Τελικά ποιόν Θεό πιστεύουν οἱ οἰκουμενιστὲς ἐπίσκοποι; Σίγουρα ὄχι τὸν Τριαδικὸ Θεὸ τῶν Ὀρθοδόξων!

Τὸ σχόλιό μας:

Εἶπεν ὁ Ἐπίσκοπος Ν. Ἰωνίας Γαβριήλ στο βίντεο (ἐδῶ) καὶ συγκεκριμένα στὸ 2:06: 

   «Ὁ Θεὸς ἔδωσε σὲ κάποιους ἀνθρώπους νὰ ἀγαποῦν τὸ ἴδιο φῦλο. Ἔτσι τὸ θέλησε. Ποιός εἶμαι ἐγὼ νὰ κρίνω τὸν Θεό;»!

Ὁ κ. Γαβριὴλ ὑβρίζει ἐδῶ ἀναίσχυντα τὸν Θεό παρουσιαζόντάς Τον ὡς δωρητὴ τῆς ὁμοφυλοφιλίας, ἐνῶ θὰ ἔπρεπε νὰ γνωρίζει, ὅτι ὅλες οἱ ἁμαρτίες, ἰδίως αὐτή, εἶναι ἀποτέλεσμα τῆς ἀποστασίας τοῦ ἀνθρώπου, τῆς ἀπομάκρυνσής του ἀπὸ τὸν Θεό. Ὁ Θεὸς δὲν εἶναι ἡ πηγὴ τοῦ κακοῦ, ἀλλὰ μόνο τοῦ καλοῦ. Τὸ κακὸ τὸ ἔφερε ἡ πτῶσις τοῦ ἀνθρώπου.

Ἂς ἀφήσουμε ὅμως τὸν μακαριστὸ π. Ἀθανάσιο Μυτιληναῖο νὰ ἀπαντήσει στὸν ἐπίσκοπο αὐτόν:

    «Η ομοφυλοφιλία δεν είναι αρρώστια –το υπογραμμίζω– δεν είναι προϊόν μιας τραυματικής "και σού ̓πα και μού ̓πες" καταστάσεως. Είναι αμάρτημα. Και, για την ιστορία, εδώ και τριάντα χρόνια, γύρω στο 1960, κάτι λίγο πριν το 1960, επειδή (μόνο στην Αγγλία; τέλος πάντων...) υπήρχαν, υπάρχουν πάρα πολλοί ομοφυλόφιλοι στην Αγγλία, έφθασε ακόμη –μάλιστα γιατροί το έλεγαν, ακόμα και πάστορες, Χριστιανοί– [έφθασαν] να λέγουν ότι είναι μία αρρώστια. Έφθασε ακόμη και ο Αρχιεπίσκοπος του Canterbury, της Αγγλίας δηλαδή ο Αρχιεπίσκοπος, να υποστηρίξει ότι είναι μία νόσος. Εγώ δε τότε, πριν τριάντα χρόνια, όταν το διάβασα στην εφημερίδα –άστε, δε, τότε γελούσε όλη η Ελλάς με τα καμώματα αυτά· τώρα κι εμείς γινήκαμε τέτοιοι– προσέξτε, είπα: Καλά, αυτός ο Αρχιεπίσκοπος, δεν άνοιξε ποτέ την Αγία Γραφή; Να δει ότι η ομοφυλοφιλία είναι από τα πάθη που εισήγαγε η ειδωλολατρία, ο πεσμένος άνθρωπος.

     Και όταν κάνει ο Απόστολος Παύλος εκείνον τον φοβερόν κατάλογο, την φοβερή αναφορά του ειδωλολατρικού κόσμου στο Α ́κεφάλαιο Προς Ρωμαίους. Και λέγει εκεί αυτά τα πράγματα με έναν ωμόν τρόπον…να φθάνει ο Απόστολος έτσι να αποκαλεί τους ανθρώπους, χαρακτηρίζοντας με τα σκληρότερα λόγια αυτές τις αμαρτίες που ήταν προϊόντα της ειδωλολατρίας και αποκαλεί τους ανθρώπους “με σκοτισμένο μυαλό” και κάνει περιγραφή της ομοφυλοφιλίας (ἐδῶ).

Αὐτὰ λέει ὁ π. Ἀθανάσιος καὶ γιὰ νὰ χρησιμοποιήσουμε τὰ λόγια του «Καλά, αυτός ο Επίσκοπος, δεν άνοιξε ποτέ την Αγία Γραφή"; Ὁ δὲ ἱ. Χρυσόστομος ὀνομάζει στὴν ἑρμηνεία τῆς "Πρὸς Ρωμαίους" ἐπιστολῆς τὴν ὁμοφυλοφιλία "κολωφώνα τῶν κακῶν". Ὁ δὲ Μ. Βασίλειος τὴν συγκαταλέγει στὸν Ζ΄ Κανόνα του μαζὶ μὲ τὸν φόνο, τὴν κτηνοβασία καὶ τὴν φαρμακία.

Σεβασμιώτατε, δὲν ἀνοίξατε ποτὲ τὴν Ἁγία Γραφή. Διότι ἂν τὴν ἀνοίγατε θὰ βλέπατε, ὅτι ὁ ἀπόστολος Παῦλος λέγει στὴν πρὸς Ρωμαίους ἐπιστολή του ἀπὸ τὸ 1, 24 γιὰ ὅποιον κάνει αὐτὰ ποὺ κάνουν οἱ ὁμοφυλόφιλοι: «καὶ ἤλλαξαν τὴν δόξαν τοῦ ἀφθάρτου Θεοῦ ἐν ὁμοιώματι εἰκόνος φθαρτοῦ ἀνθρώπου καὶ πετεινῶν καὶ τετραπόδων καὶ ἑρπετῶν. Διὸ καὶ παρέδωκεν αὐτοὺς ὁ Θεὸς ἐν ταῖς ἐπιθυμίαις τῶν καρδιῶν αὐτῶν εἰς ἀκαθαρσίαν τοῦ ἀτιμάζεσθαι τὰ σώματα αὐτῶν ἐν αὐτοῖς, οἵτινες μετήλλαξαν τὴν ἀλήθειαν τοῦ Θεοῦ ἐν τῷ ψεύδει, καὶ ἐσεβάσθησαν καὶ ἐλάτρευσαν τῇ κτίσει παρὰ τὸν κτίσαντα, ὅς ἐστιν εὐλογητὸς εἰς τοὺς αἰῶνας· ἀμήν. Διὰ τοῦτο παρέδωκεν αὐτοὺς ὁ Θεὸς εἰς πάθη ἀτιμίας. αἵ τε γὰρ θήλειαι αὐτῶν μετήλλαξαν τὴν φυσικὴν χρῆσιν εἰς τὴν παρὰ φύσιν... παρέδωκεν αὐτοὺς ὁ Θεὸς εἰς ἀδόκιμον νοῦν, ποιεῖν τὰ μὴ καθήκοντα... ὅτι οἱ τὰ τοιαῦτα πράσσοντες ἄξιοι θανάτου εἰσίν, οὐ μόνον αὐτὰ ποιοῦσιν, ἀλλὰ καὶ συνευδοκοῦσι τοῖς πράσσουσι».

Ὁ Θεὸς λοιπὸν δὲν ἐπέτρεψε ἀλλὰ τιμώρησε τοὺς ἀνθρώπους αὐτοὺς μὲ τὴν ὁμοφυλοφιλία. Ἀκαθαρσία, πάθος ἀτιμίας, ἁμαρτία ἡ ὁμοφυλοφιλία γιὰ τὸν Παῦλο, ἀλλὰ ἐσεῖς τὰ ἀρνεῖστε. Φαίνεται ὅτι τελικὰ ἴσως διαβάσατε τὴν Ἁγία Γραφὴ ἀλλὰ ἀρνεῖστε καὶ ἐσεῖς καὶ τὸν Θεὸ καὶ τὸν Ἀπόστολό του τὸν Παῦλο, τοῦ ὁποίου ὑποτίθεται εἶστε διάδοχος!

Καὶ πρέπει νὰ τονισθεῖ αὐτὸ ποὺ ἐσεῖς παραποιεῖτε: Δὲν καταδικάζουμε τὸν ἄνθρωπο, ἀλλὰ τὴν τρομερὴ ἁμαρτία. Ἡ εὐθύνη σας εἶναι τρομερή.

Εὐθύνονται ὅμως καὶ αὐτοὶ ποὺ ἔκπληκτοι σᾶς ἀκοῦν καὶ παρόλα αὐτά θὰ συνεχίσουν νὰ σᾶς μνημονεύουν ὡς ὀρθοτομοῦντα τὸν Λόγο τοῦ Θεοῦ.

Α.Τ.


πό https://agonasax.blogspot.com/2021/12/blog-post_944.html

Ἀντορθόδοξος & βλάσφημος ὁ Ἐπίσκοπος Ν. Ἰωνίας!

Δυστυχῶς, ὁ συγκεκριμένος, ταλαίπωρος Ἐπίσκοπος εἶναι εἴτε πλανεμένος εἴτε συνειδητὰ αἱρετικός. 



Φυσικὰ καὶ ἀγκαλιάζει ἡ Ἐκκλησία τὸν ὁμοφυλόφιλο καὶ κάθε ἐμπαθῆ ἄνθρωπο, ἀλλὰ προκειμένου νὰ τὸν ὁδηγήσῃ στὴν σωτηρία του, στὴν κατά Χάριν θέωσί του. Προκειμένου νὰ τὸν ὁδηγήσῃ στὴν σωτηρία του, ὅμως, πρέπει νὰ τοῦ γνωρίσῃ τὴν ἀλήθεια τῆς Ἐκκλησίας. Τὴν ἀλήθεια ἔτσι ὅπως ὁ ἴδιος ὁ Τριαδικός, μόνος ἀληθινὸς Θεὸς ἀπεκάλυψε (καὶ ἐξακολουθεῖ νὰ ἀποκαλύπτῃ) στοὺς ἀνθρώπους, διὰ τοῦ ἐνανθρωπήσαντος Χριστοῦ, τῶν Ἀποστόλων καὶ τῶν Ἁγίων καὶ Θεοφόρων Πατέρων κάθε ἐποχῆς. 
 
Κάθε Ἐπίσκοπος καὶ κατ' ἐπέκτασιν κάθε Κληρικὸς (ἤ καὶ Λαϊκὸς) ἔχει καθῆκον νὰ ἀναμεταδίδῃ τὴν ἀλήθεια αὐτὴ ἀνόθευτη, νὰ «εὐαγγελίζεται» χωρὶς νὰ ἀλλάζῃ οὔτε κεραία, «ἑπόμενος τοῖς Ἁγίοις Πατράσι», δεδομένου ὅτι «Ἰησοῦς Χριστὸς χθὲς καὶ σήμερον ὁ αὐτὸς καὶ εἰς τοὺς αἰῶνας». 
 
Ὡς πρὸς τὰ πάθη, ὁ Ἀπόστολος Παῦλος -καὶ κάθε Ἅγιος- εἶναι ξεκάθαρος: «μὴ πλανᾶσθε· οὔτε πόρνοι οὔτε εἰδωλολάτραι οὔτε μοιχοὶ οὔτε μαλακοὶ οὔτε ἀρσενοκοῖται οὔτε πλεονέκται οὔτε κλέπται οὔτε μέθυσοι, οὐ λοίδοροι, οὐχ ἅρπαγες βασιλείαν Θεοῦ οὐ κληρονομήσουσι». Καὶ ἀναφέρεται, φυσικά, στοὺς ἐξ αὐτῶν ἀμετανοήτους. 
 
Ὅταν, λοιπόν, ἕνας Ἐπίσκοπος διδάσκει διαφορετικά, ὅταν «εὐαγγελίζεται παρ' ὅ παρελάβομεν», ὅταν νομιμοποιῇ τὴν ἀμετανοησία ὡς πρὸς τὰ ἀνθρώπινα πάθη (ἐν προκειμένῳ τὴν ὁμοφυλοφιλία, παρουσιάζοντάς τη, μάλιστα, σὰν... ἐκ Θεοῦ προερχομένη καὶ ὄχι ὡς συνέπεια ἁμαρτιῶν προσωπικῶν ἤ ἀκόμη καὶ τῶν προγόνων μας), τότε καὶ κοροϊδεύει τοὺς ὁμοφυλοφίλους, ἀπομακρύνοντάς τους ἔτσι ἀπὸ τὴν ὁδό τῆς σωτηρίας τους, καὶ βλασφημεῖ κατὰ τοῦ Θεοῦ, ὅταν ἐμμέσως πλὴν σαφῶς διδάσκῃ πὼς ὁ Θεός, ἐκτὸς ἀπὸ πηγὴ ἀρετῶν, ἀποτελεῖ καὶ πηγὴ ἤ ἔστω ἔμπνευση παθῶν. 
Μόνον ὁ διάβολος ἐμπνέει πάθη. 
 
Ὁ Θεός, ἐν τῇ πανσοφίᾳ του, ἁπλῶς ἐπιτρέπει κάποια πάθη (σὲ καμία περίπτωσι ὅσα ὁ διάβολος θὰ ἤθελε νὰ ἔχουμε γιὰ νὰ ἁπωλέσουμε τὴν σωτηρία μας), ἀλλὰ πάντα προκειμένου νὰ ἐξαχθῇ τελικῶς (συνεργείᾳ καὶ τοῦ ἀνθρώπου, βάσει τοῦ αὐτεξουσίου του), κάτι καλὸ ἀπ' αὐτό. 
 
Δυστυχῶς, ὁ συγκεκριμένος, ταλαίπωρος Ἐπίσκοπος εἶναι εἴτε πλανεμένος εἴτε συνειδητὰ αἱρετικός. 
 
Εἴθε ὁ Θεὸς νὰ τὸν φέρῃ εἰς ἐπίγνωσιν ἀληθείας, διότι καὶ ὁ ἴδιος καταστρέφεται, καὶ ἄλλους παίρνει στὸ λαιμό του. 
Μὲ ὅσα αἱρετικὰ «γυμνῇ τῇ κεφαλῇ» διδάσκει, θυμίζει τοὺς φοβεροὺς λόγους τοῦ Θεανθρώπου Χριστοῦ εἰρηκότος: «Οὐαὶ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί, ὅτι κλείετε τὴν βασιλείαν τῶν οὐρανῶν ἔμπροσθεν τῶν ἀνθρώπων· ὑμεῖς γὰρ οὐκ εἰσέρχεσθε, οὐδὲ τοὺς εἰσερχομένους ἀφίετε εἰσελθεῖν. 
 
Οὐαὶ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί, ὅτι περιάγετε τὴν θάλασσαν καὶ τὴν ξηρὰν ποιῆσαι ἕνα προσήλυτον, καὶ ὅταν γένηται, ποιεῖτε αὐτὸν υἱὸν γεέννης διπλότερον ὑμῶν»!

 Δημήτρης Ι. Παπαδημόπουλος

 η φρικτή συνέχεια εδω