Άκουσον άκουσον! Γαμπρός με ράσα!

 


Άρθρο της Ελένης Παπασταματάκη

Η Ιερά Σύνοδος του Οικουμενικού Πατριαρχείου υπό την προεδρία του Πατριάρχη Βαρθολομαίου, έλαβε την απόφαση για το δεύτερο γάμο των κληρικών της δικαιοδοσίας της…

Η ανατρεπτική απόφαση του Πατριάρχη

Έχει βαλθεί ο Οικουμενικός Πατριάρχης να μην αφήσει τίποτα όρθιο μέσα στην Εκκλησία του Χριστού μας και για όσο καιρό του έχει απομείνει απεργάζεται τρόπους, ώστε να ανατρέψει και να απορρίψει τα παραδεδομένα, να αποδομήσει και να διασπάσει τη συνοχή της πίστης μας, της Αγίας Ορθοδοξίας μας.

Κάθε του απόφαση αποτελεί και μία επιπλέον βλάσφημη καινοτομία, μία ακόμα καταπάτηση της Αγιοπατερικής μας Παράδοσης, με την πιο πρόσφατη ανατρεπτική και αντικανονική του απόφαση να επιτρέψει, αν είναι δυνατόν! το δεύτερο γάμο ιερέων!

Οι ομοϊδεάτες του Βαρθολομαίου, την αποκαλούν Ιστορική αυτή του την απόφαση αλλά και σταθμό για την εκκλησιαστική ζωή των κληρικών, καθώς εκπληρώνεται ένα αίτημα δεκαετιών των εν χηρεία ή των διαζευγμένων κληρικών, όπως λένε.

Πιο συγκεκριμένα η Ιερά Σύνοδος του Οικουμενικού Πατριαρχείου υπό την προεδρία του Οικουμενικού Πατριάρχη Βαρθολομαίου, έλαβε τη σχετική απόφαση, μετά από νομικές και εκκλησιολογικές εισηγήσεις, με την οποία επιτρέπει πλέον το δεύτερο γάμο των κληρικών της δικαιοδοσίας της. Για τον Ελλαδικό χώρο η απόφαση αυτή έχει ισχύ για τους κληρικούς της Κρήτης και της Δωδεκανήσου και για την μεν περίπτωση της χηρείας, η διαδικασία είναι απλή, για τη δε περίπτωση διαζευγμένου ιερέα τίθεται μία προϋπόθεση, ότι το διαζύγιο θα πρέπει να έχει εκδοθεί χωρίς υπαιτιότητα του ιερέα. 

Ενάντια στους κανόνες της Εκκλησίας μας η απόφαση αυτή

Πόσο εύκολα πια αρνούνται όσα η Εκκλησία μας διαφύλαξε μέσω των αιώνων και όσα έχουν σφραγιστεί από το Άγιο Πνεύμα ως αποφάσεις και κανόνες Συνόδων! Κανένας Πατριάρχης δεν τόλμησε να το αγγίξει αυτό το θέμα παρεκτός του μασόνου Πατριάρχη Μελετίου Μεταξάκη, στο Πανορθόδοξο Συνέδριο, όπως μας πληροφορεί και μας αναλύει περί του θέματος ο σεβαστός Πρωτοπρεσβύτερος Θεόδωρος Ζήσης στην σχετική ομιλία του. Από την Πενθέκτη Οικουμενική Σύνοδο, η Αγία μας Εκκλησία τοποθετήθηκε περί του θέματος και απαγόρευσε μέσω των Κανόνων της τον δεύτερο γάμο κληρικών για οποιοδήποτε λόγο. Και μέχρι τον 20ο αιώνα ο κλήρος ακολουθούσε τους θεόπνευστους Κανόνες των Συνόδων.

Και αν ο Απόστολος Παύλος στην Α΄ προς Κορινθίους Επιστολή απευθυνόμενος σε λαϊκούς λέγει «Λέγω δε τοις αγάμοις και ταις χήρες, καλόν αυτοίς εστίν εάν μείνωσιν ως καγώ…» και «Δέδεσαι γυναικί; Μη ζητεί λύσιν. Λέλυσαι από γυναικός; Μη ζήτει γυναίκα» (Α΄Κορινθ. Κεφ. 7,8 και 7,27), πόσο μάλλον αυτά ισχύουν για ιερείς!

 

Πως γίνεται παπάς να ψάχνει νύφη;

Ακόμα όμως και αν δεν υπήρχαν οι Κανόνες της Οικουμενικής Συνόδου και της Αποστολικής Συνόδου, ακόμα και αν δεν ήταν η ιεροσύνη ανατρεπτικό κώλυμα για το γάμο, όπως ίσχυε και ισχύει και μόνο η γνώση, ότι όσα συμβαίνουν στη ζωή μας παραχωρούνται από το Θεό και τίποτα δεν γίνεται τυχαία, και μόνο αυτό δεν θα αρκούσε, ώστε ο χήρος παπάς να σηκώσει με πίστη το βάρος της χηρείας αλλά και ο εγκαταλελειμμένος παπάς να σηκώσει το σταυρό της εγκατάλειψης εφόσον ο Κύριος το επέτρεψε;;

Και αναρωτιόμαστε εμείς οι πιστοί, πως αυτός ο παπάς ο ξαναπαντρεμένος θα δώσει αύριο μεθαύριο κουράγιο στη χήρα και στα ορφανά που θα πλησιάσουν στο πετραχήλι του ζητώντας βοήθεια; Ή στον άντρα που τον άφησε η γυναίκα του και έφυγε…Όλα θα τα συμπαρασύρει αυτή η εκτροπή, βήμα βήμα προς την απώλεια…

Γιατί έτσι δουλεύει ο διάβολος μεθοδικά και υπομονετικά και παίρνει δικαιώματα. Και αυτήν την στιγμή οι ιερείς και πρωτίστως οι Αρχιερείς του αιώνος τούτου του απατεώνος έχουν γίνει οι θλιβερότεροι όλων εκτός φυσικά των εξαιρέσεων που πάντοτε θα υπάρχουν.

Και σε όλο αυτό το κατάντημα όπου ο παπάς θα βρίσκει νύφη και θα ξαναπαντρεύεται και που δεν αισχύνονται τη στιγμή που ο κόσμος καταρρέει να ασχολούνται με αυτά τα θέματα, η Εκκλησία της Κρήτης αντί να το απορρίψει εξαρχής, εξέφρασε σοβαρές επιφυλάξεις όσον αφορά το θέμα των προσωπικών δεδομένων που θα χρειαστεί να παραβιαστούν στην περίπτωση που θα πρέπει να αποδειχθεί η υπαιτιότητα του διαζυγίου. Αυτός ήταν δηλαδή ο καημός τους!

 

Τα βαθύτερα αίτια της πτώσης αυτής

Θλίψη και μόνο θλίψη γιατί ο Πατριάρχης και οι συν αυτώ Ιεράρχες χαϊδεύοντας την πλαδαρότητα και το χλιαρό της πίστης των σημερινών παπάδων που ζητούν το δικαίωμα να ξαναπαντρευτούν, επιδίδονται ασύστολα σε καταπάτηση και διασυρμό της πίστης μας, έχοντας φυσικά τους δικούς τους δόλιους σκοπούς… όπως αναφέρουν αυτή η καινοφανής πατριαρχική απόφαση θα λύσει και το πρόβλημα της «μετακίνησης κληρικών σε άλλα Πατριαρχεία όπως της Σερβίας όπου δεν υφίσταται η απαγόρευση αυτή και άρα θα σταματήσει η αποδυνάμωση του σώματος του Οικουμενικού Πατριαρχείου και η ταυτόχρονη ενδυνάμωση άλλων Πατριαρχείων»… Όλα στο βωμό της δόξας του Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως….

Πηγή εδώ.