους, έτσι ώστε ποτέ να μην το γνωρίσουν και πώς οι μαθητές πιέζονται να ανακηρύξουν τους εαυτούς τους «συμμάχους» των ΛΟΑΤ και πώς προωθεί την αξίωση των διαφυλικών ότι έχουν ίσως «γεννηθεί στο λάθος σώμα».
Ανάμεσα στα μαθήματα που διδάσκονται στους μαθητές των δημοσίων σχολείων στις ΗΠΑ σήμερα είναι και τα σεξουαλικά σεμινάρια του «πώς κάνεις κάτι» όπου οι νέοι εκπαιδεύονται στο πώς να συναινούν στο σεξ και στην «προσποιητή αποχή» – απέχοντας από το σεξ μέχρι το επόμενο σταθερό αγόρι ή κορίτσι τους. Η αναφορά του Συμβούλιου Οικογενειακών Ερευνών επίσης εξηγεί πώς τα σύγχρονα σχολικά προγράμματα σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης ενθαρρύνουν τους ανήλικους να προχωρήσουν σε εκτρώσεις και να το αποκρύψουν από τους γονείς τους, έτσι ώστε ποτέ να μην το γνωρίσουν και πώς οι μαθητές πιέζονται να ανακηρύξουν τους εαυτούς τους «συμμάχους» των ΛΟΑΤ και πώς προωθεί την αξίωση των διαφυλικών ότι έχουν ίσως «γεννηθεί στο λάθος σώμα».
“Καλά
χρηματοδοτημένες διεθνείς ομάδες πίεσης έχουν υπάρξει εξαιρετικά
επιτυχείς στην προώθηση των σχολικών προγραμμάτων που αφυπνίζουν
σεξουαλικά τα παιδιά και προάγουν μια ιδεολογία των «σεξουαλικών
δικαιωμάτων» μεταξύ των νέων. Τα σχολικά συστήματα στερούνται έτσι
σημαντικές ώρες διδασκαλίας εξαιτίας αυτών των προγραμμάτων – 70 ώρες
διδασκαλίας για κάθε παιδί σε κάποιες περιπτώσεις – ακόμη κι όταν τα
αμερικανικά δημόσια σχολεία αποτυγχάνουν να πραγματώσουν το βασικό τους
σκοπό», είπε η Cathy Ruse, ανώτατο μέλος του Συμβουλίου Οικογενειακών
Ερευνών και Διευθύντρια για την Ανθρώπινη Αξιοπρέπεια σε μια δήλωσή της
για τη νέα αναφορά.
«Τα
σημερινά μαθήματα σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης μπορεί να είναι
εξαιρετικά χειριστικά – προσεκτικά σχεδιασμένα στο να κάνουν τα παιδιά
να αποδέχονται την έννοια των σεξουαλικών δικαιωμάτων και τις ρευστές
σεξουαλικές «ταυτότητες» και να απορρίπτουν τα θρησκευτικά τους πιστεύω,
την αυθεντία των γονιών τους και ακόμη και την ίδια τη φυσική
πραγματικότητα».
Η
Ruse βρίσκεται στην πρώτη γραμμή του ακτιβισμού στην κομητεία του
Fairfax, στη Βιρτζίνια, η οποία καθώς συνορεύει με την Ουάσινγκτον,
αποτελεί μια καθοριστικής σημασίας δημοφιλή εκπαιδευτική περιφέρεια,
όπου πολλά εκπαιδευτικά προγράμματα δοκιμάζονται για πρώτη φορά.
Μερικώς, λόγω της επιρροής της περιοχής και της γειτνίασής της με την
πρωτεύουσα της χώρας, οι εκπαιδευτικές περιφέρειες της χώρας συνήθως
σχεδιάζουν τα δικά τους προγράμματα αφού παρατηρήσουν το τι συμβαίνει
στην κομητεία του Fairfax.
Η
καινούρια δημοσίευση εξηγεί πώς η εκπαίδευση έχει καταλήξει να είναι
ιδεολογική χειραγώγηση και πώς οι διευθυντές των σχολείων και οι
επικεφαλής των διοικητικών συμβουλίων διατείνονται πως είναι η αυθεντία
πάνω από τις γονικές αντιρρήσεις σχετικά με την σεξουαλικότητα.
«Σκεφτείτε
την εμφάνιση νόμων και προγραμμάτων που χωρίς καμιά εξαίρεση ακυρώνουν
το δικαίωμα των γονιών να επιλέγουν την αποχώρηση των παιδιών τους από
τα μαθήματα σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης. Η Καλιφόρνια και το Ιλινόις
έχουν ήδη κάνει αυτό το δραστικό βήμα» παρατηρεί η Ruse στην αναφορά.
«Όταν
οι γονείς του Ιλινόις άρχισαν να κρατούν τα παιδιά τους σπίτι κατά τη
διάρκεια της εβδομάδας ΛΟΑΤ (λεσβιών, ομοφυλοφίλων, αμφιφυλοφίλων και
διαφυλικών ατόμων, με διαφορετική ή αμφισβητήσιμη σεξουαλικότητα), ο
αντιπρόεδρος του σχολικού συμβουλίου πρότεινε να μην αναφέρουν στους
γονείς τη χρονική στιγμή που αυτή θα λάμβανε χώρα: «Η μη ενημέρωση των
γονέων για τη στιγμή πραγματοποίησης του προγράμματος είναι μια
επιλογή».
Η
αναφορά υπογραμμίζει το μεγάλο ρόλο που παίζουν παράγοντες, όπως η
γιγαντιαία οργάνωση των ΗΠΑ υπέρ των εκτρώσεων Προγραμματισμένη
Πατρότητα και το Συμβούλιο Πληροφόρησης και Διαπαιδαγώγησης για τη
σεξουαλικότητα, στο να διαμορφώνουν τον τρόπο σκέψης των νέων και να
αφυπνίζουν με ακραίο τρόπο τα παιδιά σεξουαλικά.
Το
SIECUS είναι μια από τις ηγετικές ομάδες που προωθούν τη σεξουαλική
διαπαιδαγώγηση και πρόσφατα έχουν μετονομάσει το βασικό τους μήνυμα
αποκαλύπτοντας έτσι απροκάλυπτα το σκοπό τους «Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση
για κοινωνική αλλαγή». Εκτός από το να κάνουν εκτρώσεις, σε ένα από τα
προγράμματα σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης της Προγραμματισμένης Πατρότητας
που ονομάζεται «Σοβαρέψου», μαθητές της αντίστοιχης α΄ γυμνασίου
καθοδηγούνται στο πώς να συμπεριλάβουν τη διαφανή μεμβράνη από
πολυαιθυλένιο από το παντοπωλείο ως ένα οδοντικό φράγμα κατά την
ενασχόληση με το στοματικό σεξ.
Η
Ruse σχολίασε «Ακόμη κι αν οι γονείς εντοπίσουν τα προβληματικά
μαθήματα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης και καταφέρουν να απομακρύνουν
τα παιδιά τους από αυτά, αυτό δεν θα μπορέσει να τα προστατεύσει από τη
σεξουαλική προπαγάνδα που εμφανίζεται οπουδήποτε στο σχολείο, όπως στους
διαδρόμους, στο μάθημα της ιστορίας, στο ημερολόγιο και στη βιβλιοθήκη.
«Ως
γονείς, οφείλουμε να επιμένουμε στο καλύτερο για τα παιδιά μας. Η
απαίτηση της αποφυγής των κινδύνων που βασίζονται στη σεξουαλική
διαπαιδαγώγηση, η συμπλήρωση ετήσιων επιστολών αποχώρησης από τα
μαθήματα σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης και η παρακολούθηση των συμβουλίων
των μελών των σχολικών επιτροπών συνιστούν προληπτικούς τρόπους με τους
οποίους οι γονείς μπορούν να καταστήσουν γνωστό στα σχολεία των παιδιών
τους πως είναι ενημερωμένοι, σε επαγρύπνηση και σε ετοιμότητα να
δράσουν.
Πηγή: Ἐδῶ.