Η απαξίωση των υγειονομικών-απεργών πείνας, ως καρπός της πλάνης του μητροπολίτη Δωδώνης

  σσ. Όταν ο μακαριστός Σωτηρόπουλος κατήγγειλε τον Νικολαϊτισμό του Δωδώνης που αμνήστευε την πορνεία (εδώ) κανείς δεν αντέδρασε και ο λάγνος και μοιχεπιβάτης δεσπότης  παρέμεινε στον θρόνο του και συλλειτουργούσε με τους "ευσεβείς". Τώρα πάλι προκαλεί και προσβάλει. Εμείς γιατί εκπλησσόμεθα;

                           

Μετά βαθυτάτης λύπης διαπιστώσαμε την απαξιωτική συμπεριφορά που επέδειξε ο μητροπολίτης Δωδώνης προς τους υγειονομικούς της αναστολής, τους ευρισκόμεμνους σε απεργία πείνας. Το γεγονός συνέβη έξω από το Υπουργείο Υγείας στις 12/4/2022.

Με αφορμή, λοιπόν, το εφιαλτικό πέρασμά του από εκεί, μνημονεύουμε τα γραφόμενα ενός αγίου επισκόπου, του μακαριστού μητροπολίτη Χαλκίδος, Νικόλαου Σελέντη, από μια επίσκεψή του στις φυλακές: «Ο άνθρωπος» τονίζει «όταν τον προσέχεις συγκινείται». Επίσης, σημειώνει: «Επίσκοπος σημαίνει σήμερα ένας μάρτυς. Να μαρτυρείς απ’ όλες τις μεριές και προ πάντων με τον εαυτό σου, που θέλει όλο να ξεφύγει»*.

Είδαμε, λοιπόν, τον Δωδώνης, να επιβιβάζεται, εν συνεχεία, με ύφος πολλών καρδιναλίων, σε υπηρεσιακό όχημα, που έφερε στην πινακίδα τα διακριτικά «Μ Ζ», δηλαδή εκείνα της Μητροπόλεως Ζακύνθου. Και θέτουμε το ερώτημα: Ποια είναι η νυν υπηρεσιακή σχέση του με τη Μητρόπολη Ζακύνθου, ώστε ως τιτουλάριος Δωδώνης να χρησιμοποιεί το εν λόγω αυτοκίνητο, θαρρείς και πρόκειται για ΙΧ; Ποιος ο οδηγός του οχήματος; Μήπως εκείνος που πληρώνεται από το Ελληνικό Δημόσιο για λογαριασμό της Μητροπόλεως Ζακύνθου;  

Εν ολίγοις, ο διανύων το 84ο έτος της ηλικίας του, μητροπολίτης Δωδώνης, από τη μια απαξίωσε τον αγώνα των υγειονομικών-απεργών πείνας και, από την άλλη, επιβιβάσθηκε σε υπηρεσιακό όχημα μιας ξένης, προς αυτόν, Μητροπόλεως, από την οποία έχει παραιτηθεί, εδώ και πάνω από μια δεκαετία. Και όμως τολμά και μιλάει...

Εμμένοντας, μάλιστα, στη γνώμη του, σε εκπομπή τηλεοπτικού σταθμού, σχετικά με το ανωτέρω γεγονός, έκανε λόγο και πάλι περί υποχρεωτικότητας του εμβολιασμού για όλους, όσους «αμείβονται από το δημόσιο ή από ΝΠΔΔ», συμπεριλαμβανομένων των ιερέων. Στην ερώτηση της δημοσιογράφου εάν: «Ανεμβολίαστοι ιερείς μπορούν να επιστρέψουν στις εκκλησιές», απάντησε: «Όχι, εμείς τους απαγορεύουμε. Στη Ζάκυνθο ήταν όλοι αργοί». Και τον ρωτούμε: Πώς χρησιμοποιεί πληθυντικό αριθμό για μια ξένη μητρόπολη;

Στην ίδια συνάφεια, τόνισε για τους ανεμβολίαστους κληρικούς ότι: «Δεν μπορεί να πίνει από το Άγιο Ποτήριο και μετά να δίδει στον άλλον»**. Τί χρειάζεται, λοιπόν, να πούμε περισσότερο για την πλάνη του μητροπολίτη Δωδώνης; Όταν τολμά και μιλά για   μετάδοση φθοράς από τα Άχραντα Μυστήρια, δηλαδή από το Σώμα και Αίμα του Χριστού...  

Αναστάσιος Ομ. Πολυχρονιάδης

 

*Νικόλαος Σελέντης, Μητροπολίτης Χαλκίδος, Ξεσπάσματα της καρδιάς μου, εκδόσεις «Το Σήμαντρο», Αθήνα 1976.

** https://www.youtube.com/watch?v=EngHGRPl3pc

Πηγή