Το εμβόλιο ένδειξη αγάπης ή αρχή ωδίνων και θανατικού;

Το εμβόλιο ως εργαλείο επιβολής του απόλυτου ελέγχου των ανθρώπων!

Μεγάλος προβληματισμός υπάρχει στο χριστεπώνυμο πλήθος, σχετικά με το εάν πρέπει να κάνει το εμβόλιο για τον κορωνοϊό ή όχι.

Από την μια, βλέπουν Μητροπολίτες και Ιερείς να προτρέπουν τον κόσμο έμμεσα ή άμεσα με το παράδειγμά τους ώστε να κάνει το εμβόλιο κι από την άλλη κυρίως γνωστοί και φωτισμένοι γέροντες του Αγίου Όρος, να παρακινούν να αποφύγουν τον εμβολιασμό με κάθε τρόπο. 

Ο λαός του Θεού έχει διχασθεί, στους υποστηρικτές του εμβολίου και τους αρνητές του, εν μέσω μιας τελείως συγκεχυμένης κατάστασης, με συνεχόμενες αντιφατικές πληροφορίες, οι οποίες από την μια μας λένε ότι εάν εμβολιαστείς θα έχεις ανοσία για κάποιους μήνες κι από την άλλη ότι πολλοί, με ασθενείς οργανισμούς, μόλις κάνανε το εμβόλιο πεθάνανε σε λίγες ημέρες (πρόσφατα στη Νορβηγία)...

Οι υποστηρικτές του εμβολίου προτάσσουν τα επιχειρήματα:

1) το εμβόλιο είναι ναι μεν νέας τεχνολογίας αλλά είναι ασφαλές

2) η θρησκεία δεν εμπλέκεται στα χωράφια της επιστήμης

3) η αγάπη μας για τον συνάνθρωπο, μας καθιστά υπεύθυνους ως προς την διάδοση του κορωνοϊού και τυχόν θανάτους εξ' αμελείας

Οι αρνητές του εμβολίου απαντάνε σε αυτά:

1) το εμβόλιο έχει παραχθεί σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα και ως εκ τούτου κρίνεται επισφαλές. Αν και μπορεί να έχει δοκιμασθεί σε πολλές χιλιάδες ανθρώπους εν τούτοις, η έλλειψη μακροχρόνιου ορίζοντα δοκιμής το καθιστά αμφιβόλου ασφάλειας, σε βάθος χρόνου. 

2) η θρησκεία ναι μεν δεν πρέπει να εμπλέκεται στα χωράφια της επιστήμης, αλλά όταν αυτή μπαίνει στο χωράφια του θείου νόμου ή από τις ενέργειές της μπαίνουν θέματα ηθικής τότε η Εκκλησία, όχι μόνο έχει λόγο αλλά και υποχρέωση να πάρει θέση.

Έτσι, όταν πληροφορούμαστε ότι ο εμβολιασμός θα είναι επαναλαμβανόμενος και συνεχόμενος ανά τακτά χρονικά διαστήματα, όταν ακούμε για μεταλλάξεις που ίσως χρειαστούν νέο εμβόλιο, όταν ακούμε για την επιταγή της μετεξέλιξης του ανθρώπου σε μετάνθρωπο μέσω της εισαγωγής στον οργανισμό του, μέσων με τα οποία αυτός θα επηρεάζεται - εάν δεν ελέγχεται απολύτως! - η συμπεριφορά του, τότε θα πρέπει να είσαι ανόητος για να μην προβληματίζεσαι, εάν ο κορωνοϊός είναι ένα καλό πρόσχημα για να επιβληθούν στους ανθρώπους τα πιο παρανοϊκά σχέδια που παραβιάζουν τον θείο νόμο!

Η δε προσπάθεια του εμβολιασμού ως υποχρεωτικού παραβαίνει κάθε νομική παρακαταθήκη, πάνω στην οποία δομήθηκε όλος ο δυτικός πολιτισμός μας ενώ η προσπάθεια επιβολής περιορισμού των ελευθεριών όσων δεν εμβολιαστούν, ξεπερνούν σε φασισμό την πιο νοσηρή φαντασία!

Τέλος, υπάρχει το ηθικό θέμα, της ύπαρξης, στα συστατικά του εμβολίου, ανθρώπινων ιστών εμβρύων από εκτρώσεις για το οποίο η Εκκλησία οφείλει να πάρει σαφή θέση.

3) όσον αφορά το επιχείρημα ότι ο εμβολιασμός είναι μια πράξη αγάπης προς τον συνάνθρωπο, αναρωτιέται κανείς, κατά πόσο είναι έτσι τα πράγματα εφ' όσον οι ίδιοι οι γιατροί συγκρούονται ως προς την επικινδυνότητα ή όχι του εμβολίου. 

Γιατί εάν αρχίσουν και πεθαίνουν άνθρωποι που έχουν εμβολιαστεί από σοβαρές παρενέργειες του εμβολίου τότε ο εμβολιασμός όχι μόνο δεν είναι πράξη αγάπης αλλά δολοφονίας των συνανθρώπων μας!

Η χώρα μας είναι αποικία και η κυβέρνηση δεν θα μπορούσε να μην υπακούσει στις παγκόσμιες επιταγές που εκπέμπονται από ένα κέντρο και κατευθύνει κράτη και λαούς.

Η Εκκλησία ανάμεσα στις συμπληγάδες της σχέσης της με την εξουσία και της πίεσης των πιστών επιλέγει να πετάξει την μπάλα στην εξέδρα, αφήνοντας στον καθένα να επιλέξει ό,τι θέλει ο ίδιος, επιλέγοντας να μην πάρει θέση, ούτε για την φασιστική υποχρεωτικότητα του εμβολιασμού, ούτε για τον κίνδυνο να επιβληθεί περιορισμός της ελευθερίας των ανθρώπων που δεν κάνουν το εμβόλιο, ούτε για το γεγονός ότι στα συστατικά των εμβολίων εμπεριέχονται ανθρώπινοι ιστοί εμβρύων από εκτρώσεις. 

Φωτισμένοι αγιορείτες, στους οποίους όλοι υποκλίνονται για την πνευματικότητά τους, όμως δεν μασούν τα λόγια τους:

ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΕΤΑ ΑΡΝΗΤΙΚΟΙ ΣΤΟΝ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟ!

Ο ηγούμενος Παρθένιος της Ιεράς Μονής Αγίου Παύλου:

«Σᾶς τὰ λέω μὲ ἀγάπη αὐτὰ τὰ πράγματα καὶ σᾶς λέω τὸ πιστεύω μου.Ἐγὼ δὲν θὰ δώσω σὲ κανέναν εὐλογία νὰ πάει νὰ κάνει τὸ ἐμβόλιο! Εἶμαι κατὰ τοῦ ἐμβολίου!

Ποιοί εἶναι αὐτοί πίσω ἀπό αὐτό τό ἐμβόλιο;

Μοῦ εἶπε ἄνθρωπος ποὺ δὲν εἶναι οὔτε χριστιανός: “μὴ κάνετε αὐτὸ τὸ ἐμβόλιο, ὅσοι κάνουν αὐτὸ τὸ ἐμβόλιο σὲ λίγα χρόνια θὰ ΄ναι καταδικασμένοι”. Δὲν ξέρω ἐγώ, οὔτε κρίνω, οὔτε εἶμαι κριτής, ἀλλὰ ἐγὼ προσωπικὰ αὐτὸ δὲν τὸ δέχομαι. Τὸ θεωρῶ ἀπάτη, τὸ θεωρῶ ἐκβιασμό, νὰ ποῦμε.

Πολλοί ἔχουν φόβο καί τρόμο μή τούς πιάσει ἡ ἀσθένεια.
Ἐγώ δέν ἔχω οὔτε φόβο, οὔτε τρόμο…

Ὅπως ὁ Ἅγιος Παΐσιος ποὺ ἦταν Ἁγιορείτης, ποὺ δεήθηκε στὸν Θεὸ νὰ τοῦ ἔρθει καρκίνος, γιατί λυπόταν τὸν κόσμο ποὺ πήγαινε καὶ τοὺς συμβούλευε. Καὶ πέθανε μὲ καρκίνο καὶ δόξαζε τὸν Θεό…

Ἐγὼ τὸ θεωρῶ αὐτό, σᾶς τὸ λέω μὲ ἀγάπη, μία εὐλογία. Θὰ ἐπιτρέψει ὁ Θεὸς νὰ πεθάνω ἀπ΄ τὴν ἀρρώστια καὶ νὰ μὲ πιάσει, σὲ 4 – 5 μέρες νὰ τελειώσω, θὰ φύγω μὲ ὅλη μου τὴν χαρὰ καὶ μὲ ὅλη μου τὴν ἀγάπη. Γιατί πιστεύω μὲ αὐτὸ θὰ μοῦ οἰκονομήσει ὁ Θεὸς τὴν σωτηρία μου.

Οὔτε θά δώσω ποτέ εὐλογία σέ κανέναν (νά κάνει τό ἐμβόλιο).

Τί νὰ πῶ σὰν χριστιανός, ἀφοῦ οἱ δεσποτάδες νὰ ποῦμε… ποὺ εἶναι ἀρχιερεῖς, ποὺ εἶναι γραμματισμένοι, δηλαδὴ προκλητικὰ νὰ ποῦμε πάνε (νὰ κάνουν τὸ ἐμβόλιο), ἂς πᾶνε…

Ὁ καθένας εἶναι ἐλεύθερος. Ἐγὼ ἔχω τόσο πιστεύω, ἐγὼ ὁμολογῶ ὅτι αὐτὸ κρύβει μέσα..“φέρνει τήν παγκοσμιοποίηση”…».

 (ΠΗΓΗ)

Ο γέροντας Ευθύμιος:

«Καί ἐνῶ ὅλοι ἀγωνίζονται γιά τήν ἀντιμετώπιση τοῦ ἰοῦ, κάποιοι, ἄλλα ἔχουν κατά νοῦ καί κάπου ἀλλοῦ ἀποβλέπουν. Κορυφαῖοι γιατροί καί ἐπιστήμονες ἐπισημαίνουν ὅτι αὐτά πού γίνονται εἶναι τέστ πειθαρχίας γιά νά χειραγωγοῦν τούς ἀνθρώπους ἐκεῖ πού θέλουν.

Αὐτό φαινόταν παράξενο καί ἀπίθανο μέχρι πρότινος ἀλλά δέν εἶναι φαντασία, διότι οἱ ἄνθρωποι πλέον τό λένε δημόσια: Ἡ πανδημία τοῦ κορονοϊοῦ ἀνέδειξε τήν ἀνάγκη μιᾶς παγκόσμιας δημοκρατικῆς διακυβέρνησης (Γιώργος Παπανδρέου) καί προτείνουν νά ἔχη ὁ κάθε ἄνθρωπος ἕνα μικροτσίπ γιά νά ἔχη βιομετρικά δεδομένα σέ σχέση μέ τόν ἰό ἤ μέ ἄλλες ἐπιδημικές μετρήσεις (Εὐάγγελος Βενιζέλος).

Αὐτοί μιλοῦν ἀνοιχτά γιά σφράγισμα καί παγκόσμια δικτατορία, ἀλλά ἐμεῖς καταλαβαίνομε; Καί τί κάνομε; Ἄν καί τόσα εἶχε γράψει καί πῆ ὁ ὄσιος Παΐσιος γιʼ αὐτό τό θέμα. Αὐτούς τούς ἀνθρώπους πού μᾶς ὑποδούλωσαν στούς ξένους δανειστές καί τώρα μᾶς ὁδηγοῦν στήν σκλαβιά τοῦ Ἀντιχρίστου, εἶναι δυνατόν νά τούς ἐμπιστευθοῦμε;»

(ΠΗΓΗ

Κλείνοντας, τα εμβόλια που βγήκαν τώρα υπάρχουν ανησυχίες ότι μπορεί να έχουν λιγότερο άμεσα και περισσότερο μακροπρόθεσμα παρενέργειες.

Η επίθεση που δεχόμαστε είναι διμέτωπη:

Θεωρώ ότι τώρα, εκείνο που κυρίως θα προσπαθήσουν να επιβάλλουν είναι το πιστοποιητικό εμβολιασμού, το οποίο εάν το επιτύχουν, μελλοντικά θα είμαστε ανίσχυροι να αντισταθούμε σαν σύνολο, είτε στην μετατροπή του σε μορφή εμφυτεύσιμου τσιπ, είτε σ' ένα εμβόλιο που με αφορμή μια νέα ασθένεια ή μια μετάλλαξη του παρόντος, να μας γεμίσουν το σώμα με νανοτσίπ τα οποία θα αλληλεπιδρούν με το 5G και θα καθορίζουν την συμπεριφορά μας! 

Μας τα έχουν προαναγγείλει, επειδή είναι ήδη έτοιμα να εφαρμοστούν και να μας μετατρέψουν λέει σε μετάνθρωπο! (δείτε κι ΕΔΩ).

Ενεργούν ύπουλα:

μπορεί τώρα τα εμβόλια που βγήκαν να έχουν άλλου είδους παρενέργειες και να μην εμπεριέχουν νανοτσίπ, αλλά εφ' όσον επιβληθεί το πιστοποιητικό εμβολιασμού ως το διαβατήριο για να είναι κανείς ελεύθερος κι από την στιγμή που ο εμβολιασμός λένε ότι πρέπει να είναι τακτικός κι επαναλμαβανόμενος, ποιος μας εξασφαλίζει ότι αύριο - μεθαύριο τα εμβόλια δεν θα έχουν μια άλλη σύσταση, με νανοτσίπ;

 Με δυο λόγια:

Το πρόβλημα αφορά την ανησυχία ότι το εμβόλιο είναι ένα εργαλείο, επιβολής του απόλυτου ελέγχου των ανθρώπων.

Υπάρχουν διάφορα επί μέρους θέματα αλλά θεωρώ ότι όποιος προτάσσει άλλα αντ' άλλων, ή είναι θολωμένος, ή το κάνει από σκοπιμότητα.

Πηγή εδώ.