Το Μοναστήρι του «πάπα» στο Ακριτοχώρι Σερρών

Γράφει ο Μέτοικος 

αρθρογραφεί για katanixi.gr

«Ας είναι δόξα εις σε Χριστέ μου, ότι πάντοτε ανέχεσαι και υπομένεις»…

Το Μοναστήρι του Τιμίου Προδρόμου στο Ακριτοχώρι, το αποκαλούμενο από τους Ορθόδοξους Χριστιανούς των Σερρών και Μοναστήρι του «πάπα» επισκέφθηκε ο π. Βαρθολομαίος, αμέσως μετά το συλλείτουργό του με το σχισματικό Επιφάνιο Ντουμένκο στη Θάσο. Πλήθος λαού που, ξεπερνούσε τα πενήντα άτομα, υποδέχτηκε τον π.Βαρθολομαίο με τιμές και δόξες, χωρίς να ακουστούν οι φωνές αποδοκιμασίας του 2012: «προδότη» και «Έξω οι Ουνίτες».

Ο ηγούμενος της αγιορείτικης Μονής Ξενοφώντος Αλέξιος, ως κτήτορας της Μονής του Προδρόμου στο Ακριτοχώρι Σερρών και πνευματικός της γυναικείας αδελφότητας, δεξιώνεται και ξενοδοχεί στον υπερπολυτελή ξενώνα με αγιορείτικη, βεβαίως, ταπεινότητα, τον Κωνσταντινουπόλεως Βαρθολομαίο, τον Τούρκο πολίτη και επίσκοπο Αμερικής Ελπιδοφόρο και, όλους όσους θεωρώντας τους Ιερούς Κανόνες της Ορθοδόξου Εκκλησίας ως «τείχη του Αίσχους», εργάζονται άοκνα τόσο για την κατάργησή τους, όσο και για την καταδίκη των Πατέρων της Εκκλησίας που τους «κληροδότησαν τη διάσπαση [με τους αιρετικούς.

Όμως, στο Μοναστήρι του «πάπα» στο Ακριτοχώρι, με τα φύλλα λωτού στα τόξα της κεντρικής εισόδου, η γυναικεία αδελφότητα από μοναχικό καθήκον, προσεύχεται αδιαλείπτως τόσο «Υπέρ της ειρήνης του σύμπαντος κόσμου», όσο και για τη «συγχώρεση» και «σωτηρία» του Αγίου Φωτίου, του Αγίου Γρηγορίου Παλαμά, του Αγίου Μάρκου του Ευγενικού, του Αγίου Γενναδίου Σχολαρίου, του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού, του Αγίου Νικοδήμου του Αγιορείτη και πάντων των Αγίων, καθώς, ενώ «υπήρξαν ατυχή θύματα του αρχεκάκου όφεως [και] ήδη ευρίσκονται εις χείρας του δικαιοκρίτου Θεού» υπάρχει ελπίδα σωτηρίας, αφού, ζώντες, δεν είχαν τη δυνατότητα να ακροαστούν τους λόγους «αγάπης» για ενότητα των Ορθοδόξων Χριστιανών με τους αιρετικούς παπικούς, ουνίτες και όλες τις προτεσταντικές δομές που, ευκαίρως ακαίρως, ξεφουρνίζει ο π.Βαρθολομαίος, ο οποίος, στον δαιμονικό του οίστρο για ένωση με τους πλανεμένους δεν διστάζει, με κακούς λογισμούς και πονηρές επιθυμίες, να παρερμηνεύσει την Ορθόδοξη διδαχή του πρώτου μετά την Άλωση της Κωνσταντινούπολης Πατριάρχη Γεννάδιου του Σχολάριου υποστηρίζοντας ψευδέστατα ότι, ο Άγιος Πατριάρχης Γεννάδιος «μας διδάσκει με την στάσιν του … ότι και σήμερον ο διάλογος της αγάπης και της αληθείας με την Ρωμαιοκαθολικήν Εκκλησίαν οφείλει να κινήται πέραν ενός ουτοπικού Ενωτισμού και ενός αγόνου Ανθενωτισμού»!

Που, ο «πρόμαχος της Εκκλησίας, και της υγιούς διδασκαλίας υφηγητής, και των ορθών δογμάτων και της αληθείας υπέρμαχος» Άγιος Γεννάδιος ο Σχολάριος διδάσκει με τη «στάσιν» του τη δυνατότητα «διαλόγου αγάπης και αληθείας!!» με τους Ρωμαιοκαθολικούς; Δεν είναι αυτός ο Άγιος της Ορθοδόξου Εκκλησίας που νουθετεί το Ορθόδοξο πλήρωμα επαναλαμβάνοντας το: «Μη μέταιρε όρια αιώνια, α έθεντο οι Πατέρες σου΄ ου γαρ ήσαν αυτοί οι λαλούντες, αλλ’ αυτό το Πνεύμα του Θεού και Πατρός, ο εκπορεύεται μεν εξ αυτού, έστι δε ουκ αλλότριον του Υιού κατά τον της ουσίας λόγον», για να συμπληρώσει με κατηγορηματική σαφήνεια :«Τολμήσει δε ουδείς, Γραικός ων, κατά ταυτησί της ημετέρας ομολογίας ειπίν τι, αν μη πατραλοίας ή και μητραλοίας …».

Υποστηρίζει στα σοβαρά ο π.Βαρθολομαίος ότι, ο Ορθόδοξος Πατριάρχης Γεννάδιος ο Σχολάριος θα υπονόμευε την Ορθοδοξία ευνοώντας με τη «στάσιν» του έναν διάλογο με τους Ρωμαιοκαθολικούς «πέραν ενός ουτοπικού Ενωτισμού και ενός αγόνου Ανθενωτισμού», δηλαδή, χωρίς απόλυτη αποδοχή από τους Λατίνους των Ορθοδόξων Δογμάτων, όπως σήμερα δέχεται και, αγωνιωδώς επιδιώκει να επιβάλει, ο Κωνσταντινουπόλεως Βαρθολομαίος Αρχοντώνης;

 Ο π. Βαρθολομαίος, την επόμενη ημέρα από το συλλείτουργό του με το σχισματικό Ντουμένκο στη Θάσο, επισκέφθηκε «ανεπίσημα» το Μοναστήρι του Προδρόμου στο Ακριτοχώρι Σερρών προκειμένου να τελέσει τα θυρανοίξια του νέου Ιερού Κοιμητηριακού Ναού της Μονής, όπως, «ανεπίσημα» επισκέφθηκε το Μοναστήρι του «πάπα» της Ανατολής, ο Τούρκος πολίτης και επίσκοπος Αμερικής Ελπιδοφόρος την επόμενη ημέρα από το Σάββατο που τέλεσε τη βλάσφημη πράξη του στη Μητρόπολη Γλυφάδας, για να συλλειτουργήσει! Με τον επιχώριο επίσκοπο, δυο αγιορείτες ηγουμένους και, δυο τρεις ακόμα (επισκόπους) πολέμιους του «αγόνου Ανθενωτισμού» που, ως υποστηρικτές της «γραμμής» Βαρθολομαίου για «διάλογο αγάπης και αληθείας» με τους Ρωμαιοκαθολικούς «πέραν ενός ουτοπικού Ενωτισμού», είναι πρόθυμοι να αποδεχθούν την ένωση με τους αιρετικούς, χωρίς την προϋπόθεση συμφωνίας στο Δόγμα! Τυχαίο;

«Ας είναι δόξα εις σε Χριστέ μου, ότι πάντοτε ανέχεσαι και υπομένεις»*: Βαρθολομαίους, Ιερώνυμους, Μακάριους, Ελπιδοφόρους, Αλέξιους, Γαβριήλ, Νικηφόρους και, πλήθος άλλων ρασοφόρων που ένθερμα αγωνίζονται για την «άρση της διάσπασης» με τους αιρετικούς, που τους κληροδότησαν οι Άγιοι Σου.

Ευχή του Οσίου Καλλινίκου, Πατριάρχου Κωνσταντινουπόλεως.

Πηγή