Μας το έστειλε το μέϊλ
Μαθαίνουμε από βίντεο,
ότι ο π. Θεόδωρος Ζήσης πήγε πριν λίγες μέρες στην Κόρινθο και έκανε συνάξεις, αλλά
μόνο με τους ημέτερους, χωρίς να πει κουβέντα στους άλλους αποτειχισμενους της
Κορίνθου, λες και αυτές δεν είναι ψυχές που χρειάζονται στήριξη και κατηχηση! [Και βέβαια το ερώτημα παραμένει, όπως και πριν μερικά
χρόνια, που ο π. Θεόδωρος τήρησε την ίδια τακτική: έχουν αποτειχιστει αυτοί μετά
των οποίων έκανε τις Συνάξεις, ή είναι της οικονομίας,
η οποία παρά τα λεγόμενα τελικά δεν έχει τελειώσει;].
Μπορεί ο π. Θεόδωρος να μας πει, αν οι
πράξεις του αυτές συμφωνούν με τον σημερινό Απόστολο, που καταδικάζει τα σχίσματα και τις παρατάξεις του κάθε προσώπου; Που
καταδικάζει την προσωπική προβολή αντί την προβολή του Χριστού;
Μπορεί να μας πει ο πολύς π. Θεόδωρος,
γιατί αγνοεί σκανδαλωδώς τις τόσες
εκκλήσεις ομονοίας που έχουν επανειλημμένως γίνει από τους
λίγους αποτειχισμένους της περιοχής Λουτρακίου και Κορίνθου; Γιατί περιφρονεί
κι αυτός, όπως ο π. Μόδεστος, ο π. Ιγνάτιος της Ι. Μ. Μηλοχωρίου και ο π. Σάββας
ο Λαυριώτης, που πέρασαν από την Κόρινθο κι έφυγαν, αφήνοντας το ποίμνιο διχασμένο
και κατασκανδαλισμένο; Γιατί κι αυτός (που θέλει να είναι ο
πρώτος κι ο αρχηγός –το ιστολ. «Κατάνυξη» επανειλημμένως μιλάει για την αρχηγία
του) δεν κάνει την αυτονόητη κίνηση ενότητος, προς ανθρώπους
που θυσίασαν φιλίες και συγγένειες, που θυσίασαν το δίπορτο να πηγαίνουν και στις οικουμενιστικές ενορίες
του Οικουμενιστή μητροπολίτη Κορίνθου (όταν δεν υπάρχει αποτειχισμένος ιερέας) και
πληγώνει έτσι ψυχές, που περιμένουν πώς και πώς έναν αποτειχισμένο ιερέα να τους
λειτουργήσει; Δεν σκέπτεται ότι σαν ιερέας θα δώσει λόγο για κάθε ψυχή που
αυτός απέρριψε; Αν θέλει την απόλυτη υπακοή και την προσκύνηση του προσώπου του,
ας μας το πει και ας ξαναγράψει το βιβλίο του περί Υπακοής.
Είναι πράγματι κρίμα για τον ίδιο αλλά
και για όλους μας. Δυστυχώς και πάλι αποδεικνύονται οι ποιμένες ελαχιστότεροι
των περιστάσεων.