Σκέψεων μοίρασμα…


 Σκέψεων μοίρασμα…
π. Αν. Κ.

ς ἄνθρωποι λογικοί, ὡς εἰκόνες τοῦ Θεοῦ ποὺ εἴμαστε ὅλοι μας, ἀπὸ τὸν πρῶτο τῇ τάξει  μέχρι τὸν ἐλάχιστο, ἔχουμε τὸ μέτρο, ἔχουμε τὸ κριτήριο, ἔχουμε τὴν στάθμη μὲ τὰ ὁποῖα μετροῦμε, διακρίνουμε, σταθμίζουμε τὸ καλὸ ἀπὸ τὸ κακό, τὸ σωστὸ ἀπὸ τὸ λάθος. 

Εἶναι τὸ κριτήριο ποὺ ὁ ἴδιος ὁ Θεὸς μᾶς Χορήγησε. Τὸ κριτήριό μας αὐτὸ πρέπει νὰ παραμένει καθαρό, διαυγές! Ποιός τολμᾶ νὰ μᾶς τὸ ἀφαιρέσει; ποιός τολμᾶ νὰ μᾶς τὸ ἀπαγορεύσει;  Ὁ Ἴδιος ὁ Θεὸς καὶ Δημιουργός μας τὸ φύτευσε στὴ συνείδηση γιὰ νὰ διακρίνουμε ποῦ θὰ πορευθοῦμε, πῶς θὰ ἀποφύγουμε τὸ στραβὸ καὶ θὰ ἐπιλέξουμε τὸ ἴσιο, πῶς θὰ ἀπορρίπτουμε τὴν ἁμαρτία καὶ θὰ ἐπιλέγουμε τὸ θέλημά Του. Δὲν μᾶς τὸ ἀφαιρεῖ ὁ Δημιουργός μας καὶ θὰ τὸ κάνει ὁ Πατριάρχης, ἢ ὁ ἀρχιεπίσκοπος, ἢ ὁ ἐπίσκοπος, ἢ ὁ παπὰς τῆς ἐνορίας, ἢ ὁ πρωθυπουργός, ὁ ὑπουργός, ὁ δήμαρχος, ὁ διοικητικὸς ὑπάλληλος, ὁ δημοσιοψευδογράφος; Καὶ τὸ ὀφείλουμε στὴ συνείδησή μας, ὅσα γίνονται ἐν δήμῳ νὰ τὰ διακρίνουμε, νὰ τὰ μετροῦμε, νὰ τὰ κρίνουμε, ὄχι κατ’ ὄψιν, ἀλλὰ τὴν δικαία κρίσιν νὰ μετερχόμαστε ὥστε να καταλαβαίνουμε «ὅτι τὰ ἔργα αὐτοῦ πονηρά ἐστιν».

Ὁ πρῶτος καὶ τελευταῖος Ἕλληνας Ὀρθόδοξος Κυβερνήτης τῆς πατρίδας μας, Ἰωάννης Καπποδίστριας, εἶπε ὅτι φιλήκοος τῶν ξένων εἶναι προδότης. Καὶ ὁ φιλήκοος τῶν ἀθέων καὶ ἀπίστων κυβερνώντων εἶναι ἐπίσης μεγάλος προδότης τῆς μόνης Ἀποκεκαλυμμένης καὶ Ἀληθοῦς Πίστεώς μας. Εἶναι μάλιστα μεγαλύτερος προδότης ἀπὸ τὸν Ἰούδα, διότι ἐκεῖνος πρόδωσε τὸν τέλειο ἄνθρωπο καὶ τέλειο Θεό, τὸν Ἰησοῦ Χριστὸ καὶ Κύριό μας, καὶ κατάφερε νὰ Τον ἀνεβάσει στὸν Σταυρό. Οἱ νῦν προδότες πρόδωσαν ὅλο τὸ Σῶμα Του, ὅλα τὰ πρόβατά Του, πού, ἐνῶ τοὺς ἔθεσε ὡς ἐντολή νὰ τὰ ποιμάνουν, ἐκεῖνοι ἀντὶ αὐτῆς τῆς ἐντολῆς, τὰ στέλνουν ὡς πρόβατα ἐπὶ σφαγῆ στὸν δαιμονικὸ φόβο καὶ ὄχι στὸν φόβο τοῦ Θεοῦ· τὰ στέλνουν στὴν ἀπιστία, στὴν βλασφημία ἔργῳ, ἀλλὰ καὶ στὴν βλασφημία λόγῳ, καὶ στὴν βλασφημία ἐν λογισμῷ, ἀφοῦ ἐμφυτεύουν σὲ ὅλα τὰ πρόβατά Του, ἀπίστευτες ἀμφιβολίες καὶ ἄθεες καὶ αἱρετικὲς θέσεις γιὰ τὰ Μυστήρια τῆς Ἐκκλησίας μας, γιὰ τὰ ἅγια καὶ ἱερὰ καὶ ὅσια τῶν Ἱερῶν Ναῶν μας, μόνο καὶ μόνο γιὰ νὰ δικαιολογήσουν τὴν μεγίστη προδοσία.

Ὅποιος γι’ αὐτὰ ἀμφιβάλλει ἂς δεῖ τί κατάφεραν!! Πόσους πνευματικοὺς θανάτους προκάλεσαν, φυλάγοντας δῆθεν τὴν ὑγεία τοῦ σώματος – ὢ τῆς ὑποκρισίας!– παντελῶς ἀναποτελεσματικά, ἀφοῦ τὰ νούμερα ἐκτοξεύονται συνεχῶς καὶ κατὰ τὸ δοκοῦν καὶ ψευδῶς πλέον, ὅπως οἱ ἴδιοι οἱ συγγραφεῖς αὐτῶν παραδέχονται, ἐνῶ ἀπέκοψαν τὰ κλήματα ἀπὸ τὴν Ἄμπελο. Ποιά ἀλήθεια καὶ ποιά ὑγεία προσπάθησαν νὰ διαφυλάξουν; Καὶ τὸ πολὺ πικρὸ εἶναι ὅτι δὲν βλέπεις μετάνοια, δὲν βλέπεις παραδοχὴ λάθους, ὅτι ὑπάκουσαν ἢ ἀκολούθησαν ἄθεες καὶ ἀντίχριστες προσταγές. Ξέχασαν μάλιστα ὅτι ὁ Θεὸς οὐ μυκτηρίζεται… Τὰ πρόβατά Του ἴσως. Ἐκεῖνος ὅμως ποτέ... Ξέχασαν τί τοὺς εἶπε ὁ Ἴδιος ὁ Χριστὸς ἂν τολμήσουν νὰ προκαλέσουν τὸ παραμικρὸ «σκάνδαλο» στὸ ἐλάχιστο τῶν προβάτων!... μικρότερο τὸ κρίμα γιὰ αὐτοὺς θὰ εἶναι ἡ αὐτοκτονία ἀπὸ τὸ νὰ σκανδαλίσουν ἔστω ἕναν πιστό. Ἐδῶ μιλᾶμε γιὰ σκανδαλισμὸ ὅλου τοῦ πληρώματος τοῦ ποιμνίου. Ἄκρως δαιμονική κατάσταση.

Ποιμένας ποὺ σιωπᾶ, οὐσιαστικὰ συμφωνώντας μὲ τὶς ἀσεβέστατες ἀποφάσεις τοῦ Καίσαρα, δὲν εἶναι ποιμένας, ἀλλὰ μισθωτός, ποὺ κοιτάει πρῶτα τὴν ἐξασφάλιση τοῦ μισθοῦ του, καί, ὅτι μπορεῖ νὰ ἀπειλήσει τὸν μισθὸ του τὸ ἀποφεύγει ὅπως ὁ διάολος τὸ λιβάνι. Ἂν ἤθελε νὰ σιωπᾶ, νὰ ἦταν ἐρημίτης, ἁπλὸς ταπεινὸς καὶ ἀφανής. Ἀφοῦ δέχθηκε (πιὸ σωστά: διεκδίκησε μὲ κάθε μέσο) θέση ποιμένος ἤ ἀρχιποίμενος, ὀφείλει νὰ μιλάει, νὰ προπορεύεται, νὰ καθοδηγεῖ, νὰ μάχεται μὲ τοὺς λύκους καὶ νὰ θυσιάζεται ὑπὲρ τῶν προβάτων. Ἀλήθεια διακρίνετε κανέναν; Ποῦ εἶσαι μακαριστὲ π. Αὐγουστίνε Καντιώτη;!!!

Ὑπάρχει λύση; Ναί! Τὸ ποίμνιο, ὁ λαός, ποὺ πάντα παραμένει ἀλάνθαστος ὅταν ἀκολουθεῖ τὸν Χριστό, τὶς ἐντολὲς Του καὶ τὴν ἀλάνθαστη Ἐκκλησία Του, (ἄλλη διαστροφὴ τοῦ σήμερα: Ἐκκλησία εἶναι ἡ ἡγεσία τῆς Ἐκκλησίας. Τρίζουν τὰ λείψανα τῶν Ἁγίων πού μαρτύρησαν ἀπὸ Ἀρειανὲς ἡγεσίες, ἢ μονοφυσιτικές ἢ εἰκονομαχικὲς ἡγεσίες ἐκκλησίας) διότι ὁ λαὸς δὲν εἶναι ἕνα πρόσωπο, δὲν κατέχει πρωτεῖα, δὲν ἔχει ἐγωισμό, δὲν ἔχει ὑπερηφάνεια, δὲν ἔχει ὑπεροψία, εἶναι πολλοὶ ἄνθρωποι, πολλὲς εἰκόνες τοῦ Θεοῦ μαζί (ὁ ἐγωισμὸς δὲν περνάει, ἡ ὑπερηφάνεια καταπίπτει, τὸ ἐγὼ καταπατεῖται,.. νὰ γιατὶ ὅλα πρέπει νὰ ἀποφασίζονται ἐν συνόδῳ καὶ ὁμόφωνα...γιατὶ χάνεται ὁ δαίμονας  τῆς αἵρεσης καὶ τοῦ λάθους, σὲ διορθώνουν διπλανοί καὶ σταματᾶς... ἂν ὅμως εἶσαι ἕνας καὶ ἀποφασίζεις  καὶ διατάζεις...πανηγυρίζει ὁ διάβολος...), ὁ λαὸς αὐτὸς λοιπόν, νὰ γονατίσει καὶ νὰ στρέψει τὸ βλέμμα του στὸν Χριστὸ καὶ νὰ πεῖ μὲ συντετριμμένη καρδία: «Ἡμάρτομεν, ἠνομίσαμεν, ἠδικήσαμεν ἐνώπιόν Σου, οὐδὲ συνετηρήσαμεν, οὐδὲ ἐποιήσαμεν, καθὼς ἐνετείλω ἡμῖν, ἀλλὰ μὴ παραδῴῃς ἡμᾶς εἰς τέλος».  Ἐκεῖ, στὴν μὲ συντριβῆ παράκλησή του πρὸς τὸν Ἅγιο Τριαδικὸ Θεό, νὰ Τον παρακαλεῖ νὰ τοῦ καθαρίζει νῦν καὶ ἀεὶ τὴν πρώτη κρίση, τὴν ἀλάνθαστη διάκριση ποὺ χορήγησε σὲ κάθε εἰκόνα Του, αὐτὴ ποὺ ἀλλοιώσαμε μὲ τὴν πολλὴ καὶ ποικίλη ἁμαρτία μας. Τότε θὰ εἴμαστε πρόβατα ποὺ "ἀλλοτρίῳ δὲ (ἐκεῖνος κλέπτῃς ἐστὶ καὶ λῃστής) οὐ μὴ ἀκολουθήσωσιν, ἀλλὰ φεύξονται ἀπ' αὐτοῦ, ὅτι οὐκ οἴδασι τῶν ἀλλοτρίων τὴν φωνήν" ἀλλὰ, θὰ ἀκολουθοῦμε τὸν Χριστὸ καὶ κανέναν μισθωτό. Νὰ Τὸν παρακαλεῖ νὰ στείλει τοὺς θεριστές Του, ἂν Θέλει καὶ ἂν τὸ ἀξίζουμε, νὰ κάνουν αὐτὸ ποὺ ὑποσχέθηκε στὴν παραβολὴ Του. Νὰ καθαρίσει τὸν ἀγρό Του ἀπὸ τὰ ζιζάνια!! Γεμίσαμε ζιζάνια, γεμίσαμε διεφθαρμένες γνῶμες, ἀπόψεις, προτροπές, ἐντολὲς καὶ ὑποδείξεις γιὰ ἀρρωστημένη ὑπακοή, γιὰ διεφθαρμένη πνευματικότητα καὶ πολλὰ ἄλλα. Ἂν ὅλα αὐτὰ δὲν ἀποδεικνύουν ὅτι ὁ Σατανὰς «ἐξητήσατο ὑμᾶς τοῦ συνιάσαι ὡς τὸν σῖτον» τότε τί ἄλλο μποροῦν νὰ ἀποδεικνύουν; …

Ἂς καταλάβουμε ὅλοι μας, καὶ σὺ λαὲ τοῦ Θεοῦ, ὅτι «οὐκ ἔστιν ἡμῖν ἡ πάλη πρὸς αἷμα καὶ σάρκα, ἀλλὰ πρὸς τὰς ἀρχάς, πρὸς τὰς ἐξουσίας, πρὸς τοὺς κοσμοκράτορας τοῦ σκότους τοῦ αἰῶνος τούτου, πρὸς τὰ πνευματικὰ τῆς πονηρίας ἐν τοῖς ἐπουρανίοις» ἂς κλάψουμε πολύ, ἂς μετανοήσουμε εἰλικρινῶς καὶ Ξέρει ὁ Θεὸς τὶ θὰ Κάνει!!

Καλὰ Χριστούγεννα!!

π. Αν. Κ.

Πηγή.