Προς Αρχιμ. π. Νεκτάριο Μουλατσιώτη – Ι. Μ. Φωκίδας
(Ανοικτή
Επιστολή)
Τοῦ Ν.
ΣΑΚΑΛΑΚΗ
Ποιος
να το φανταζότανε, π. Νεκτάριε, ότι τα νοήματα των στίχων του τραγουδιού «Έμαθα ελεύθερος να ζω» (παπα-Ροκάδες), ως όραμα πνευματικής
ελευθερίας, θα τα αρνηθείτε ως προσδοκίας σας.
Να
σας υπενθυμίσω (μεταξύ άλλων): «Έμαθα ελεύθερος
να ζω», «Η νέα τάξη μας καλεί να γίνουμε κονσέρβες στην ίδια μηχανή», «κράτησε την
πίστη σφιχτά».
Οι
στίχοι διαμορφώθηκαν ως αρνητική στάση στη νέα τάξη, ενώ εσείς –δυστυχώς– τους
αντιστρέφετε, επιθυμώντας θετική (εκκλησιαστική) επαφή με τις σειρήνες της.
Το
είδαμε σε πρόσφατο βίντεο (τέλη Απριλίου) με ομιλία σας, που δομήθηκε ως
αντίληψη–πρόταση αποκοπής από τον Ορθόδοξο (παραδοσιακό) εορτασμό της
Αναστάσεως του Χριστού.
Λειτουργήσατε
ως νεοταξική εισήγηση αναθεωρήσεως των Ορθοδόξων αξιών, γενόμενος υπέρμαχος της
Καισαροπαπικής φιλοσοφικής σκοποθεσίας, περί εορτασμού της Αναστάσεως του
Χριστού στις 9 (εννέα) το βράδυ του Μ. Σαββάτου.
«Τις
ωφελείται;» (cui bono?), συμπληρούμενο ενίοτε και από το «τίς
βλάπτεται;» (cui malo?).
Αναμφίβολα, ωφελείται από τις θέσεις σας ο οικουμενισμός και ενισχύονται τα «νέα» Πολιτειακά εκκλησιαστικά μέτρα.
Βλάπτεται
η Εκκλησία και η Πατρίδα μας, διότι δημιουργείται μηχανισμός–βάσις νέων θεσμών.
Αρχικά,
θαυμάσια ήταν τα λόγια: «Κράτησε την πίστη σφιχτά/ στα μεγάλα ιδανικά/ η
Πατρίδα δεν πουλιέται/ η Εκκλησία δεν πεθαίνει/ κι η Ιστορία δεν ξεχνιέται»
(παπα-Ροκάδες).
Όλα
αυτά ξεχάστηκαν, π. Νεκτάριε;
Όσοι
δεν ευθυγραμμίζονται στην οικουμενιστική, Αποστατική κακοτοπιά που προβάλλατε,
τους επικρίνατε (κακόβουλα) ως «σχισματικούς» και «πλανεμένους».
Εάν
θέλετε, π. Νεκτάριε, το αληθινό πρόσωπο υπαρκτών θεαματικών ενεργειών σχίσματος
και πλάνης, προς καταδίκη τους, στρέψτε τον ελεγκτικό λόγο σας στην ψευδοσύνοδο
της Κρήτης, που είναι «υπόδειγμα» σχίσματος στην Ορθοδοξία και εκκλησιολογικής
πλάνης.
Στρέψτε,
ακόμη, τον ελεγκτικό λόγο σας στην
Πολιτεία, που έχει δημιουργήσει αποστατικούς κυκλώνες, μηχανισμούς
διάβρωσης της Εκκλησίας και ωκεανούς οικονομικής οδύνης!
Το
«στρατήγημά» σας, περί σχισματικών και πλανεμένων, δεν αντιστοιχεί
(αντικειμενικά) σε τυχόν ρήξεις μας με την Ορθοδοξία. Χρησιμοποιείτε σχήματα
εκκλησιαστικού ύφους–ήθους, χωρίς ερμηνευτικό αντίκρισμα.
Με
απλά λόγια: Επειδή παραμένουμε (στην πράξη και στην θεωρία) Ορθόδοξοι, είμεθα
σχισματικοί–πλανεμένοι;
Χωρίς
μακροσκελή σχολιασμό, σας υπενθυμίζω (για την Κρήτη):
Α.
Αναγνώρισε ως «Εκκλησίες» όλες τις αιρετικές ομολογίες, αθετώντας το Σύμβολο
της Πίστεως.
Β.
Αποδέχθηκε τα αιρετικά–προδοτικά «θεολογικά» κείμενα του Π.Σ.Ε. (Παγκοσμίου
Συμβουλίου Εκκλησιών).
Γ.
Εγκωμίασε τους «θεολογικούς διαλόγους» του Πατριαρχείου, στους οποίους
προδίδεται η Ορθοδοξία, όπως:
α)
Στο Chambezy της Ελβετίας (1990) αναγνωρίσθηκαν ως Εκκλησία οι μονοφυσίτες, που
καταδικάστηκαν από την Δ΄ Οικουμενική Σύνοδο.
β)
Στο Balamand του Λιβάνου (1993) αναγνωρίσθηκε Αποστολική
διαδοχή, Χάρι και μυστήρια στους παπικούς. Αθωώθηκε, επίσης, η επάρατη Ουνία.
γ)
Στη Ravenna (Ιταλίας, 2007) αναγνωρίσθηκε «Πρωτείο» στον Πάπα
κατά την πρώτη χιλιετία, προ του σχίσματος του 1054.
Δ.
Αποδέχθηκε την «Βαπτισματική θεολογία» δηλ. τα βαπτίσματα των αιρετικών είναι
έγκυρα!
Ε.
Αποδέχθηκε την οικουμενιστική «θεωρία των κλάδων».
Τελικά,
π. Νεκτάριε, μόνο οι ψήφοι των Δέκα (10) οικουμενιστών προκαθήμενων των
Εκκλησιών ήταν αυτοί που μέτρησαν στην λεγόμενη «Μεγάλη και Αγία Σύνοδο»!
Οι
Μητροπολίτες μας κηρύττουν αίρεση, αποδεχόμενοι την αιρετική ψευδοσύνοδο.
Αυτούς να ελέγξετε, π. Νεκτάριε, αν θέλετε να είσθε όντως «Γέρων Νεκτάριος» και
όχι αμφοτεροπρόσωπος (κατά τον Αγ. Θεόδωρο Στουδίτη), που σημαίνει: ποιμένας
που θέλει να τα έχει με όλους καλά!
Με την αγάπη του Αναστάντος Χριστού
ΝΙΚΟΣ
Ε. ΣΑΚΑΛΑΚΗΣ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ