Το τερμάτισε! «Με τον ἐμβολιασμό κερδίζουμε θέση στον Παράδεισο» !!!!!!!!!

Τάδε ἔφη ὁ π. Φίλιππος ἀπ᾿ τοὺς Θωμᾶδες τοῦ Ἁγίου Ὄρους


Ἀριστείδης Π. Δασκαλάκης:

Ἔλασσον σχόλιο σέ Μεῖζον ὀλίσθημα»

    ...Ὅτι γνωρίζαμε ἢ μᾶλλον ὅτι νομίζαμε ἐδῶ καὶ χρόνια ἔχει τελειώσει. Κόποι ἐτῶν πολλῶν, ὑφαρπάχθηκαν ἀπὸ ἐπιτήδειους νεοταξικοὺς χαρτογιακάδες.

     Γιὰ νὰ σωθοῦν τράπεζες, οἱ ἀνεύθυνοι (γιὰ τὸ οἰκονομικὸ χάλι) πολῖτες, ἔδωσαν αἷμα. Κι ἀντὶ εὐγνωμοσύνης εἰσέπραξαν κατασχέσεις περιουσιακῶν στοιχείων, μιᾶς καὶ δὲν μπόρεσαν νὰ εἶναι συνεπεῖς ὡς πρὸς τὰ δάνειά τους, μὲ εἰσόδημα πλέον ροκανισμένο, λόγῳ ἀνεργίας ἀλλὰ καὶ ἀφόρητης φορολογίας.
      
Ἡ ἱεραρχία ἀντέδρασε μόνο ὅταν κινδύνευσαν οἱ μισθοὶ τῶν κληρικῶν καὶ τὰ περιουσιακὰ στοιχεῖα τῆς ἐκκλησίας.
    Ἐξωγενεῖς παράγοντες, βρῆκαν πρόσφορο ἔδαφος καὶ ἕνεκα διπλωματίας ὁδήγησαν τὴν διοικοῦσα ἐκκλησία σὲ μιὰ ἄνομη καὶ μιαρὴ σύναξη περιορισμένων συμμετοχῶν ἐπισκόπων (Κολυμπάρι), ὅπου καὶ καταλύθηκε τὸ συνοδικὸ σύστημα μὲ ἕνα πατριαρχικὸ πραξικόπημα κι ἐπιτεύχθηκε ὁ στόχος...
     Ἐκεῖ, ποὺ τὸ μόνο πού σοῦ μένει σὲ μιὰ τέτοια δαιμονικὴ κοινωνία, εἶναι ἡ ἐλπίδα πρὸς τὸν Ἰατρὸ τῶν πάντων, τὸν Δημιουργό, τὸν Κυρίαρχο καὶ ἐμπνευστὴ τῶν φυσικῶν νόμων, ἀκοῦς κάποιον Ὀρθόδοξο κληρικό, ἱερομόναχο, Ἁγιορείτη γέροντα, νὰ στὴν ἀφαιρεῖ καὶ αὐτὴ τὴν ἐλπίδα.
   Προκύπτει νέα θεολογία μὲ δηλώσεις γεροντάδων ἁγιορειτῶν. Ἡ πλάνη τῆς γεροντολατρείας (κάποιοι θεωροῦν ὅτι ἀφοῦ ἔχουν «καλὸ» πνευματικὸ μὲ «σύμβαση ἀορίστου» ὅτι ποτὲ δὲν θὰ πλανηθεῖ ἢ «ἅγιο γέροντα», δὲν χρειάζεται νὰ μελετοῦν τὶς Γραφές, τοὺς Πατέρες καὶ τὴν Παράδοση τῆς ἐκκλησίας. Θὰ τοὺς δίνει εὔκολη καὶ μασημένη τροφὴ ὁ «γέροντας»).
 
      Ἀνάγονται οἱ ἰατροὶ σὲ «Μάγους ἀπὸ τὴν Περσίαν τὰ δῶρα φέρουσι» καὶ τὸ ἐμβόλιο στὸ θύτη σωτηρίας ψυχῶν καὶ σωμάτων.

   Γέροντα Φίλιππε ἀπ᾿ τοὺς Θωμᾶδες τοῦ Ἁγίου Ὄρους, καταλάβατε τί εἴπατε;
     Μήπως παρασυρθήκατε ἀπ᾿ τὸν ἐνθουσιασμὸ τῶν ἡμερῶν;...  Μήπως πιέζεστε ἄνωθεν; 
Ἤ ἁπλῶς βιαστήκατε;
    Ἐξηγεῖστε μας πῶς μπορεῖ ἕνα ἀνθρώπινο κατασκεύασμα (στὴν προκειμένη περίπτωση ἕνα ἀμφιβόλου δράσεως -ὡς πρὸς τὴν ὑγεία ἀλλὰ καὶ τὴ σωτηρία τῆς ψυχῆς- καὶ συστάσεως ἐμβόλιο) νὰ ἀποκτᾶ τὸν ρόλο τοῦ Κυρίου;
      ...τώρα γέροντα ἔρχεστε καὶ μᾶς λέτε ὅτι τὸ ἐμβόλιο εἶναι πρὸς σωτηρία ψυχῶν καὶ σωμάτων. Μᾶς προτρέπετε ἀνερυθρίαστα νὰ δεχτοῦμε τὰ δῶρα τῶν μάγων- ἰατρῶν -ἐπιστημόνων, ποὺ εἶναι τὸ πολυ-ἀμφισβητούμενο ἐμβόλιο.
    Ἤξερα ὅτι κάποιοι ἅγιοι, μᾶς εἶχαν προειδοποιήσει ὅτι κάποιο ἐμβόλιο, θὰ μᾶς στοιχίσει τὴ σωτηρία τῆς ψυχῆς. Θὰ ἄρει τὸ σφράγισμα τοῦ βαπτίσματος.
     Δὲν γνώριζα ὅμως ὅτι γιὰ νὰ σωθῶ (ἀφοῦ ὁ Κύριος τελικὰ δὲν σώζει- θὰ ἔλεγε κάποιος συμπερασματικά, ἀπ᾿ τὴν προτροπή σας αὐτὴ) θὰ χρειαστεῖ νὰ κάνω τὸ πολυπόθητο γιὰ ἐσᾶς καὶ πολλοὺς ἱεράρχες ἐμβόλιο.
     Πρῶτα μᾶς μίλησαν γιὰ σωτηρία σώματος. Γιὰ ἴαση. Κάποιοι κακόπιστοι ἢ καλόπιστοι, εἶπαν ἐὰν εἶναι νὰ μοῦ στοιχίσει  τὴν ψυχὴ μου ἂς μὴν ἰαθῶ.
      Τώρα ἐξοβελίζεται κι αὐτὸ τὸ ἐπιχείρημα.
      Ὑποστηρίζετε ὅτι μὲ τὸν ἐμβολιασμὸ κερδίζουμε θέση στὸν Παράδεισο.
 
      Ὁ ἰὸς κερδίζει συνεχῶς ἔδαφος. Μπῆκε στὸ σῶμα μας καὶ τώρα μπαίνει σιγά - σιγά καὶ στὴν καρδιά μας.
    Πάτερ βλέπω ὅτι ἐνῶ διαφωνεῖτε μὲ τὸν ἐπίσκοπο Μόρφου, συμφωνεῖτε μὲ τὸν ἐπίσκοπο Ἰωνίας καὶ Νέας Φιλαδελφείας.
Θεωρεῖ τὸ ἐμβόλιο εὐλογία. Ἐσεῖς τὸ «ἀνεβάσατε» ἀκόμα παραπάνω.
      «Πρὸς σωτηρία ψυχῶν καὶ σωμάτων».
      Ξέραμε ἀπ᾿ τὸν 102ο Ψαλμό («Εὐλόγει ἡ ψυχή μου, τὸν Κύριον») ὅτι  ὁ Θεὸς θεωρεῖται «ὁ ἰώμενος πάσας τὰς νόσους». Τώρα ἀνακαλύπτουμε ὅτι τὸ κτιστό, ὑπερέχει τοῦ ἀκτίστου.
      
Τί θὰ ἀπαντοῦσε ἡ ἁγία αἱμορροούσα στὸν κάθε δύσπιστο ὅτι μόνο ὁ Χριστὸς λυτρώνει;
Ἄς δοῦμε τὴ συνέχεια τοῦ προοιμίου:
«ἔλεγε γὰρ ἐν ἑαυτῇ, ἐὰν μόνον ἅψωμαι τοῦ ἱματίου αὐτοῦ, σωθήσομαι».
Καὶ ὁ Κύριος τὴ συμπληρώνει:
«ὁ δὲ Ἰησοῦς ἐπιστραφεὶς καὶ ἰδὼν αὐτὴν εἶπε· θάρσει, θύγατερ· ἡ πίστις σου σέσωκέ σε· καὶ ἐσώθη ἡ γυνὴ ἀπὸ τῆς ὥρας ἐκείνης».

Γέροντα ἀπαντῆστε. Κάποιοι σᾶς ἀκοῦν καὶ πλανῶνται. Ἦταν παράπτωμα ἢ ἀδυναμία ἔκφρασης τὰ λόγια σας; Ἄλλα θέλατε νὰ πεῖτε καὶ ἄλλα εἴπατε;
Αὐτὴ πλέον εἶναι ἡ πρόταση τῆς ἁγιορείτικης θεολογίας; Ἢ τῆς διοικούσας ἐκκλησίας στὴν πλειοψηφία της; Δύσκολο καὶ συνάμα τρομακτικὸ νὰ τὸ πιστέψω.
Εἶναι προσωπική σας ἄποψη; Ἢ μιὰ νέα τάση μὲ ἄρωμα πανθρησκείας καὶ οἰκουμενισμοῦ; Mὲ τὴ δυσωδία τοῦ μετ-ἀνθρωπισμοῦ;
    
Γέροντα θυσιάσατε ζωή, καριέρα, οἰκογένεια, ὕπνο καὶ κοσμικὲς διασκεδάσεις.
      Ἀφιερώσατε χρόνο σὲ κομποσκοίνια, μετάνοιες, ἀγρυπνίες, ἀκολουθίες, προσευχὲς καὶ τὴν εὐχή. Καὶ ὅλα αὐτὰ  γιὰ νὰ μᾶς πεῖτε ὅτι τὸ ἐμβόλιο εἶναι «σωτηρία ψυχῶν καὶ σωμάτων;»
      Ἕνας λαϊκὸς βρίσκεται σὲ δύσκολη θέση ὅταν καλεῖται νὰ ἐρωτήσει ἁγιορείτη γιὰ πιθανὰ παραπτώματα.
    Ὁ ουρανοβάμων Παῦλος ὅμως στὴν πρὸς Εφεσίους εἶπε:
«καὶ μὴ συγκοινωνεῖτε τοῖς ἔργοις τοῖς ἀκάρποις τοῦ σκότους, μᾶλλον δὲ καὶ ἐλέγχετε·» (Ἐφ. 5,11)
     Ἡ δήλωσή σας αὐτή, πιθανὸν νὰ παρασύρει κόσμο στὴν ἀπώλεια. Σώματος καὶ Ψυχῆς. Ἔχετε εὐθύνη καὶ σᾶς παρακαλῶ νὰ ἀνασκευάσετε, νὰ διορθώσετε ἢ τέλος πάντων νὰ ἐπιβεβαιώσετε τὰ λεχθέντα σας ἐκ νέου, ὥστε νὰ εἴμαστε σίγουροι ὅτι τὰ εἴπατε ἐν συνειδήσει.
 
     Ἐγὼ γέροντά μου δὲν βλέπω  στὸ ἐμβόλιο. Βλέπω ἕνα «ψευδοπροφήτη» τὸν ἰὸ ποὺ προηγεῖται τοῦ «ἀντίχριστου» ἐμβολίου.
     Οἱ περισσότεροι βλέπουν σωτηρία σχετικὰ μὲ τὸ ἐμβόλιο.
     Ἄλλοι μὲ αὐτὸ καὶ ἄλλοι μακριὰ ἀπ᾿ αὐτό.
     Νὰ μὲ συγχωρεῖτε ἐὰν κάτι δὲν κατάλαβα καλά.