Ο θλιβερός κατάλογος των βλάσφημων και ανίερων θέσεων του ψευδεπίσκοπου Βαρθολομαίου

Ο Καίσαρας αποφασίζει, ο Οικουμενικός Πατριάρχης υποτάσσεται!


      Ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος και το Οικ. Πατριαρχείο από τη στιγμή που εμφανίστηκε η λεγόμενη «πανδημία» του κορωνοϊού, χωρίς καμία αίσθηση ποιμαντικής ευθύνης, προέβησαν στην ανακοίνωση βλάσφημων, ανίερων και πρωτοφανών εκκλησιαστικών αποφάσεων και θέσεων, οι οποίες προσέβαλαν βάναυσα την Ορθόδοξη Πίστη και Λατρεία της Ορθοδόξου Εκκλησίας, όπως αυτή εκφράζεται μέσα από την Ιερά Παράδοση των Αγίων Πατέρων. Οι ανίερες αυτές αποφάσεις άνοιξαν τον δρόμο και έδωσαν την ευκαιρία ώστε Αρχιερείς του Οικουμενικού Θρόνου να αρχίσουν με τη σειρά τους να ανακοινώνουν σειρά αντιπατερικών, βλάσφημων, αντορθόδοξων αποφάσεων και ενεργειών (όπως το κλείσιμο των Ιερών Ναών, την αλλαγή του παραδοσιακού τρόπου μετάδοσης της Θείας Ευχαριστίας με την Αγία Λαβίδα ή ακόμα και της απαγόρευσης της Θείας Κοινωνίας στους πιστούς). Στη συνέχεια αυτού του άρθρου θα παρουσιαστούν οι ασεβείς και βλάσφημες αποφάσεις και τα μηνύματα που εξέδωσε ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος και το Οικ. Πατριαρχείο, κατά το διάστημα 11 Μαρτίου 2020 έως τις 20 Ιουνίου 2020:
α) Στις 11 Μαρτίου 2020, η Ιερά Σύνοδος του Οικουμενικού Πατριαρχείου σε ανακοίνωση που εξέδωσε, προέτρεψε τους πιστούς «με αίσθημα δε ποιμαντικής ευθύνης» (;) να εναρμονίζονται με τις υγειονομικές οδηγίες του ύποπτου, βρώμικου και συντασσόμενου με τις επιταγές της Νέας Τάξης, Παγκοσμίου Οργανισμού Υγείας (Π.Ο.Υ), καθώς και με τις νομοθετικές υποδείξεις και διατάξεις των κατά τόπους Κρατών:
«Γι΄ αυτό [η Εκκλησία μας] προτρέπει όλους τους πιστούς να εναρμονίζονται προς τις υγειονομικές οδηγίες τόσο του Παγκοσμίου Οργανισμού Υγείας όσο και προς τις σχετικές υποδείξεις και νομοθετικές διατάξεις των κατά τόπους Κρατών».
β) Στις 18 Μαρτίου, το Οικουμενικό Πατριαρχείο με ανακοινωθέν που εξέδωσε, υπογράμμισε την ανάγκη να υπακούουν όλοι στις αποφάσεις και εντολές των αρμόδιων υγειονομικών αρχών. Επιπρόσθετα, γενίκευσε για όλες τις επαρχίες του τη βλάσφημη, ανίερη και πρωτάκουστη εκκλησιαστική απόφαση και εντολή, να ανασταλούν όλες οι θρησκευτικές ιερουργίες, εκδηλώσεις και τελετές, μέχρι τέλους Μαρτίου:
«[Το Οικουμενικό Πατριαρχείο] Ὑπογραμμίζει τήν ἀνάγκη νά ὑπακούουν ὅλοι στίς ἀποφάσεις καί ἐντολές τῶν ἁρμοδίων ὑγειονομικῶν ἀρχῶν γιά τό κοινό καλό.
4) Σέ συνέχεια τῶν σχετικῶν ἀποφάσεων πού ἤδη πῆραν μερικές ἐπαρχίες τοῦ Οἰκουμενικοῦ Θρόνου, σήμερα γενικεύεται γιά ὅλες τίς ἐπαρχίες του ἡ ἐκκλησιαστική ἀπόφασις καί ἐντολή νά ἀνασταλοῦν ὅλες οἱ θρησκευτικές ἱερουργίες, ἐκδηλώσεις καί τελετές, μέχρι τέλους Μαρτίου, ἐκτός ἀπό τήν προσωπική προσευχή τῶν Χριστιανῶν στούς ναούς πού θά παραμείνουν ἀνοικτοί ὅπως μέχρι τώρα. Ἡ ἀπαγόρευσις αὐτή θά ἀναθεωρηθῇ ἀργότερα, σύμφωνα μέ τήν ἐξέλιξι τῆς πανδημίας πού προκάλεσε ὁ ἰός».
γ) Στις 18 Μαρτίου, ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος σε μήνυμα που εξέδωσε προς το πλήρωμα της Εκκλησίας για την πανδημία από τον κορωνοϊό, προέτρεψε «πατρικά» τους πιστούς να ανταποκρίνονται με ακρίβεια σε όλα τα μέτρα που λαμβάνουν οι υγειονομικές υπηρεσίες και τα κράτη:
«Γι’αυτο παιδιά μου, όπου γης, σας προτρέπω πατρικά να ανταποκρίνεστε με ακρίβεια και υπομονή σε όλα τα δύσκολα, αλλά απαραίτητα, μέτρα που λαμβάνουν οι υγειονομικές υπηρεσίες και τα κράτη».
Επιπλέον, ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος προσπαθώντας να δικαιολογήσει τη βλάσφημη, αντίχριστη και ανήκουστη απόφαση του Οικουμενικού Πατριαρχείου για αναστολή όλων των ιερουργιών και τελετών για όλες τις επαρχίες του, δήλωσε χωρίς αιδώ στο μήνυμά του ότι «αυτό που κινδυνεύει, δεν είναι η πίστη αλλά οι πιστοί»:
«Ίσως κάποιοι από εσάς αισθάνθηκαν ότι με τα δραστικά αυτά μέτρα υποτιμάται ή θίγεται η πίστη. Όμως αυτό που κινδυνεύει, δεν είναι η πίστη αλλά οι πιστοί, δεν είναι ο Χριστός, αλλά οι Χριστιανοί μας, δεν είναι ο Θεάνθρωπος αλλά εμείς οι άνθρωποι».
δ) Στις 8 Απριλίου και εν όψει της Αγίας και Μεγάλης Εβδομάδας και του Πάσχα, το Οικουμενικό Πατριαρχείο έπειτα από σύσκεψη των Ιεραρχών του Θρόνου έλαβε τη βλάσφημη, ανίερη και πρωτοφανή απόφαση για κλείσιμο των Ιερών Ναών και τον αποκλεισμό των πιστών από τις Ιερές Ακολουθίες και το Μυστήριο της Θείας Ευχαριστίας, αρχομένης από το Σάββατο του Λαζάρου:
«Ἀπό τό Σάββατο τοῦ Λαζάρου καί ἑξῆς οἱ ἱερές ἀκολουθίες θά τελοῦνται σέ ἕνα Ναό κάθε ἀρχιεπισκοπικῆς Περιφέρειας τῆς Ἀρχιεπισκοπῆς Κωνσταντινουπόλεως καί κάθε μιᾶς ἀπό τίς παρακείμενες Μητροπόλεις, πάντοτε τῶν θυρῶν κεκλεισμένων, μέ τήν μέριμνα καί τήν ἐπιστασία τῶν οἰκείων ποιμεναρχῶν καί τοῦ ἐπόπτου κάθε Περιφέρειας».
ε) Στις 11 Απριλίου (Σάββατο τοῦ Λαζάρου), ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος με νέο μήνυμα που εξέδωσε «ἐπί τῇ εἰσόδῳ εἰς τήν Ἁγίαν καί Μεγάλην Ἑβδομάδα», σχολίασε σχετικά με την εωσφορική απόφαση του Οικουμενικού Πατριαρχείου να κλείσει τους Ιερούς Ναούς και να αποκλείσει τους πιστούς από τις Ιερές Ακολουθίες και το Μυστήριο της Θείας Ευχαριστίας, ότι σίγουρα όλα αυτά προκαλούν «μία αίσθηση αλλοτρίωσης»:
«Ἔκλεισαν οἱ ναοί γιά τούς πιστούς. Ἡ πανίερη γεύση τῆς Θείας Κοινωνίας λείπει ἀπό τά αἰσθητήριά τους. Δέν βλέπουν τό πρόσωπο τῶν ἀδελφῶν ἐν συνάξει, στεροῦνται τίς κατανυκτικές ἀκολουθίες καί τήν εὐωδία τοῦ θυμιάματος. Σίγουρα προκαλοῦν ὅλα αὐτά μιά αἴσθηση ἀλλοτρίωσης».
Στη συνέχεια, ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος υποτίμησε αναίσχυντα την αγιαστική Χάρη των Ιερών Ναών και των άλλων ιερών σκευών και αντικειμένων που βρίσκονται εντός αυτών. Συγκεκριμένα, ανέφερε ότι έπρεπε να λάβουν την απόφαση παράτασης των μέτρων και για τη Μεγάλη Εβδομάδα ώστε οι πιστοί να προστατευθούν όλοι ανεξαιρέτως («γιά νά προστατευτεῖτε ὅλοι ἀνεξαιρέτως»), θεωρώντας βλασφήμως ότι οι Ιεροί Ναοί και όλα τα εν αυτώ ιερά στερούνται την αγιαστική Χάρη και ότι μέσω αυτών δύναται να μεταδοθεί μολυσματική ασθένεια:
«Μέ πόνο ψυχῆς ἔπρεπε νά πάρουμε τήν ἀπόφαση παράτασης τῶν μέτρων αὐτῶν καί γιά τήν Μεγάλη Ἑβδομάδα. Γιά νά προστατευτεῖτε ὅλοι ἀνεξαιρέτως».
Επιπρόσθετα, για ακόμα μία φορά προσέβαλε την Ορθόδοξη Πίστη καθώς επανέλαβε ότι με τα βέβηλα και ανήκουστα αυτά μέτρα (και το ανίερο κλείσιμο των Ιερών Ναών) «δεν θίγεται η πίστη μας»:
«Πρέπει νά κατανοήσουμε καί νά ἀποδεχθοῦμε ὅτι μέ τά μέτρα αὐτά δέν θίγεται ἡ πίστη μας». 
στ) Η ανίερη θέση (και προτροπή) του Πατριάρχη Βαρθολομαίου για ανταπόκριση με ακρίβεια στα αντίχριστα και εκκλησιομάχα μέτρα που ελάμβαναν οι υγειονομικές υπηρεσίες και οι εκάστοτε πολιτικές εξουσίες των κρατών, καθώς και η ανήκουστη θέση του ότι με τα μέτρα αυτά «δεν θίγεται η πίστη μας», έθεσαν τις βάσεις και άνοιξαν τον δρόμο ώστε Αρχιερείς του Οικουμενικού Θρόνου να αρχίσουν με τη σειρά τους να ανακοινώνουν σειρά αντιπατερικών, βλάσφημων και αντορθόδοξων αποφάσεων και ενεργειών, όπως το κλείσιμο των Ιερών Ναώναλλαγή του παραδοσιακού τρόπου μετάδοσης της Θείας Ευχαριστίας με την Αγία Λαβίδα (ΑυστρίαΒέλγιοΑμερική) ή ακόμα και απαγόρευση της Θείας Κοινωνίας στους πιστούς (ΓερμανίαΛουξεμβούργο).
ζ) Την 1η Ιουνίου, ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος έθεσε με μία ακόμη ενέργειά του, μία νέα βόμβα στα θεμέλια της Ορθόδοξης Πίστης και Εκκλησίας καθώς απέστειλε γράμμα προς τους Προκαθημένους των Εκκλησιών σχετικά με «τό καίριον θέμα τῆς Θείας Εὐχαριστίας καί τοῦ τρόπου μεταδόσεως αὐτῆς εἰς τούς πιστούς», θέτοντας έτσι και αυτός εμμέσως και χωρίς καμία ντροπή, θέμα αλλαγής του τρόπου μετάδοσης της Θείας Μετάληψης. Ο Οικουμενικός Πατριάρχης αντί να επιπλήξει αυστηρά και να επιτιμήσει συνοδικά όσους Αρχιερείς του Οικουμενικού Θρόνου αποφάσισαν να εγκαταλείψουν τον παραδοσιακό -από αιώνων- τρόπο μετάδοσης της Θείας Ευχαριστίας και να διαφυλάξει ακέραια την Ορθόδοξη Λατρεία, ανέγραψε στο γράμμα του προς τους Προκαθημένους των Εκκλησιών ότι επιθυμεί να γνωρίσει τους αδελφικούς λογισμούς και τις σκέψεις τους, ώστε να πορευθούν από κοινού (;) εις την ποιμαντική αντιμετώπιση των αμφισβητήσεων του καθιερωμένου τρόπου μεταδόσεως της Θείας Κοινωνίας: «Ἐνώπιον τῶν διαμορφουμένων συνθηκῶν, ἐπιθυμοῦμεν νά ἐνωτισθῶμεν τόν ἀδελφικόν Ὑμῶν λογισμόν καί τάς σκέψεις, ὥστε, ἀπό κοινοῦ νά πορευθῶμεν εἰς τήν ποιμαντικήν ἀντιμετώπισιν τῶν ἀμφισβητήσεων τοῦ καθιερωμένου τρόπου μεταδόσεως τῆς Θείας Κοινωνίας».
η) Επίσης, την 1η Ιουνίου, το Οικουμενικό Πατριαρχείο ανακοίνωσε στο πλήρωμα τῆς Αρχιεπισκοπής Κωνσταντινουπόλεως και των εν Τουρκία Ιερών Μητροπόλεων, το άνοιγμα των Ιερών Ναών για τους πιστούς, αρχομένης από την 6η Ιουνίου, τηρουμένων των οδηγιών υγειονομικής προστασίας μέσα στους Ιερούς Ναούς όπως «καταλλήλου μάσκας προσώπου», εξισώνοντας έτσι τους Ιερούς Ναούς με τους κοσμικούς χώρους (σούπερ μάρκετ).
θ) Στις 20 Ιουνίου, η Μεγάλη Πρωτοσυγγελία του Οικουμενικού Πατριαρχείου προσέβαλε ξανά την ιερότητα των Ιερών Ναών, καθώς συνέστησε νέα ανίερα και βλάσφημα μέτρα.  Συγκεκριμένα, η Μ. Πρωτοσυγγελία εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία ανέγραψε ότι η «Μήτηρ Εκκλησία» συνιστά ιδιαιτέρως στους χριστιανούς «τούς ἀποτελοῦντας τό ἐνταῦθα ἄμεσον ποίμνιόν» να φέρουν επί του προσώπου μάσκες και να μην ασπάζονται προς το παρόν τις Ιερές εικόνες στους Ιερούς Ναούς και τα χέρια των κληρικών:
«[…] ἡ Μήτηρ Ἐκκλησία ἐν τῇ στοργῇ αὐτῆς καί τῷ ἐνδιαφέροντί της διά τήν ὑγείαν καί τήν προστασίαν τῶν ἁπανταχοῦ προσφιλῶν τέκνων αὐτῆς, συνιστᾶ ἰδιαιτέρως εἰς τούς χριστιανούς τούς ἀποτελοῦντας τό ἐνταῦθα ἄμεσον ποίμνιόν της νά ἐξακολουθήσουν νά τηροῦν ἐπιμελῶς τά συνιστώμενα ὑπό τῶν ἁρμοδίων μέτρα, ἤτοι:
1) νά νίπτουν τακτικῶς τάς χεῖρας των,
2) νά φέρουν ἐπί τοῦ προσώπου μάσκες,
3) νά τηροῦν τάς μεταξύ των ἀποστάσεις,
4) νά μή ἀσπάζωνται, πρός τό παρόν, τάς ἱεράς εἰκόνας εἰς τούς ναούς καί τάς χεῖρας τῶν κληρικῶν, ἐκδηλοῦντες τόν σεβασμόν των δι᾿ ὑποκλίσεως […]».
Η Μ. Πρωτοσυγγελία του Οικ. Πατριαρχείου με αυτές τις βλάσφημες συστάσεις προς το άμεσο ποίμνιο, προσβάλλει κατάφωρα και υποτιμά αναίσχυντα την αγιαστική Χάρη των Ιερών Ναών και των άλλων ιερών σκευών και αντικειμένων που βρίσκονται εντός αυτών, καθώς δέχεται ανιέρως και βλασφήμως ότι μέσα στους Ιερούς Ναούς υπάρχει κίνδυνος να μεταδοθεί μολυσματική ασθένεια, εφόσον δεν τηρηθούν οι υγειονομικοί όροι που τηρούνται στους χώρους συνάθροισης προσώπων. Όμως, οι Ιεροί Ναοί είναι οίκοι του Θεού και εργαστήρια του Αγίου Πνεύματος. Οι Ιεροί Ναοί και ό,τι βρίσκεται μέσα σε αυτούς μεταδίδουν μόνο αγιασμό και Θεία Χάρη, θεραπεία και ίαση και όχι ασθένειες, λοιμώξεις και μεταδοτικές ασθένειες. Ο π. Θεόδωρος Ζήσης αναφέρει σχετικά στο άρθρο με τίτλο «Προσβολή των δογμάτων της Εκκλησίας και της Ιερότητας των Ναών»:
«Εἰς ὅλα τά χαρίσματα καί τά πλεονεκτήματα ὑπάρχουν βαθμοί ὑπεροχῆς καί ἀξίας πού ἐκφράζονται καί στήν γλώσσα μέ τούς τρεῖς βαθμούς τῶν ἐπιθέτων· θετικό, συγκριτικό καί ὑπερθετικό: σοφός, σοφώτερος, σοφώτατος· ἀγαθός, καλλίων, κάλλιστος· νέος, νεώτερος, νεώτατος. Ἐκτός λοιπόν ἀπό τήν ἁγιώτατη καί ὕψιστη Θεία Εὐχαριστία, ὑπάρχουν καί ἄλλα ἅγια καί ἁγιότερα, ὑψηλά καί ὑψηλότερα, ὅπως μέ βεβαιότητα εἶναι ὁ ἱερός ναός, τό ἱερό Εὐαγγέλιο, οἱ ἅγιες εἰκόνες, ὁ Τίμιος Σταυρός, τά ἱερά λείψανα, τό ἁγιασμένο χέρι τοῦ ἱερέως, ἡ ἁγία τράπεζα, ἡ ἁγία λαβίδα, τό ἱερό δισκοπότηρο καί πολλά ἄλλα. Ὅπως λοιπόν ἡ Θεία Κοινωνία δέν μεταδίδει ἀσθένειες, τό ἴδιο καί ὁ ἱερός ναός καί ὅλα τά ἐν αὐτῷ μεταδίδουν μόνον ἁγιασμό καί Χάρη, θεραπεία καί ἴαση καί ὄχι ἀσθένειες καί λοιμώξεις».
Σχετικά με αποκρουστική σύσταση της Μ. Πρωτοσυγγελίας για χρήση μάσκας μέσα στους Ιερούς Ναούς και την ενόχληση του Διαβόλου από την πρόσωπο με πρόσωπο προσευχητική κοινωνία με το Θεό και τα χαριτωμένα πρόσωπα των ευλαβών πιστών, σημειώνει ο π. Θεόδωρος Ζήσης στο άρθρο με τίτλο «Προσβολή των δογμάτων της Εκκλησίας και της Ιερότητας των Ναών»:
«[…] μείωση τῆς ἐμπιστοσύνης στήν ἄκτιστη Χάρη τοῦ Θεοῦ καί ὑπακοή στόν Καίσαρα, πού φάνηκαν μέ τήρηση ὑγειονομικῶν μέτρων μέσα στόν ἁγιασμένο χῶρο τῶν Ναῶν· ἀποστάσεις μεταξύ τῶν πιστῶν, μικρός ἀριθμός ἐκκλησιαζομένων, ἀποφυγή ἀσπασμοῦ τῶν ἱερῶν εἰκόνων καί τοῦ χεριοῦ τῶν ἱερέων καί τό χείριστο ὅλων καί πιό ἀποκρουστικό, ἡ χρήση μάσκας μέσα στούς Ναούς, εὐτυχῶς σέ ἐλάχιστες περιπτώσεις. Ὁ Διάβολος συνεχίζει νά μᾶς χορεύει· μετέφερε τούς μασκοφόρους, τούς μασκαράδες, ἀπό τά κοσμικά καρναβάλια μέσα στίς ἐκκλησίες μας, τόν ἐνοχλοῦν ἡ πρόσωπο μέ πρόσωπο προσευχητική κοινωνία μέ τόν Θεό, τά χαριτωμένα τῶν πιστῶν πρόσωπα».
Επίσης, η βλάσφημη σύσταση της Μ. Πρωτοσυγγελίας για αποφυγή απασμού των Ιερών εικόνων στους Ιερούς Ναούς, μπορεί να θεωρηθεί ένα νέο είδος Εικονομαχίας, γιατί αγνοεί τη θεολογία και την Ορθόδοξη Πίστη που αναπτύχθηκε από τη Ζ´ Οικουμενική Σύνοδο και τους Αγίους Πατέρες. Η Χάρη των εικονιζόμενων Αγίων περνάει και στο υλικό των εικόνων, στο ξύλο, το αγιάζει και το χαριτώνει, ώστε να μεταδίδει και αυτό Χάρη και Αγιασμό. Διαβάζουμε σχετικά στο άρθρο του π. Θεοδώρου με τίτλο «Προσβολή των δογμάτων της Εκκλησίας και της Ιερότητας των Ναών»:
«Ἡ σύσταση νά μήν ἀσπαζόμαστε τίς ἅγιες εἰκόνες μπορεῖ νά θεωρηθεῖ ὡς ἕνα νέο εἶδος εἰκονομαχίας, γιατί ἀγνοεῖ τήν θεολογία καί τήν πίστη τῆς Ἐκκλησίας πού ἀναπτύχθηκε ἀπό τήν Ζ´ Οἰκουμενική Σύνοδο καί ἀπό μεγάλους Ἁγίους Πατέρες. Ἀσπαζόμενοι τίς εἰκόνες ἀσπαζόμαστε τά εἰκονιζόμενα πρόσωπα τοῦ Χριστοῦ, τῆς Παναγίας, τῶν Ἀποστόλων καί τῶν Ἁγίων, τῶν ὁποίων ἡ Χάρη καί ὁ ἁγιασμός μεταβαίνει ἀπό τά πρωτότυπα, ἀπό τούς ἴδιους, καί στίς εἰκόνες τους. Δέν τιμοῦμε τό ξύλο τῆς εἰκόνας, ἀλλά τόν εἰκονιζόμενο ἐπάνω εἰς αὐτήν, ὅπως εἶχε διατυπώσει ἐνωρίς ὁ Μ. Βασίλειος καί κατόπιν ὁ Ἅγιος Ἰωάννης Δαμασκηνός καί ἡ Ζ´ Οἰκουμενική Σύνοδος· «ἡ γάρ τῆς εἰκόνος τιμή ἐπί τό πρωτότυπον διαβαίνει». Εἶναι λοιπόν ποτέ δυνατόν νά ἐπιτρέψει ὁ Χριστός, ἡ Θεοτόκος, ὁ εἰκονιζόμενος Ἅγιος νά ἀσθενήσει αὐτός πού τόν τιμᾶ ἀσπαζόμενος τήν εἰκόνα του; Ὅταν μάλιστα ἔχουμε χιλιάδες παραδείγματα θαυματουργῶν εἰκόνων πού εἴτε ἐκδηλώνουν τήν πλούσια Χάρη τους μέ μυροβλησία εἴτε μέ τή θεραπεία χιλιάδων ἀσθενῶν πού προσφεύγουν καί ζητοῦν βοήθεια ἀπό τόν Θεό καί τούς Ἁγίους; Ἡ Χάρη μάλιστα αὐτή τῶν εἰκονιζομένων Ἁγίων, ὅπως περνᾶ στά λείψανα πολλῶν Ἁγίων καί τά καθιστᾶ ἄφθαρτα καί θαυματουργά, ἔτσι περνᾶ καί στό ὑλικό τῶν εἰκόνων, εἰς τό ξύλο, τό ἁγιάζει καί τό χαριτώνει ὥστε καί αὐτό νά μεταδίδει Χάρη καί Ἁγιασμό».
Τέλος, η σύσταση της Μ. Πρωτοσυγγελίας για αποφυγή ασπασμού των χεριών των κληρικών αποτελεί προσβολή προς την Ιερωσύνη. Αυτή η σύσταση είναι βλάσφημη και ανίερη, καθώς ο ιερέας είναι φορέας του μεγάλου λειτουργήματος της Ιερωσύνης και το χέρι του ιερέα είναι το χέρι του Αρχιερέως Χριστού, το οποίο δανείζεται ο Χριστός, ώστε μέσω αυτού να μεταδίδει τη Θεία Χάρη Του και πολλές φορές νά θαυματουργεί. Ο π. Θεόδωρος Ζήσης αναγράφει σχετικά στο άρθρο με τίτλο «Προσβολή των δογμάτων της Εκκλησίας και της Ιερότητας των Ναών»:
«Εἶναι λοιπόν προσβολή πρός τήν Ἱερωσύνη τό νά ἀρνοῦνται οἱ ἐπίσκοποι καί οἱ ἱερεῖς τό χειροφίλημα τῶν πιστῶν γιά λόγους κοσμικῆς εὐγένειας, ἤ ψεύτικης ταπείνωσης, τώρα μάλιστα πολύ χειρότερα καί βλάσφημα, ἀπό φόβο μήπως τό ἁγιασμένο χέρι τους, τό χέρι τοῦ Χριστοῦ, μεταδώσει τήν ἀσθένεια τοῦ Κορωνοϊοῦ. Ὁ Ἅγιος Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλός ἀναφερόμενος στό ὅτι πρέπει νά τιμοῦμε τούς ἱερεῖς, τήν ἱερωσύνη τους, διδάσκει ὅτι ἄν συναντήσουμε νά εἶναι μαζί ἕνας ἄγγελος καί ἔνας ἱερεύς πρῶτα νά τιμήσουμε τόν ἱερέα καί μετά τόν ἄγγελο, διότι ὁ ἱερεύς εἶναι ἀνώτερος ἀπό τούς ἀγγέλους. Καί συμπληρώνει γιά τό χειροφίλημα: «Ἐγώ ἔχω χρέος ὅταν ἀπαντήσω ἱερέα νά σκύψω νά τοῦ φιλήσω τά χέρια καί νά τόν παρακαλέσω νά παρακαλῇ τόν Θεόν διά τάς ἁμαρτίς μου. Διότι ὅλος ὁ κόσμος νά παρακαλέσῃ τόν Θεόν δέν δύνανται νά τελειώσουν τά Ἄχραντα Μυστήρια, καί ἔνας ἱερεύς, ἔστω καί ἁμαρτωλός, δύναται μέ τήν χάρη τοῦ Ἁγίου Πνεύματος νά τά τελειώσει»».
Με πόνο καρδιάς βλέπουμε ότι η Αγία Ορθόδοξη Πίστη και Λατρεία περιφρονείται και υβρίζεται με την ευθύνη των εκκλησιαστικών ταγών. Σε αυτές τις περιπτώσεις, ο κλήρος και ο λαός οφείλουν να αντιδράσουν, να προστατέψουν και να διαφυλάξουν ακέραιη και απαραχάρακτη την παραδοθείσα Πίστη. Ο όσιος Γέροντας Φιλόθεος Ζερβάκος, ο μέγας αγωνιστής και ομολογητής της Ορθόδοξης Πίστης, στο παρελθόν δεν δίστασε να συντάξει θαρραλέα υπομνήματα προς τους πολιτικούς/εκκλησιαστικούς άρχοντες και το λαό και ως προφήτης της μετανοίας είχε διαβλέψει ότι αν συνεχιστεί η ηθική διάβρωση και η αποστασία από την Πίστη, ο Θεός θα αποσύρει την Χάρη και την ευλογία Του παιδαγωγικά από το ελληνικό έθνος, όπως το έπραξε και στο παρελθόν. Ο όσιος Γέροντας δεν δίστασε να καταθέσει μήνυση στην Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος ακόμα και εναντίον του Οικουμενικού Πατριάρχη Αθηναγόρα, του μητρ. Χαλκηδόνος Μελίτωνα και του Αρχιεπισκόπου Αμερικής Ιακώβου, «επί αντορθοδόξων αυτών ενεργειών και φρονημάτων». Η συμβουλή και η παρακαταθήκη του οσίου Γέροντα Φιλοθέου Ζερβάκου προς τα πνευματικά του παιδιά ήταν να παραμείνουν σταθερά στην Πίστη, ενώ σε περιπτώσεις που περιφρονείται και υβρίζεται η Αγία Ορθόδοξη Πίστη, ο Γέροντας νουθετούσε κατηγορηματικά: «Εις περιστάσεις κατά τας οποίας περιφρονείται και υβρίζεται η Αγία Ορθόδοξος Πίστις ημών επιτρέπεται έλεγχος ακόμη και θυμός δίκαιος δικαιώτατος, απαγορεύεται δε η σιωπή. Αλλά και ο έλεγχος να γίνεται με διάκρισιν και σύνεσιν όχι με ταραχήν και θυμόν υπερβολικόν, να γίνεται με θυμόν θεϊκόν, διότι και ο Θεός μας λέγει, μάθετε απ’ εμού ότι πράος ειμι και ταπεινός τη καρδία…». Διαβάζουμε χαρακτηριστικά, από την Eπιστολή που απέστειλε ο Γέροντας Φιλόθεος Ζερβάκος σε πνευματικό του τέκνο, την 1η Νοεμβρίου 1970:
«Σιγά σιγά, αφού συνιστούν σεβασμόν εις τον καρνάβαλονφόβος υπάρχει να τον βάλουν και εντός της εκκλησίας. Και πολλά άλλα έχουν σκοπόν να ποιήσουν. Αλλ’ ο διασκεδάζων βουλάς άνομων, ο επιβλέπων επί την γην και ποιών αυτήν τρέμειν θα επιβλέψη και επ’ αυτούς και θα επιβρέξη επί τας κεφαλάς αυτών πυρ και θείον και πνεύμα καταιγίδος, και θλίψις και στεναχώρια παντί τω εργαζομένω το κακόν, Ιουδαίω τε πρώτον και Έλληνι και παντί ανθρώπω πάσης φυλής και καταστάσεως. Λοιπόν αυτοί οι μεγάλοι και τρανοί, οι ψευδώς τιτλοφορούμενοι ως αλάθητοι και παναγιώτατοι, φουσκωμένοι από εωσφορικήν υπερηφάνειαν, εχθροί της Ορθοδοξίας και των πιστώς ακολουθούντων την ορθόδοξον πίστιν και τας αποστολικάς και πατρικάς παραδόσεις, επόμενον να μας πολεμήσουν, να εξασκήσουν βίαν, αλλά ημείς να μένωμεν στερεοί εις την πί­στιν, να μη φοβηθώμεν εκ των αποκτεινόντων το σώμα, την δε ψυχήν μη δυναμένων. Ας ψάλλωμεν το. Μεθ’ ημών ο Θεός, γνώτε έθνη και ηττάσθε, ότι μεθ’ ημών ο Θεός… Ούτοι ως πομφόλυγες θέλουν διαλυθή και ωσεί χνους θέλουν ανεμολικνισθή και ωσεί σκεύη κεραμέως θέλουν συντριβή από τον κραταιόν και δυνατόν εν πολέμοις Κύριον της δόξης.
Ο Απόστολος Παύλος, το στόμα του Χριστού πα­ραγγέλλει: Μη συγκοινωνήτε τοις έργοις τοις ακάρποις του σκότους, μάλλον δε και ελέγχετε. Εις περιστάσεις κατά τας οποίας περιφρονείται και υβρίζεται η Αγία Ορθόδοξος Πίστις ημών επιτρέπεται έλεγχος ακόμη και θυμός δίκαιος δικαιώτατος, απαγορεύεται δε η σιωπή. Αλλά και ο έλεγχος να γίνεται με διάκρισιν και σύνεσιν όχι με ταραχήν και θυμόν υπερβολικόν, να γίνεται με θυμόν θεϊκόν, διότι και ο Θεός μας λέγει, μάθετε απ’ εμού ότι πράος ειμι και ταπεινός τη καρδία…, πολλάκις θυμούνται κατά των ασεβών και βλασφήμων, των αιρετικών, των υπερηφάνων, τον οποίον θυμόν φοβούμενος ο προφήτης Δαβίδ έλεγε. Κύριε μη τω θυμώ σου ελέγξης με μηδέ τη οργή σου παίδευσης με. Τώρα ο θυμός του Θεού είναι μέγας, διότι οι αμαρτωλοί είναι εις όλον τον κόσμον, τον συγκρατεί η Παναγία και οι Άγιοι Πάντες με τας προσευχάς των και δεήσεις υπέρ των αμαρτωλών και μερικοί εκλεκτοί εις τας Μονάς και εις τον κόσμον, ως γράφει ο Οδοιπόρος εις οπτασίαν του. αλλ’ έως πότε; έως αν ερημωθώσι πολλαί πόλεις παρά τω μη κατοικείσθαι υπό ανθρώπων…».
Πηγή: Εδώ.