Δύο μέτρα και δύο σταθμά!

Μήπως πρέπει ο κ. Τσελεγγίδης και

η κ. «Φαίη» να είναι προσεκτικοί;


Στο ιστολόγιο «tas thyras» είδαμε μία απομαγνητοφώνηση από ομιλία του. Τσελεγγίδη (εδώ). Δυστυχώς όμως, και στα λεγόμενα του καθηγητή, και στα δύο σχόλια της ιστολόγου υπάρχει μια διγλωσσία. Μία διγλωσσία που έχει προξενήσει κακό, που έχει καταντήσει κανόνας και επισημαίνεται εδώ και χρόνια, χωρίς απάντηση που θα απεδείκνυε το αντίθετο.  Ειδικά στα σχόλια της κ. «Φαίης» διακρίνεται μία ανεπίτρεπτη και ανεύθυνη λήθη που έβλαψε και ζημιώνει τον αγώνα κατά της Παναιρέσεως.

Συμφωνούν και οι δύο ότι η χρήση της μάσκας στους ι. ναούς σε βγάζει "εκτός Εκκλησίας". Άν η χρήση μάσκας σε βγάζει "εκτός Εκκλησίας", τότε η κοινωνία με τους Επισκόπους και ιερείς που αποδέχτηκαν την ληστρική/αιρετική Σύνοδο του Κολυμπαρίου σε κρατούν μέσα στην Εκκλησία κ. Τσελεγγίδη και κ. «Φαίη»;

Τώρα καταλάβατε κ. Φαίη, για να επαναλάβουμε τα λόγια σας, ότι «οι δεσποτάδες όλα αυτά τα χρόνια κάνανε τους Χριστιανούς μουρόχαυλους(!)για να τα ‘χουνε καλά με την εξουσία. Μαλθακούς, φοβισμένους, ανίκανους, δειλούς»; Τώρα καταλάβατε ότι «στην Ανατολική Ορθόδοξη Εκκλησία του Χριστού ΔΕΝ κάνουμε ο καθένας ό,τι μας κατέβει στο κεφάλι. ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ τους Πατέρες, την Παράδοση της Εκκλησίας»;

Τώρα θυμηθήκατε την «Παράδοση της Εκκλησίας» κ. «Φαίη»; Τόσα χρόνια δεν είδατε δημοσιευμένα εκατοντάδες αγιοπατερικά κείμενα που μιλούσαν για αποτείχιση από τους αιρετικούς; Αλλά εσείς και η παρέα σας βρήκατε τον τρόπο να πλήξετε την αποτείχιση: Λέγατε, ότι η αποτείχιση είναι προαιρετική, δυνητική! Όποιος θέλει κάνει, όποιος θέλει δεν κάνει! Κι ας βροντοφώναζαν τα κείμενα ότι η αποτείχιση είναι υποχρεωτική για το Χριστιανό, που θέλει να μείνει εντός της Εκκλησίας. Τώρα ανακαλύψατε, ότι «ΔΕΝ κάνουμε ο καθένας ό,τι μας κατέβει στο κεφάλι. ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ τους Πατέρες, την Παράδοση της Εκκλησίας»;

Ώστε τώρα λοιπόν, προτρέπετε τους πιστούς να απομακρυνθούν από τις εκκλησίες για τις μάσκες, να κάνουν δηλαδή την δική τους αποτείχιση! Αποτείχιση εξαιτίας της μάσκας, λοιπόν, αλλ' όχι πρωτίστως εξαιτίας της παναιρέσεως του Οικουμενισμού!

Σχολιάζετε: «Δεν φταίτε όμως εσείς, φταίνε κάποιοι άλλοι για αυτό το ΜΠΑΧΑΛΟ που δημιουργήθηκε. Θέλετε να κάνετε αντίσταση; Μήν πάτε σε Εκκλησίες που φοράνε μάσκες. Ο Θεός να μας ελεήσει όλους».

«Φταίνε κάποιοι άλλοι»! Δυστυχώς, ανάμεσα σ' αυτούς τους άλλους είστε κι εσείς και ο κ. Τσελεγγίδης, που βοήθησε να ναυαγήσει η αποτείχιση των της Γατζέας, και να αποτειχιστεί τελικά μόνο η ομάδα Ζήση;.

Σχολιάζοντας θα σας φρεσκάρουμε την μνήμη, για να καταλάβει ο αναγνώστης την επιλεκτική υβριστική και αυτάρεσκη μνήμη σας. Ενώ μιλάτε έτσι για το θέμα της μάσκας και λέτε τους πιστούς «μουρόχαυλους»(!!!) κουνώντας το δάκτυλο σε μία πιστή που αποφάσισε να βγάζει την μάσκα μόνο σε κάποια σημεία της Θ. Λειτουργίας λέτε:

«Καλή μου κυρία, τί πάει να πει «κατ’ επιλογήν πλέον τα εφαρμόζω»; Ήρθατε σε αυτό το ιστολόγιο να μας πείτε ότι κάνετε αντίσταση επειδή βγάζετε την μάσκα πού φοράτε στο Ευαγγέλιο, στο Πιστεύω και όπου αλλού ΕΣΕΙΣ κρίνετε σωστό; Πώς και δεν κολλάτε εκείνες τις ώρες που βγάζετε την μάσκα αλλά θα κολλούσατε τις άλλες που την φοράτε; Έχετε μία θεωρία επ’ αυτού;  Πείτε μου… αν βλέπετε τον εαυτό σας σε αυτήν την προφητεία του Οσίου Θεοφάνη του Έγκλειστου για το πνεύμα της αποστασίας στους έσχατους καιρούς»

Παλαιότερα στο θέμα της Αποτείχισης λέγατε εριστικά και ειρωνευόμενη σχολιαστές με ύφος χιλίων καρδιναλίων:

«Το κάνετε πολύ δύσκολο στον εαυτό σας και πολύ δύσκολο σε όλους εμάς με όλες αυτές τις μπερδεψο-ερωτήσεις… Κύριε Μήτσο, αισθάνεστε εσείς μέσα σας την υποχρέωση να απομακρυνθείτε από αιρετίζοντα επίσκοπο / ιερέα; Με γειά σας με χαρά σας αν το αισθάνεστε. Δεν σας το απαγορεύει κανείς και μάλιστα αναγνωρίζει και την ανάγκη που νοιώθετε μέσα σας να προβείτε σε αυτήν την ενέργεια «υποχρεωτικά», όπως λέτε, εφόσον εσείς ο ίδιος έτσι δηλώνετε πως το νοιώθετε μέσα σας. Αυτό όμως είναι για εσάς, δεν μπορείτε να το επιβάλετε στους άλλους αν δεν είναι ακόμη έτοιμοι(σσ. η «Φαίη» ὄμως επιβάλλει λόγῳ μάσκας). Και για πολλούς αυτό μπορεί να σημαίνει πως πρέπει να υπάρχουν και κάποιες προϋποθέσεις γύρω τους για να μπορέσουν να υλοποιήσουν σιγά σιγά αυτό που έχει ωριμάσει μέσα τους. Για τα περί υποχρεωτικότητας να σας δώσω ένα παράδειγμα. Ο Θεός μας έδωσε μία εντολή… να γίνουμε Άγιοι. Πείτε μου σας παρακαλώ. Μπορώ εγώ να σας υποχρεώσω να γίνετε Άγιος; Εσείς μπορείτε να με υποχρεώσετε να γίνω Αγία; (σ.σ.: τώρα όμως η «Φαίη» επιβάλλει λόγῳ μάσκας να γίνουν οι άλλοι Άγιοι) Δεν μπορούμε να το κάνουμε αυτό ο ένας στον άλλον, κι ας πρόκειται εδώ ξεκάθαρα περί ΕΝΤΟΛΗΣ και μάλιστα από τον ίδιο τον Ιησού Χριστό. Για να υλοποιηθεί αυτή η εντολή χρειάζεται ο προσωπικός ελεύθερος αγώνας του καθενός, αλλιώς δεν θα ‘χει και καμιά αξία.

Όχι άλλες μπερδεψο-ερωτήσεις σας παρακαλώ.

 

@Αδελφέ Μήτσο. Ελπίζω να φάγατε… :D

 

«Δεν υπάρχει κάποιο όριο, όπου θα πρέπει να πούμε το "ως εδώ και μη παρέκει";» Υπάρχει. Το λέει ο Κανόνας. Όταν κηρύσσεται αίρεση γυμνή τη κεφαλή. Και αυτό έχει γίνει. Σας ξαναλέω. Θέλει πολύ προσοχή όμως από εδώ και πέρα για να μην βγείτε μετά με το μαστίγιο να βαράτε όποιον δεν κάνει «αυτό που λέει ο Κανόνας»  (σ.σ.: τώρα όμως η «Φαίη» ὄμως βαράει λόγῳ μάσκας όποιον την φοράει). Ο Κανόνας υπάρχει και είναι συγκεκριμένος. Οι άνθρωποι χρειάζονται για να τηρήσουν τον Κανόνα. Με τους ανθρώπους θέλει διάκριση. Αυτό είναι το πρόβλημα. Έχουμε ταυτίσει τον Κανόνα με τους ανθρώπους. Και δεν έχουμε καταλάβει και σε ποια εποχή ζούμε. Εδώ οι άνθρωποι έχασαν την προσωπική επαφή με τους Αγίους, φοβούνται να προσκυνήσουν τις άγιες Εικόνες και θα κάνουν αυτοί την ιεροκανονική αποτείχιση (σ.σ.: τώρα όμως κ. «Φαίη» αυτά τα ξεχάσατε ή σας βολεύει τώρα περισσότερο;). Κάντε εσείς αυτό που μπορείτε, στην Ενορία σας, (σ.σ.: τώρα αυτό έκανε κ. «Φαίη» η σχολιάστρια και την καταδικάσατε δημόσια) στη διπλανή Ενορία, μιλήστε με τους ιερείς και τους λαϊκούς, (όπου μπορείτε) κυρίως προσευχηθείτε να σας φωτίσει ο Θεός…

 

Ο αδελφός Μήτσος για όλους τους «χωροφύλακες της αποτείχισης» που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο. Η ζημιά που έχουν κάνει είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ αλλά ας μην το πιάσω το θέμα γιατί θα δω πάλι το όνομά μου σε κάποιον τίτλο! (σ.σ.: η είρων «Φαίη» δεν νοιάζεται αν κάνει λάθος, νοιάζεται αν βγει το όνομά της σε κάποιον τίτλο. Και πολλές φορές δεν απαντά επι της ουσίας, αλλά πλαγίως!)… Το θέμα της Αποτείχισης αυτό καθαυτό όμως αδελφή Μαρία… αποτελεί το «μέλι» για πάσης φύσεως ανθρώπους. Από απλούς αναζητητές της αλήθειας, στους ου κατ’ επίγνωση ζηλωτές, μέχρι και στους ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ, οι οποίοι μπαίνουν για να δημιουργήσουν ΕΣΚΕΜΜΕΝΑ σύγχυση, και να δυσφημίσουν την Ιεροκανονική Αποτείχιση, για να μπορούνε μετά να μιλάνε για «σχισματικούς» οι δήθεν Επίσκοποι (σ.σ.: η «Φαίη» δεν ανησυχεί τώρα μήπως λόγῳ μάσκας την πουν ζηλωτή ή σχισματική, μόνο στο θέμα της αιρέσεως (!!!) την ένοιαζε και ειρωνευόταν). Ενδεχομένως προκαλούν σύγχυση και για να μπερδεύουν τα πράγματα έτσι ώστε άνθρωποι σαν εσάς ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΒΓΑΛΕΤΕ ΑΚΡΗ. Εγώ από αυτό το βήμα, κουράστηκα πια να κάνω το «ξεδιάλεγμα» και να βρίσκω μετά και τον μπελά μου (σ.σ.: τελικά όμως η "καημένη" «Φαίη» όχι μόνο δεν κουράστηκε αλλά επιβάλλει τώρα λόγῳ μάσκας αυτά που πριν η ίδια κατηγορούσε).

Έχουν γραφτεί βιβλία και τόνοι άρθρων για την «μη υποχρεωτικότητα» vs «υποχρεωτικότητα» του Κανόνα. Θα θρονιαστεί ο Αντίχριστος κι εμείς ακόμα θα συζητάμε για την δυνητικότητα ή την υποχρεωτικότητα του 15ου Κανόνα! Ο κορωνοϊός απέδειξε ότι το ποίμνιο βρίσκεται σε άθλια πνευματική κατάσταση. Με ένα τόσο ακατήχητο ποίμνιο, το να καθόμαστε να συζητάμε για «υποχρεωτικότητα» του 15ου Κανόνα είναι χάσιμο χρόνου, μια τρύπα στο νερό» (εδώ). (σ.σ.: Αν ακολουθούσατε κ. «Φαίη» την «Παράδοση της Εκκλησίας» που όψιμα θυμηθήκατε, δεν θα χάνετε τον πολύτιμο χρόνο σας, ούτε με τα άρθρα σας θα μπερδεύατε τους πιστούς).

 

Αυτά τα λόγια αρκούν για να δουν πόσο κακό στον εκκλησιαστικό αγώνα έχουν κάνει η «Φαίη» και οι όμοιοί της, όση καλή πρόθεση κι αν έχουν, που αλλάζουν τις θέσεις τους σαν τα πουκάμισα και ανάλογα με το τι λένε οι πνευματικοί, αλλά όχι οι Άγιοι. Της υπενθυμίζουμε λοιπόν:

Καλό είναι να διαβάσετε τα παρακάτω μικρά αποσπάσματα από κείμενα του κ. Τσελεγγίδη (που δυστυχώς άλλα λέει κι άλλα κάνει), για να αντιληφθείτε ότι: αν τώρα, που πρόκειται για τις μάσκες, προτρέπετε μια φορά τους πιστούς «Μήν πάτε σε Εκκλησίες που φοράνε μάσκες», στην περίπτωση των οικουμενιστών (που κυριαρχούνται από δυσώδη δαιμόνια, κατά τον Τσελεγγίδη) θα έπρεπε να τους προτρέπετε δέκα κι εκατό φορές «Μήν πάτε σε Εκκλησίες  των Οικουμενιστών». Να τους προτρέπετε κι όχι να τους αποτρέπετε, όπως πολλάκις πράξατε, όταν μάλιστα οι Οικουμενιστές ήταν αυτοί που επέβαλαν και μάσκες και εμβόλια στους πιστούς. Και δεν θα το είχαν πράξει αυτό οι Οικουμενιστές, αν οι πιστοί τότε, και με την δική σας προτροπή, είχαν απομακρυνθεί από αυτούς.

 

Λέγει ο κ. Τσελεγγίδης: «όταν προσκυνά την εικόνα, επειδή είναι μία πιο εγγύτερη σχέση, παίρνει κατεξοχήν τότε την Χάρη του Αγίου …Στα πρακτικά βλέπουμε τις αποφάσεις της Οικουμενικής Συνόδου για την Εικόνα. Λέει ότι όποιος δεν τις προσκυνά, αυτός αν είναι κληρικός καθαιρείται και αν είναι λαϊκός αφορίζεται.

Άρα δεν αποτελεί μία «ευσεβή καλή συνήθεια», αν θέλεις προσκυνάς, αν θέλεις δεν προσκυνάς. ΑΝ ΔΕΝ ΠΡΟΣΚΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΛΟΓΟ, ΤΟΤΕ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ».

Λέγει ο κ. Τσελεγγίδης ότι κατὰ τὸν  άγιο Εφραίμ τόν Κατουνακιώτη: «ὁ οἰκουμενισμός ἔχει πνεῦμα πονηρίας καί  κυριαρχεῖται ἀπό ἀκάθαρτα πνεύματα» καὶ ἀναδύει «ἀφόρητη δυσωδία» («ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ», ΜΑΡ.– ΑΠΡ. 2016, τ. 107, σελ. 107, εδώ).

Λέγει ο κ. Τσελεγγίδης: «...Τό καταστρεπτικότερο ἔργο στή δογματική συνείδηση τοῦ πληρώματος τῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας τό ἔκανε καί ἐξακολουθεῖ νά τό κάνει ὁ Οἰκουμενισμός. (σ.σ.: αλλά για την «Φαίη» και τον Τσελεγγίδη απομάκρυνση δεν επιβάλλεται). Ὁ Οἰκουμενισμός ἀποτελεῖ σήμερα τόν δυσώδη φορέα τοῦ διαχριστιανικοῦ καί διαθρησκειακοῦ συγκρητισμοῦ καί κατά συνέπεια τόν πιό ἐπίσημο φορέα τῆς ἐπικινδυνότερης πολυ-αιρέσεως ὅλων τῶν ἐποχῶν, ἐπειδή συμβάλλει ἀποφασιστικά στήν ἄμβλυνση τοῦ ὀρθοδόξου κριτηρίου καί τῆς ὀρθοδόξου αὐτοσυνειδησίας... Βλέπε λ.χ. τήν κατάφορη καί κατ’ ἐξακολούθηση, ἐδῶ καί χρόνια, παραβίαση τοῦ Β΄ Κανόνα τῆς Πενθέκτης Οἰκουμενικῆς Συνόδου, πού ἀπαγορεύει ρητῶς συμπροσευχή μέ ἀκοινώνητους καί ἑτερόδοξους, μέ τή σαφῆ ἀπειλή τῆς καθαιρέσεως τῶν κληρικῶν καί τοῦ ἀφορισμοῦ τῶν λαϊκῶν, πού τόν παραβιάζουν» (εδώ).

 Παναγιώτης Σημάτης

 

Καθ. Δημήτριος Τσελεγγίδης – Δόγμα η προσκύνηση των Ιερών Εικόνων στην Εκκλησία.

 

Η Εκκλησία είναι εκείνο το νοσοκομείο που μας θεραπεύει. Γιατρός είναι ο ίδιος ο Χριστός. Αρχιερείς, ιερείς και άλλοι είναι το νοσηλευτικό προσωπικό. Τα φάρμακα που παρέχονται είναι τέλεια και δεν αφήνουν ούτε ουλή ασθενείας. Τέλεια θεραπεύεται ο άνθρωπος, λέει ο Ιερός Χρυσόστομος, επειδή αυτά τα φάρμακα ενεργούν ακτίστως. Έχουνε μεν εξωτερική, υλική, αισθητική μορφή, όπως είναι το νερό του Βαπτίσματος, όπως είναι το νερό του Αγιασμού, όπως είναι ο Άρτος και ο Οίνος, αλλά εντός αυτών υπάρχει η Θεότητα.

Έτσι και μία Εικόνα, που είναι και αυτή φορέας της ακτίστου Θεότητας… Δηλαδή, αγιάζεται ο άνθρωπος λέει ο Άγιος Ιωάννης ο Δαμασκηνός π.χ., μια και την ανέφερα την Εικόνα, όχι μόνο κατά τα μάτια. Μάλιστα την χαρακτηρίζει ως την πρώτη των αισθήσεων. Αγιάζονται τα μάτια όταν βλέπουν μία Εικόνα της Εκκλησίας επειδή είναι φορέας της Χάριτος του εικονιζομένου. Και όταν την προσκυνά, επειδή είναι μία πιο εγγύτερη σχέση, παίρνει κατεξοχήν τότε την Χάρη του Αγίου.

Στην περίπτωση αυτή λέει ο Άγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης στην Β' φάση της εικονομαχίας, ότι και να πει κάποιος πως η Θεότητα είναι παρούσα [σ.σ. στις Εικόνες]  δεν σφάλλει, αλλά με μία ένωση η οποία είναι χαρισματική. Δηλαδή, δεν είναι αγιασμένο το χρώμα, το ξύλο, το μέταλλο, αλλά η μορφή που εικονίζεται και στην οποία μεταβαίνει αυτή η προσκύνηση.

ΑΡΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΔΟΓΜΑ ΠΛΕΟΝ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ. …Στα πρακτικά βλέπουμε τις αποφάσεις της Οικουμενικής Συνόδου για την Εικόνα. Λέει ότι όποιος δεν τις προσκυνά, αυτός αν είναι κληρικός καθαιρείται και αν είναι λαϊκός αφορίζεται.

Άρα δεν αποτελεί μία «ευσεβή καλή συνήθεια», αν θέλεις προσκυνάς, αν θέλεις δεν προσκυνάς. ΑΝ ΔΕΝ ΠΡΟΣΚΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΛΟΓΟ, [σ.σ. όπως π.χ. όταν προσκυνάς το φίμωτρο ή όταν κάνεις υπόκλιση] ΤΟΤΕ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ.

Θα μου πείτε, και αυτό που το κάνουν τόσοι και τόσοι, αυτοί είναι καταδικασμένοι, αφορισμένοι;

Εγώ θα σας πω ΝΑΙ. Άσχετα το ότι δεν τους ήρθε αφορισμός συγκεκριμένος από την ηγεσία της Εκκλησίας γιατί δεν ασχολείται με αυτό το θέμα.

Θέλει να σε πληροφορήσει για την ληξιαρχική πράξη αυτού που θα ζεις. Δηλαδή όπως για κάθε αμαρτία που μας απενεργοποιεί την εν εμοί βασιλεία το εισπράττουμε εν πάση αισθήσει.

Πώς;

Δεν έχουμε κοινωνία με τον Θεό.

Ας ρωτήσει κάποιος τον εαυτό του ενόσω δεν τηρεί τις προδιαγραφές της ζωής της Εκκλησίας -και βασικά «προδιαγραφές» εννοώ την δογματική της διδασκαλία-, ας υποστηρίξει ότι ζει μέσα του ο Χριστός.

Αλλά έρχεται αυτό το πράγμα και το λέει η Οικουμενική Σύνοδος. Και μας βοηθάει αυτό το πράγμα. Γιατί; Για να μην ψαχνόμαστε πολύ. Σου λέει, αυτό δεν έκανες; Ήταν επόμενο.

Όταν δηλαδή ο Αδάμ δεν τήρησε την εντολή. Είπε ο άσαρκος Λόγος και Δημιουργός ότι να μην φάτε από αυτόν τον καρπό και όταν θα φάτε θα πεθάνετε.

ΠΕΘΑΝΕ Ο ΑΔΑΜ ΜΟΛΙΣ ΤΟ ΕΦΑΓΕ;

Λένε οι Πατέρες... ΝΑΙ… ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΩΣ. Μια και μιλάμε για την πνευματική ζωή.

Και από πού φαίνεται ότι πέθανε πνευματικώς, ότι δεν κοινωνούσε πλέον με τον Δημιουργό του;

Όταν άκουσε τον θόρυβο κρύφτηκε. Του λέει, γιατί κρύφτηκες; Λέει, είμαι γυμνός.

Μα γυμνός ήτανε πάντα.

Ποιός σου είπε ότι είσαι γυμνός;

Γίνεται ολόκληρη συζήτηση για να μετανοήσει ο Αδάμ. Και ο Αδάμ μένει και η Εύα αμετανόητοι.

Δηλαδή θέλω να πω για τον πνευματικό θάνατο που προηγείται. Αλλά να το κλείσω το θέμα με τον βιολογικό θάνατο που κατ’ οικονομία του το αφήνει, γιατί βλέποντας μετά την ταλαίπωρη ζωή του στην πράξη με το να μην τηρεί την εντολή -τις προδιαγραφές- μετανοεί και σώζεται ο Αδάμ. Γιατί ο Αδάμ είναι άγιος τώρα και η Εύα είναι αγία. Είναι στον Παράδεισο επειδή μετανόησαν.


ΣΧΟΛΙΟ: Οι Xριστιανοί σήμερα, έτσι όπως πάνε τα πράγματα, θα πρέπει να ζήσουνε πολλά πολλά ταλαίπωρα χρόνια για να έλθουν σε μετάνοια επειδή οι δεσποτάδες δεν τους αφήνουν να αγιάσουνε μια ώρα αρχύτερα μέσα στους Ναούς. Αντί να μας κάνουνε ετοιμοπόλεμους πνευματικά, μας παχαίνουνε συνέχεια με ξύγκια «επειδή μας αγαπάνε»!  «Έλα με την μασκούλα σου», «έλα με την απιστία σου», «αγκάλιασε την αδυναμία σου», «σ’ αγαπάμε, κι ο Θεός σε αγαπάει»!! Όλα αυτά τα χρόνια κάνανε τους Χριστιανούς μουρόχαυλους για να τα ‘χουνε καλά με την εξουσία. Μαλθακούς, φοβισμένους, ανίκανους, δειλούς, ευκολόπιστους, κοιμισμένους, ακατήχητους. Η ντροπή της κοινωνίας. Στο Αμέρικα, στον Καναδά τους δίνουνε σουβλάκια μετά την Θεία Λειτουργία κι ας είναι νηστεία! Κι εδώ, στην μήτρα της Ορθοδοξίας, αφήνουνε ΑΝΟΙΧΤΑ, ΔΗΜΟΣΙΑ τον κάθε φοβισμένο να προσβάλλει τις Εικόνες και να ξηλώνει τα δόγματα της Εκκλησίας!

ΩΣ ΠΟΤΕ;;;

...Στην Ανατολική Ορθόδοξη Εκκλησία του Χριστού ΔΕΝ κάνουμε ο καθένας ό,τι μας κατέβει στο κεφάλι. ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ τους Πατέρες, την Παράδοση της Εκκλησίας. Δεν φταίτε όμως εσείς, φταίνε κάποιοι άλλοι για αυτό το ΜΠΑΧΑΛΟ που δημιουργήθηκε. Θέλετε να κάνετε αντίσταση; Μήν πάτε σε Εκκλησίες που φοράνε μάσκες. Ο Θεός να μας ελεήσει όλους (εδώ).

https://tasthyras.wordpress.com/2022/05/23/%ce%ba%ce%b1%ce%b8-%ce%b4%ce%b7%ce%bc%ce%ae%cf%84%cf%81%ce%b9%ce%bf%cf%82-%cf%84%cf%83%ce%b5%ce%bb%ce%b5%ce%b3%ce%b3%ce%af%ce%b4%ce%b7%cf%82-%ce%b4%cf%8c%ce%b3%ce%bc%ce%b1-%ce%b7-%cf%80%cf%81%ce%bf/