σσ. Έτσι μιλούσε ο Πειραιώς και για τους Ουκρανούς σχισματικούς μέχρι που τους μνημόνευσε μεγαλοπρεπώς (εδώ "η Μνημόνευση του Μητροπολίτου Κιέβου στην έδρα του κ. Σεραφείμ, στη Μητρόπολη Πειραιώς, και μάλιστα σε Θεία Λειτουργία στην οποία και ο ίδιος ήταν συλλειτουργός, έχει αδιαμφισβήτητη ιεροκανονική και εκκλησιολογική βαρύτητα και συνιστά σαφώς αναγνώριση της Εκκλησίας της Ουκρανίας και του Προκαθημένου της από τον Μητροπολίτη Πειραιώς". Με τους Σκοπιανούς δεν λειτουργεί. Με τους πρώτους τώρα τον συμφέρει να μνημονεύει και να συλλειτουργεί, με τους δεύτερους δεν τον συμφέρει, προς το παρόν. Και οι Ι. Κανόνες γίνονται λάστιχο για να παίζει ο καθένας.
Πειραιώς Σεραφείμ: «Γιατί δεν δέχθηκα σε κοινωνία Σκοπιανούς ''Κληρικούς''»
Ο Πρωτοκορυφαίος Απόστολος Πέτρος μάς διδάσκει: «ἕτοιμοι δὲ ἀεὶ πρὸς ἀπολογίαν παντὶ τῷ αἰτοῦντι ὑμᾶς λόγον περὶ τῆς ἐν ὑμῖν ἐλπίδος μετὰ πραΰτητος καὶ φόβου», (Α΄ Καθ. Πετρ. 3,15) και μας οδηγεί.
Πειρώμενος να εφαρμόσω την Αποστολικήν προτροπήν, με αφορμή την όχληση που προεκλήθη με την μη παροχή Κανονικής αδείας σε Σκοπιανούς «Κληρικούς», οι οποίοι συνοδεύοντες επισκέπτες της Πρωτευούσης μας από την χώρα τους, θέλησαν να προσκυνήσουν το Ιερό Σέβασμα της Αγίας Ζώνης, που τίθεται προς ευλογίαν του λαού του Θεού, στον Ιερό Ναό Αγίου Νικολάου Πειραιώς και παρεκάλεσαν να τελέσουν σχετικήν παράκλησιν και δέησιν, γνωρίζων σε αυτούς ότι δεν τους αποδέχομαι για Κανονικούς λόγους, σε Εκκλησιαστική Κοινωνία, επάγομαι τα κάτωθι:
• Το μόρφωμα της λεγομένης «Εκκλησίας των Σκοπίων» που αυτοπροσδιορίζεται ως δήθεν «Μακεδονική Ορθόδοξος Εκκλησία», υπήρξε δόλιο κατασκεύασμα της Διεθνούς του Κομμουνισμού, της Comintern, και των αιμοσταγών δικτατόρων, Ιωσήφ Στάλιν και Ιωσήφ Μπροζ (Τίτο), με πολιτικό πρόταγμα την διαρπαγή της Ελληνικής Μακεδονίας, της Ιστορίας της, του ονόματός της και της εδαφικής της εκτάσεως με το μύθευμα του δήθεν «μακεδονισμού».
• Ο όρος «Μακεδονική Ορθόδοξος Εκκλησία» είναι προδήλως κατεγνωσμένος Κανονικώς, διότι η Εκκλησία ως Σώμα Χριστού και κατά ταύτα, ως υπερεθνικός Οργανισμός δεν προσδιορίζεται Εθνολογικά, αλλά υπερεθνικά και επομένως δεν υφίσταται «Μακεδονική Ορθόδοξος Εκκλησία», αλλά Ορθόδοξος Εκκλησία στην περιοχή των Σκοπίων, όπως υφίσταται Ορθόδοξος Εκκλησία στην Ελλάδα κ.ο.κ.
• Η αναγνώρισις από την Συνθήκη των Πρεσπών, Μακεδονικής Εθνότητος και Μακεδονικής γλώσσας ήταν εγκληματική ενέργεια κατά της ελληνικότητος της Μακεδονίας μας και των υπερφυών αγώνων των Μαρτύρων υπερασπιστών της, διότι δεν υφίσταται Μακεδονική Εθνότης, επειδή η Μακεδονία είναι περιοχή του Ελληνικού Έθνους χιλιάδες χρόνια και τα προτάγματα των Σκοπιανών Σλάβων είναι ψευδεπίγραφα, εφόσον το αρκτικόλεξο VMR ήταν τα αρχικά του Βουλγαρικού Κομιτάτου κατά τον Μακεδονικό Αγώνα και ο πρώτος Πρωθυπουργός μετά την διάλυση της Γιουγκοσλαβίας, του Κρατιδίου των Σκοπίων, Γ. Γκεοργκιέφσκι, τον οποίον διόρισεν ο πρώτος Πρόεδρος Κίρο Γκλιγκόροφ, εζήτησε και έλαβε Βουλγαρική υπηκοότητα και Βουλγαρικό διαβατήριο.
Η δε, εμφανιζομένη ως δήθεν «Μακεδονική γλώσσα», γλωσσολογικώς και επιστημονικώς είναι Βουλγαρική διάλεκτος, με κάποιες Σερβικές λέξεις. Τέλος, η δήθεν «Εθνογένεσις» των Σκοπιανών την 20η Ιουλίου του 1904, η «περίφημη» επανάστασις του «Ίλιντεν» έγινε από το Βουλγαρικό Κομιτάτο και επομένως η εμφανιζομένη ως «Μακεδονική Εθνότης» και δυστυχώς με την συναίνεση των υπογραψάντων την Συνθήκη των Πρεσπών, είναι απλώς ομάς Βουλγαροφώνων Σλάβων, των οποίων οι προπάτορες εγκατεστάθησαν στην περιοχή, 900 χρόνια μετά τον Μ.Αλέξανδρο, ο οποίος, όπως και ο δάσκαλος του Αριστοτέλης, δεν ομιλούσε και δεν έγραφε «Makedonska».
• Κατά τον ουρανοβάμονα Απόστολο Παύλο, η Εκκλησία του Χριστού, Σώμα Του με Κεφαλή Εκείνον, (Εφεσ. 1, 24) είναι «στῦλος καὶ ἑδραίωμα τῆς ἀληθείας» (Α΄ Τιμοθ. 3,15). Εδώ λοιπόν τίθεται το ερώτημα που έχει απαντηθεί από Τον Ενσαρκωθέντα Θεόν Λόγον. Ποια είναι η Αλήθεια; Υποκεμενική προσέγγισις των πραγμάτων; Επιστημονική κατάληξις και μελέτη; Προσωπική εκτίμησις ή θέσις; Η αλήθεια για την Εκκλησία είναι Πρόσωπο, είναι Ενυπόστατος, είναι ο Κύριος Ιησούς Χριστός, ο Οποίος μόνος Αυτός στην παγκόσμια ιστορία δήλωσε: «Ἐγώ εἰμι ἡ ὁδὸς καὶ ἡ ἀλήθεια καὶ ἡ ζωὴ» (Ιω. 14,6). Επομένως όποιος ψεύδεται, δεν μπορεί να είναι Εκκλησία, γιατί πατήρ του ψεύδους είναι ο διάβολος (Ιω. 8,44).
• Κατά ταύτα, οι εμμένοντες στο ψεύδος με πείσμα και μανία αμεταμέλητη, με πλήθος δηλώσεων και ενεργειών, Σκοπιανοί «»Κληρικοί»,όπως ο φερόμενος ως «Αρχιεπίσκοπός» τους κ. Στέφανος, δεν μπορούν να είναι Εκκλησία του Χριστού και γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγον είναι προδήλως εσφαλμένη η αποδοχή τους αμεταμελήτως σε Εκκλησιαστική Κοινωνία από το Σεπτόν μας Οικουμενικό Πατριαρχείο και βέβαια εγκληματική, αντικανονική, αντιευαγγελική και απαράδεκτη η απόδοσις «Αυτοκεφαλίας» σε αυτό το μόρφωμα από το Πατριαρχείο Σερβίας και η αναγνώρισίς του από το Πατριαρχείο της Ρωσίας. Όλα βέβαια αυτά τα απαράδεκτα και προκλητικά συμβαίνουν, επειδή οι Προκαθήμενοι των Ορθοδόξων Αυτοκεφάλων Εκκλησιών δεν αίρονται στο ύψος των περιστάσεων δια την αναγκαιοτάτην Σύγκλησιν Πανορθοδόξου Συνόδου, εδώ και τώρα!
• Ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδος, κ.κ. Ιερώνυμος και η καθ’ ημάς Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος, σοφώς και Κανονικώς ποιούντες, έχουν παραπέμψει το ανωτέρω θέμα εις τας αρμοδίας Συνοδικάς Επιτροπάς, οι οποίες δεν έχουν άλλην Κανονικήν οδόν από την εισήγησιν απορρίψεως της Εκκλησιαστικής Κοινωνίας με το Σκοπιανό «Εκκλησιαστικό μόρφωμα», που ως εφαλτήριον του έχει τον αλυτρωτισμόν και την δι’ αυτού διαρπαγήν της Μακεδονίας μας.
• Δια αυτούς τους λόγους και δεν εδέχθην σε Εκκλησιαστική Κοινωνία τους Σκοπιανούς «Κληρικούς».
Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ
+ Ο ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ