Σε διοργάνωση ημερίδας του «Δικτύου Ἑλληνισμοῦ» έδρασε πάλι η αθεΐστρια Τζάνη!
Έλαμψε
δια της αποχωρήσως του και ο π. Στυλιανὸς Καρπαθίου!
Τοῦ
Ἀδαμάντιου Τσακίρογλου
Μεγάλοι
ἱστορικοὶ καὶ θεολόγοι, ἀλλὰ περισσότερο οἱ Ἅγιοι τῆς Ἐκκλησίας μας μᾶς
ἐδίδαξαν καὶ παράλληλα μᾶς προειδοποίησαν, ὅτι ἡ περιώνυμος Πόλη ἐγκαταλείφθηκε
ἀπὸ τὴν προστάτιδά της Παναγία καὶ ἁλώθηκε ἀπὸ τοὺς Ὀθωμανούς, διότι μέσα της
δὲν ὑπῆρχαν οὔτε πέντε ἀληθινοὶ Χριστιανοί. Ἀντιθέτως οἱ πολῖτες τῆς πάλαι ποτὲ
ἔνδοξης αὐτοκρατορίας ἀντὶ νὰ ἐμπιστευθοῦν τὰ πάντα στὸν Θεὸ ἐναπόθεσαν τὶς
ἐλπίδες τους στὸν Πάπα καὶ στοὺς Καρδινάλιούς του μὲ τὸν στρατό τους, στὸν
Οὐνιάδη, στοὺς Βενετοὺς κλπ. Ἔγραψε μεταξὺ ἄλλων ὁ Γεννάδιος Σχολάριος στὴ
λίβελλο ποὺ εἶχε κρεμάσει στὴν πόρτα τῆς οἰκίας του ὅπου ζοῦσε ἔγκλειστος:
«Ω πτωχοί
πολίται, όλα εχάσατε· και νυν παραιτείσθε και την ευσέβειαν; Αισχρώς και
ασυνειδήτως, αντί του να καταφύγητε εις τον Θεόν εν τη περιστάσει, καθώς
υμίν ο Θεός δι' εμού του αναξίου Γενναδίου συνεβούλευσεν, χωρίζεσθε του Θεού…
Και νυν μαρτύρομαι τον Θεόν, κακήν ένωσιν ποιείτε· απόλλυσθε.
Βλασφημείτε κατ' εμού και απειλείτε; Αλλά καν φονεύσητέ με, ως απειλείτε, εγώ
και εις θάνατον έτοιμος. Τι μοι όφελος του ζην, ίνα ίδω την καθ' υμών
εγκατάλειψιν; Κύριε, μη αφής τους ανθρώπους τούτους το πτώμα τούτο πεσείν
μη δικαιωθήτω η ορθόδοξος πίστις, και εν τη ανατολή και εν τη δύσει, και εν
ταις νήσοις, εκ της ημετέρας απωλείας· διότι ημείς αθετήσαντες αυτήν και σε
απολούμεθα· τοιαύτης ενώσεως ου κοινωνήσω ποτέ· ούτε γαρ μετά των
Λατίνων ενωθήσεσθε ούτως, και του Θεού χωρισθήσεσθε και της αυτού επισκέψεως,
και αδοξίαν αΐδιον υποστήσεσθε» (ἐδῶ).
Δυστυχῶς τὸ μάθημα αὐτὸ σήμερα δὲν μᾶς ἔγινε κατανοητὸ καὶ ἐπαναλαμβάνεται σὲ ἀκόμα τραγικότερη μορφή, μιᾶς καὶ σήμερα ξεπεράσαμε τὴν κατάσταση τῶν πολιτῶν τῆς Πόλης.
Αὐτὸ
φάνηκε καὶ στὴν ἡμερίδα τοῦ «Δικτύου Ἑλληνισμοῦ» μὲ θέμα τὴν Ἅλωση.
Στὴν ἡμερίδα αὐτὴ εἶχε καλεσθεῖ ὡς ὁμιλήτρια ἡ καθηγήτρια Μαρία Τζάνη, ἡ ὁποία
ἄρχισε νὰ ὑβρίζει Πίστη καὶ πρόσωπα. Καὶ ἐρωτοῦμε: δὲν γνώριζαν οἱ διοργανωτὲς
καὶ ὁμιλητές, τί ἐστι Μαρία Τζάνη; Ἡ κ. Μαρία Τζάνη εἶναι ἐδῶ καὶ 10
τουλάχιστον χρόνια γνωστὴ στὸ πανελλήνιο δωδεκαθεΐστρια (ἐδῶ), μασόνος (ἐδῶ), χυδαία ὑβρίστρια
τῶν Ἁγίων (ἐδῶ) καὶ μισεῖ τρομερὰ τὴν Ὀρθοδοξία. Δὲν τὰ γνώριζαν αὐτὰ οἱ
διοργανωτὲς καὶ συνομιλητές; Γιατὶ τὴν κάλεσαν;
Ἡ
ἐξήγηση εἶναι ἁπλή: Γιατὶ κι αὐτὴ μιλάει ἐναντίον τῆς Ν.Τ.Π. Τί κι ἂν ἔχουμε
γράψει, ὅτι ἡ ρητορικὴ ἐναντίον τῆς Ν.Τ.Π. καὶ ἐναντίον τῶν κορονομέτρων δὲν
ἀποτελεῖ κολυμπήθρα τοῦ Σιλωάμ, στὴν ὁποία ξεπλένεται κάθε βλασφημία ἐναντίον
τοῦ Θεοῦ; Τί κι ἂν πολλάκις διαμαρτυρηθήκαμε (καὶ κατηγορηθήκαμε γι’ αὐτό) ἐπειδὴ
προβάλλονται τέτοια ἄθεα ἄτομα, μόνο καὶ μόνο ἐπειδὴ μιλοῦν γιὰ τὰ παραπάνω
θέματα;
Τὸ
ἀποτέλεσμα εἶναι ὅτι αὐτοὶ οἱ προδότες, οἱ ἀνθρώπινες κερκόπορτες, συνεχίζονται
νὰ προβάλλονται καὶ καλοῦνται μάλιστα σὲ ἐκδηλώσεις μὲ θρησκευτικό/πνευματικὸ
περιεχόμενο.
Εἶναι
ἐπίσης μεγάλη ἡ εὐθύνη τῶν ὁμιλητῶν. Πῶς μπορεῖ ὁ χαρακτηριζόμενος καὶ
προβαλλόμενος ἀπὸ τὰ διάφορα ΜΜΕ ὡς εὐσεβὴς κ. Παύλου (δὲν ἔχω σκοπὸ ἐδῶ παρὰ τὴν κριτικὴ να ἀμφισβητήσω τὴν εὐσέβειά του) νὰ καλεῖ ὡς ὁμιλήτρια καὶ
νὰ προβάλλει ὡς φίλη του, μία κυρία ποὺ ὑβρίζει δημοσίως καὶ ἀσυστόλως τὸν
Χριστὸ καὶ τοὺς Ἁγίους Του; Τόσα χρόνια ποὺ τὴν γνωρίζει τόσο καλά, δὲν ξέρει
ὅτι θεωρεῖ τὴν Ὀρθοδοξία «καταστροφὴ τοῦ Ἑλληνισμοῦ» καὶ ὅτι ὀνομάζει τὸν ἱ.
Χρυσόστομο «βρωμόστομο»;
Πῶς
μπορεῖ ὁ π. Στυλιανὸς Καρπαθίου νὰ παρευρίσκεται καὶ νὰ κάθεται δίπλα στὴν
κυρία αὐτή, ὅταν σίγουρα γνωρίζει καὶ ποιά εἶναι καὶ τί πρεσβεύει; Μόνο καὶ
μόνο γιὰ τὴν θέαση; Γιατί, ἂν ὁ σκοπός του ἦταν νὰ τὴν ἀποδομήσει δημόσια, δὲν
ἔπρεπε νὰ φύγει, ἀλλὰ νὰ καθήσει καὶ νὰ τῆς δείξει, πῶς ἀντιδροῦν ὀρθόδοξοι σὲ
τέτοιους ἀνθρώπους. Ἔτσι ἐνῶ πολλοὶ στὸ διαδίκτυο μὲ σχόλιά τους θεωροῦν τὴν
ἀποχώρησή του ἡρωϊκή καὶ τὸν ὀνομάζουν «Παπαφλέσσα», ἐμεῖς τὴν θεωροῦμε ὡς φυγή
(ὁ Παπαφλέσσας δὲν ἔφυγε, ἀλλὰ θυσιάστηκε στὸ Μανιάκι). Ἔτσι ὀνόμαζαν καὶ τὸν
Πειραιῶς ὅταν δήλωσε, ὅτι δὲν θὰ πάει στὸ Κολυμπάρι, ἐνῶ αὐτὸς «ἔστριβε διὰ τοῦ
ἀρραβῶνος» γιὰ νὰ μὴν ὑποστεῖ τὶς ἐπισκοπικὲς εὐθῦνες. Καὶ ἔχουμε μέτρα νὰ
κρίνουμε δίκαια γιὰ νὰ μὴν κατηγορηθοῦμε: Ἕνας Σωτηρόπουλος ὄχι μόνο δὲν
ἀποχώρησε ἀλλὰ κατὰ τὸ λαϊκὸν «τῆς τὰ εἶπε χῦμα καὶ σταράτα» (ἐδῶ) ὀνομάζοντας την δημόσια «ἀναθεματισμένη» καὶ τὰ λόγια της «βλακεῖες».
Δὲν βλέπουν ὅτι ἔτσι σκανδάλισαν τόσο κόσμο;
Ὅλοι, διοργανωτὲς καὶ ὁμιλητές, ἔχουν ἐπίσης εὐθῦνες (ἰδίως ὁ π. Στυλιανὸς ὡς ἱερέας), διότι ἀφοῦ μιλοῦν γιὰ τὴν Ἅλωση καὶ παρουσίασαν τόσο ὠραῖα τὰ αἴτιά της θὰ ἔπρεπε νὰ γνωρίζουν τὰ λόγια τοῦ Γενναδίου «τοιαύτης ενώσεως ου κοινωνήσω ποτέ· ούτε γαρ μετά των Λατίνων ενωθήσεσθε ούτως, και του Θεού χωρισθήσεσθε και της αυτού επισκέψεως» καὶ νὰ ζητήσουν συγγνώμη ποὺ τόσο καιρὸ δὲν τὰ ἔπραξαν οὔτε δείχνουν σκοπὸ νὰ τὰ πράξουν, ἀκόμα καὶ τώρα ποὺ καὶ οἱ σχισματικοὶ Σκοπιανοὶ ἀναγνωρίστηκαν ἀπὸ τοὺς Οἰκουμενιστές καὶ ἡ Ἱ. Σύνοδος τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος ἐκωφάθη καὶ ἐσιώπησε.
Καὶ
ὅμως αὐτοὶ ζητοῦν ἀπὸ τοὺς ἄλλους αὐτὸ ποὺ οἱ ἴδιοι ἔπρεπε νὰ ἔχουν ἤδη κάνει.
Μιλοῦν λαλίστατα γιὰ ἀποστασία, προδοσία, ἁμαρτία κλπ. καὶ παράλληλα κοινωνοῦν
μὲ τοὺς ἀποστάτες καὶ ἁμαρτωλοὺς καὶ προδότες. Μιλοῦν γιὰ τὴν Πόλη, ἀλλὰ τὸν
Γεννάδιο Σχολάριο, τὸν Μᾶρκο τὸν Εὐγενικό, τὸν ἅγ. Ραφαήλ δὲν τὸν ἀνέφεραν στὶς
«φλογερές» ὁμιλίες τους, διότι γνωρίζουν, ὅτι τότε θὰ ἔπρεπε κι αὐτοὶ νὰ
πράξουν, ὅτι ἐκεῖνοι τότε ἔπραξαν: Νὰ μὴν κοινωνοῦν μὲ τοὺς ἐνόχους τῆς Ἁλώσεως.
Δυστυχῶς
τίποτα δὲν ἄλλαξε. Γι’ αὐτὸ ἔπεσε καὶ θὰ πέφτει συνέχεια ἡ Πόλη μέχρι ὅλοι μας
νὰ μετανοήσουμε καὶ νὰ ἀλλάξουμε.
Ἀδαμάντιος Τσακίρογλου