Όταν η ευσέβεια γίνεται ασέβεια! Αθώωνει τον εαυτό του, κόβοντας και ράβοντας το Ευαγγέλιο και λέγοντας ότι δεν ήταν εκεί την ώρα της βεβήλωσης.

Αυτά φέρνει η κοινωνία με "ρεζίλιδες"!!!

Στο ιστολόγιο "τας Θύρας" (εδώ) διαβάζουμε για την : "«θρησκευτική συναυλία με ύμνους της Μεγάλος Εβδομάδος» που θα ελάμβανε χώρα εντός του Ιερού Ναού του Αγίου Νικολάου Πατρών. Την εκδήλωση διοργάνωσε η «Πύλη Πολιτισμού «Εν Πάτραις»» υπό την αιγίδα της Ιεράς Μητροπόλεως. Η παράσταση περιλάμβανε ενορχηστρωμένα κομμάτια και ποίηση. Μεταξύ των άλλων ακούστηκε και ο Καζαντζάκης (σσ. απαγγέλθηκε το βλάσφημο ποίημά του «Μαγδαληνή», που παρουσιάζει την Αγία ως την πόρνη) μέσα στον Ιερό Ναό και ο «εκλεπτισμένος» και «αρχοντικός» λαός της Πάτρας, όπως τον θεωρεί ο επίσκοπος Κερνίτσης, δεν κατάλαβε τίποτα. Αντιθέτως, στο τέλος της συναυλίας χτύπησε και παλαμάκια! Αυτή είναι η πνευματική ανυδρία των ανθρώπων που φέρνει τον θάνατο στην Πατρίδα μας."

Στα πολλά σχόλια που καταδίκασαν το γεγονός, συμπεριλαμβάνεται και το σχόλιο του π. Αναστασίου Γκοτσόπουλου που γράφει τα εξής: "Επειδή δέχομαι πολλά τηλεφωνήματα διαμαρτυρίας για τη μουσική εκδήλωση με απαγγελία και Καζαντζάκη, στον Ι. Ναό Αγ. Νικολάου, στην ενορία μου, μου επιτραπεί να δηλώσω ότι δεν είχα την οποιαδήποτε συμμετοχή στο προπασχάλιο ενοριακό event! Μάλιστα, πληροφορήθηκα τη διοργάνωση της εκδηλώσεως αυτής από την αφίσα που αναρτήθηκε στην πόρτα του Ναού. Ασφαλώς δεν συμφώνησα και βέβαια δεν παρακολούθησα την εκδήλωση". ΄

Δηλαδή ο π. Αναστάσιος, θεωρεί ότι έπραξε το καθήκον του ως ευσεβής ιερέας, επειδή δεν συμφώνησε και δεν παρακολούθησε την εκδήλωση. Το ίδιο κάνει και στο θέμα του ουκρανικού σχίσματοςκαι της αιρέσεως. Ενώ ο μητροπολίτης του και το Κολυμπάρι προωθεί και τους Ουκρανούς σχισματικούς αναγνώρισε και συλλειτουργεί μαζί του, ο π. Αναστάσιος συνεχίζει να τον μνημονεύει ως ορθοτομούντα και να του αφιερώνει ως δώρο και ομιλίες του στην ονομαστική του εορτή. Έτσι αυτοαθωώνεται ο π. Αναστάσιος και υπερασπίζεται το "ομολογιακό του" προφίλ λέγοντας "Ἀσφαλώς" , οι δε πιστοί επαινούν την "ομολογιακή" στάση του.

Και όλα αυτά όταν στο ίδιο σχόλιό  ο π. Αναστάσιος "ομολογιακά" αναφέρει: "Αν η ορχηστρική μουσική και συναυλία εντός ιερού Ναού -ωσάν να μην υπήρχαν άλλοι χώροι- μας υπενθυμίζει την Κυριακή διαμαρτυρία (Ματθ. 21, 13) «ὁ οἶκός μου οἶκος προσευχῆς κληθήσεται· ὑμεῖς δὲ αὐτὸν ἐποιήσατε…» κοινό χώρο συναυλιών, η απαγγελία ποίησης του αντίχριστου Καζαντζάκη και μάλιστα του βλάσφημου ποιήματος «Μαγδαληνή», που παρουσιάζει την Αγία ως την πόρνη, παραπέμπει ευθέως στην Κυριακή προφητεία για τα έσχατα: «Τό βδέλυγμα τῆς ἐρημώσεως… ἑστὸς ἐν τόπῳ ἁγίῳ» (Ματθ. 24,15). Ναι, αυτό συνέβη: «Τό βδέλυγμα τῆς ἐρημώσεως ἑστὸς ἐν τόπῳ ἁγίῳ»!"

Π. Αναστάσιε θέλοντας να δείξετε εαυτόν ως ευσεβή, ασεβείτε διότι κόβετε και ράβετε τις Γραφές: 

Γιατί δεν αναφέρετε ότι ο Κύριος ονόμασε τον ναό λόγω των αγοραπωλησιών και της ασεβείας ιερέων και λαού "καὶ ἐξέβαλε πάντας τοὺς πωλοῦντας καὶ ἀγοράζοντας ἐν τῷ ἱερῷ, καὶ τὰς τραπέζας τῶν κολλυβιστῶν κατέστρεψε καὶ τὰς καθέδρας τῶν πωλούντων τὰς περιστερά"ἐξέβαλε πάντας και καὶ τὰς τραπέζας τῶν κολλυβιστῶν κατέστρεψε δεν είπε "δεν συμφωνώ και δεν θα παρευρεθώ στην ασέβειά σας"! 

Γιατί δεν λέτε, ότι επειδή ακριβώς «Τό βδέλυγμα τῆς ἐρημώσεως… ἑστὸς ἐν τόπῳ ἁγίῳ», ο Κύριος μας συμβούλευσε "τότε οἱ ἐν τῇ Ἰουδαίᾳ φευγέτωσαν ἐπὶ τὰ ὄρη". Δεν είπε "συνεχίστε να κοινωνείτε μαζί τους και να  μνημονεύετε όσους έφεραν το βδέλυγμα ως δικούς μου ανθρώπους εξαπατώντας το ποίμνιο και οδηγόντας το εις την απώλεια"! 

Το δε "φεύγετε" είναι η εντολή του Κυρίου, των Αποστόλων και όλων των Αγίων σε καιρούς αιρέσεως και το γνωρίζετε πολύ καλά, αλλἀ το αποκρύβετε, γιατί δεν το τηρείτε. Μάλιστα σε παρακάτω σχόλιο ο συνάδελφος του π. Αναστασίου (στην ίδια Μητρόπολη) π. Παύλος Καλλίκας ονομάζει τους διοργανωτές (δηλ. την Μητρόπολη) και τους συμμετέχοντες (κλήρο και λαό) "ρεζίλιδες"!!! Και δεν σκέφτεται: Μα καλά κι εγώ ο ίδιος τί κάνω; Μνημονεύω ως ορθοτομούντες και συγκοινωνώ ως ορθόδοξους με "ρεζίληδες"; Ιερέας ονομάζει το ποίμνιο, το οποίο ο ίδιος εξαπατά, αφού μνημονεύει ως ορθόδοξο αυτόν που ο ίδιος καταδικάζει και το ποίμνιο τον πιστεύει,  "ρεζίλιδες"!!! Και ονομάζει τους ιερείς με τους οποίους κοινωνεί και συλλειτουργεί "ρεζίλιδες"!!! 

Έτσι με την ψευδοομολογία και το θέατρο εις βάρος της Εκκλησίας η ευσέβεια γίνεται ασέβεια και ο λόγος του Ευαγγελίου καταργείται.

Α.Τ.