Ἄλλη μία διδασκαλία ποὺ προκαλεῖ σύγχυση, διάσπαση καὶ μίση.
Τοῦ Ἀδαμαντίου Τσακίρογλου
Πρέπει νὰ ἐπαναληφθεῖ, ἀκόμα κι ἂν γίνεται κουραστικό, ὅτι στὴν ἐποχή μας ἐλλοχεύουν
πολλὲς παγίδες καὶ πλάνες. Γι’ αὐτὸ τὸν λόγο πρέπει νὰ εἴμαστε πολὺ προσεχτικοὶ
στὸ τί λέμε καὶ τί γράφουμε, διότι ἐπηρρεάζουμε συνειδήσεις καὶ καταστάσεις. Αὐτὴ
ἡ ἐπιρροὴ ποὺ ἀσκεῖ κάθε γνώμη καὶ κάθε κείμενο γίνεται ἰδιαίτερα ὀδυνηρὴ καὶ ὀλέθρια,
ὅταν προκαλεῖ διχασμὸ στὸ ποίμνιο καὶ κυρίως ὅταν ἀποπροσανατολίζει τὸν πιστὸ ἀπὸ
τὸ κύριον καθῆκον του, ποὺ εἶναι ἡ ὁμολογία καὶ ἡ ἀντίσταση στὴν αἵρεση.
Στὴν ἐποχὴ τῶν ἐμβολίων, οἱ Χριστιανοὶ ὑπὸ τὴν ἐπιρροὴ πολλῶν τέτοιων «εἰδημόνων»
διχάστηκαν σὲ ἐμβολιασμένους καὶ ἀνεμβολίαστους καὶ μάλιστα πολλοὶ ἔφθασαν στὸ
σημεῖο νὰ θεωροῦν τὸ ἐμβόλιο δογματικὸ θέμα καὶ τοὺς ἐμβολιασμένους ἐκτὸς Ἐκκλησίας
(!!!) τοὺς δὲ ἀνεμβολίαστους «ὁμολογητὲς τῆς Πίστεως». Τὸ δὲ θέμα τῆς αἱρέσεως
εἶχε παντελῶς ξεχαστεῖ. Ἔτσι οἱ πιστοὶ ἀντὶ νὰ ἀσχοληθοῦν μὲ τὸ θέμα τῆς
Παναιρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ποὺ ἀποδεδειγμένα ὁδηγεῖ στὴν ἀπώλεια, ἀσχολοῦνταν
μὲ τὸ ποιὸς εἶναι ἐμβολιασμένος ἢ ὄχι καὶ θεωροῦσαν «ὁμολογητή» ὅποιον ἀρνοῦνταν
τὸ ἐμβόλιο, παρόλο ποὺ αὐτὸς ὐποστήριζε ἢ κοινωνοῦσε μὲ τὴν αἵρεση. Ὁ γράφων ἀνήκει
σ’αὐτοὺς πού -ἂν καὶ ἐναντίον τῶν ἐμβολίων- προσπάθησε νὰ (ἀπο)δείξει αὐτὴ τὴν
λανθασμένη θεώρηση καὶ τὴν διχόνοια ποὺ αὐτὴ προκαλοῦσε καὶ κατηγορήθηκε οὐκ ὀλίγες
φορὲς γι’ αὐτή του τὴν στάση.
Τώρα, μετὰ τὰ ἐμβόλια, ἐμφανίστηκε τὸ θέμα τὼν ταυτοτήτων καὶ τοῦ ἀριθμοῦ 666 (ποὺ λένε ὅτι αὐτὲς φέρουν). Καὶ σ’ αὐτὸ τὸ θέμα ὑπάρχουν αὐτοὶ ποὺ τὶς ἀρνοῦνται γιὰ λόγους δεοντολογίας καὶ ἐλευθερίας χωρὶς ὅπως νὰ βλέπουν παντοῦ τὸν Σατανὰ ἢ κάποια ἀπειλὴ τῆς σωτηρίας τους (σ’ αὐτοὺς ἀνήκει καὶ ὁ γράφων) καὶ αὐτοὶ ποὺ τὶς ἀρνοῦνται, διότι, ὅπως διδάσκουν, οἱ ταυτότητες φέρουν τὸ σύμβολο τοῦ Σατανᾶ, τὸ 666, καὶ ὅποιος τὶς πάρει, γίνεται ὄργανο τοῦ Ἀντιχρίστου.
Αὐτοὶ οἱ «ἀρνητὲς τοῦ Σατανᾶ» φθάνουν
στὸ σημεῖο, ἐνῶ κατηγοροῦν τοὺς ἀδελφούς τους μὲ ἀπαράδεκτους χαρακτηρισμοὺς ὅπως
π.χ. «προδότες», «σατανοκίνητους, «ἀντίχριστους» κλπ., νὰ ἐπαινοῦν ὡς ὑποτίθεται
«ὁμολογητές», ἐπιδὴ μιλοῦν ἐναντίον τῶν ταυτοτήτων ξεκάθαρους οἰκουμενιστὲς ἐπισκόπους καὶ ἱερεῖς, δηλαδὴ αἱρετικοὺς ἢ
ὑποταγμένους στὴν αἵρεση καὶ νὰ συμμαχοῦν σὲ διαδηλώσεις αὐτοαναιρούμενοι μὲ σχισματικοὺς ποὺ
θεωροῦν τὰ Μυστήρια τῆς Ἐκκλησίας ἄκυρα καὶ τὴν Ἐκκλησία λόγω ἡμερολογίου (δηλ.
τοὺς ἴδιους) αἱρετική. Δηλαδὴ ὑποτίθεται μάχονται ἐνάντια στὸν Σατανᾶ συμμαχώντας
μὲ τὰ κύρια ὄργανά του τὴν αἵρεση καὶ τὴν ἐκκοσμίκευση (αὐτὰ πρεσβεύουν οἱ «ὁμολογητές»
Ἐπίσκοποι, ὅπως π.χ. ὁ Κορίνθου) καὶ τὸ σχίσμα, ὅπως π.χ. οἱ Ματθαιϊκοί.
Μάλιστα ἐδῶ συμβαίνει καὶ τὸ ἑξῆς παράλογο, σημεῖο τρανὸ τῆς πλάνης ποὺ ἐπικρατεῖ:
Ἀποτειχισμένοι Χριστιανοὶ ποὺ ὑβρίζουν τοὺς ἀδελφούς τους ὡς «προδότες» καὶ «πιόνια
τοῦ Σατανᾶ», ἐπειδὴ βλέπουν ἀλλιῶς τὸ θέμα τῶν ταυτοτήτων, συμμαχοῦν μὲ αὐτούς
(Κορίνθου, χριστιανικὰ σωματεῖα, Ματθαιϊκούς κλπ.) ποὺ κατηγοροῦν τὴν Ἀποτείχιση
καὶ ἄρα τοὺς ἴδιους ὡς σχίσμα καὶ πλάνη!!!
Ἡ παραλογία δὲν σταματάει ὅμως ἐκεῖ. Ὅλοι αὐτοὶ π.χ. ὁ Κορίνθου, ὁ
Μεσογαίας καὶ τόσοι ἄλλοι εἶναι ἐμβολιασμένοι. Ποῦ εἶναι τώρα ἡ κατηγορία, ὅτι οἱ
ἐμβολιασμένοι εἶναι «ἀρνητὲς τοῦ Κυρίου» καὶ «ἐκτὸς Ἐκκλησίας»; Ποῦ ἡ ἄρνηση
συμβαδίσεως καὶ συμφωνίας μὲ ὅσους πῆραν τὸ "μπόλι"; Χάθηκαν καὶ ξαφνικὰ ἑνώθηκαν ὅλα ὑπὸ τὴν «ἀπειλὴ τῆς νέας
ταυτότητας»;
Καὶ ἀκολουθεῖ τὸ τελείως παράλογο καὶ συγχρόνως βλάσφημο: Ἐνῶ ὅσοι
στηρίζουν τέτοιες θέσεις χρησιμοποιοῦν γιὰ τὴν στάση τους αὐτὴ κατὰ τὸ δοκοῦν ρήσεις
Ἁγίων καὶ φωτισμένων γερόντων, ὅπως ὁ ἅγ. Παΐσιος, παράλληλα συμμαχοῦν καὶ συμφωνοῦν μὲ αὐτούς,
ποὺ ἀρνοῦνται τὴν ἁγιότητα τῶν Ἁγίων καὶ μάλιστα τοὺς ὑβρίζουν ὡς ἀπατεῶνες, ὅπως
οἱ Ἐσφιγμενῖτες ζηλωτὲς καὶ ὁ ἡγούμενός τους Μεθόδιος, ὁ ὁποῖος λέγει γιὰ τὸν ἅγ.
Παΐσιο (καὶ ὄχι μόνο) «πως είναι «ανύπαρκτος
άγιος» και πως έκανε «ψευδοθαύματα» καθώς είναι «αιρετικός», «μέσα στο σχίσμα»,
«δεν είχε χάρη Θεού» και άλλα φρικτά» (ἐδῶ) κι (ἐδῶ).
Γιὰ νὰ φανερωθεῖ ὅμως ἀκόμα περισσότερο ἡ πλάνη καὶ ὁ φανατισμός τους παρουσιάζω
ἐδῶ ἕνα ἀπόσπασμα ἀπὸ τὴν ἐρμηνεία ποὺ κάνει ὁ κοινῆς ἀποδοχῆς ἑρμηνευτὴς τῶν ἱερῶν
κειμένων μακαριστὸς π. Ἀθανάσιος Μυτιληναῖος στὴν Β΄ πρὸς Θεσσαλονικεῖς ἐπιστολὴ
τοῦ Ἀποστόλου Παύλου (ἐδῶ).
Στὴν ἑρμηνεία αὐτὴ λέγει ὁ π. Ἀθανάσιος ἀπὸ τὸ 25:30 σχετικὰ
μὲ τὸν Ἀντίχριστο καὶ τὰ ἔγγραφα ποὺ φέρουν τὸ 666 (ὁ σχολιασμὸς εἶναι μὲ μπλέ
χρῶμα):
«Ὅταν λέει ὁ ἀπόστολος Παῦλος «ἀποκαλυφθήσεται», ἐδῶ θέλω νὰ σᾶς πῶς κάτι τὸ ὁποῖο πρέπει νὰ προσέξετε. Ἀποκαλύπτω θὰ πεῖ, ἔχω κάτι κρυμμένο καὶ τραβῶ τὸ κάλυμμα καὶ τὸ ἀποκαλύπτω, ποὺ σημαίνει αὐτὸ τὸ κάτι ὑπάρχει. Δὲν εἶναι δηλ. ἐκτὸς πραγματικότητος, ἐκτὸς ὑπάρξεως...
Ξέρετε τί σημαίνει αὐτό; Ὅτι ὁ Ἀντίχριστος θὰ ὑπάρχει εἰς τὸν κόσμο ἔως κάποια ἡλικία
καὶ ξαφνικὰ θὰ ἀποκαλυφθεῖ, δηλ. θὰ ἔλθει εἰς τὸ προσκήνιο. Δὲν μποροῦμε
λοιπόν, νὰ λέμε, μήπως ὁ Ἀντίχριστος γεννήθηκε ἢ ξέρετε, γεννήθηκε. Δὲν μποροῦμε
νὰ ποῦμε γεννήθηκε ἢ δὲν γεννήθηκε. Διότι μόνο ὅταν θὰ φθάσει νὰ ἐμφανιστεῖ
δημοσίως, τότε θὰ μποροῦμε νὰ ποῦμε αὐτὸς εἶναι ὁ Ἀντίχριστος. Αὐτὸ σημαίνει
τό «ἀποκαλυφθήσεται» καὶ δὲν μποροῦμε νὰ προδικάζουμε ἂν γεννήθηκε ἢ δὲν
γεννήθηκε. Εἶναι φανερὸ αὐτό. Προσέξτε, γιατὶ ὑπάρχει φαντασιοπληξία γύρω ἀπὸ
τὸ θέμα. (σσ. ὁ
π. Ἀθανάσιος εἶναι ξεκάθαρος: μέχρι τὴν ἀποκάλυψη τοῦ Ἀντιχρίστου δὲν εἴμαστε σὲ
θέση νὰ γνωρίζουμε ἂν αὐτὸς ἦρθε ἢ ὄχι, κι ἄρα δὲν ὑπάρχει σφράγισμα ἢ
προσφράγισμα, ὅπως κακῶς ἰσχυρίζονται κάποιοι σύγχρονοι γέροντες καὶ λαϊκοί
π.χ. ἐδῶ ἀπὸ τὸ 44:45. Ὁ μακαριστὸς γέροντας εἶναι ἀπολύτως
σύμφωνος μὲ τὴν Ἀποκάλυψη, ἡ ὁποία εἶναι
ξεκάθαρη στὸ θέμα τοῦ σφραγίσματος: αὐτὸ θὰ δοθεῖ συγκεκριμένα στὸ δεξὶ χέρι ἢ
στὸ μέτωπο, θὰ δοθεῖ ὅταν θὰ ἔχει φανερωθεῖ ὁ Ἀντίχριστος· θὰ ἔχει τότε ὁλοκληρωθεῖ
ἡ ἀνοικοδόμηση (θὰ εἶναι λειτουργικὸς δηλαδὴ ὁ ναὸς στὸν ὁποῖο θὰ καθήσει ὡς ἄλλος
«θεὸς» ὁ Ἀντίχριστος)· καί, βέβαια, θὰ ἔχουν προηγηθεῖ οἱ δύο προφῆτες, οἱ ὁποῖοι
θὰ μᾶς ἀποκαλύψουν ποιός θὰ εἶναι καὶ στὴ συνέχεια θὰ θανατωθοῦν ἀπὸ αὐτόν. Ὄσοι
κηρύττουν ἀντίθετα ὀνομάζονται ἀπὸ τὸν π. Ἀθανάσιο «φαντασιόπληκτοι». Στὴν
συνέχεια γίνεται ὁ π. Ἀθανάσιος πιὸ σαφής καὶ πιὸ καυστικὸς ἀναφερόμενος σὲ
πράγματα ποὺ ὅλοι ἀκοῦμε σήμερα.)
Οἱ Χριστιανοί μας εἴτε ἀπὸ τὸν φόβο τους, εἴτε γιατὶ ὅλοι
οἱ ἄνθρωποι δὲν εἶναι συντηρητικοὶ στὴν σκέψη τους, οὔτε ψύχραιμοι, ὑπάρχουν
καὶ οἱ φαντασιόπληκτοι, οἱ ὁποῖοι θὰ σᾶς ποῦν ἀμέσως, νὰ γεννήθηκε ὁ Ἀντίχριστος
καὶ ξέρετε εἶναι τόσο χρονῶν ἢ εἶναι στὸ τάδε μέρος. Εε ὄχι δά! Εε ὄχι δά! Πάει
πάρα πολύ! Ὅτι
διαψεύδονται ὅλοι αὐτοὶ εἶναι ἀδιαμφισβήτητο. Πόσα ἔχουν εἰπωθεῖ
μέσα στὴν ἱστορία, ἔχουν διαψευθεῖ! Τίποτα, ὅταν θὰ εἶναι σὲ ὥριμη ἡλικία καὶ ὅταν
θὰ ἔχει ἀναλάβει τὶς τύχες τοῦ κόσμου... τότε θὰ ἀποκαλυφθεῖ. Ἀγαπητοί μου, εἶναι
σημαντικὸ νὰ προσέχουμε τὶς λέξεις, ὅπως εἶναι γραμμένες μέσα στὸ ἱερὸν κείμενον.
Ἀλλὰ ἐδῶ θὰ πῶ καὶ κάτι ἀκόμη. Καὶ τότε, λέγει, θὰ ἀποκαλυφθεῖ ὁ Ἀντίχριστος. Μάλιστα,
αὐτὸ τὸ «ἀποκαλυφθεῖ» θὰ πεῖ ὅτι δὲν μπορῶ νὰ ἔχω μία Ἀντιχριστοφοβία
τὴν ὁποία ἤδη ἔχω διαπιστώσει σὲ πολλοὺς Χριστιανούς μας καὶ φαίνεται ὅτι εἶναι
σὲ παγκοσμία κλίμακα αὐτὴ ἡ Ἀντιχριστοφοβία! (σσ. Μάλιστα! Ὁ π. Ἀθανάσιος ὀνομάζει
τὴν στάση αὐτῶν ποὺ συνεχῶς βλέπουν παντοῦ τὸν Ἀντίχριστο καὶ τὸν ἀριθμό του μὲ
τὸν σαφέστατα ἀρνητικὸ χαρακτηρισμὸ Ἀντιχριστοφοβία. Λέγει μάλιστα ἀγανακτισμένος
«Εε ὄχι δά! Εε ὄχι
δά! Πάει πάρα πολύ!» Στὴν συνέχεια ἀναλύοντας τὴν Ἀντιχριστοφοβία αὐτή, ἀναδεικνύει
τὴν διδασκαλία τῆς συγκεκριμένη ὁμάδας «ἀρνητῶν τοῦ Διαβόλου» δηλ. τῆς
ταυτότητας.)
Ἀπὸ τί ἀκριβῶς ἀποτελεῖται; Ἄλλον πρᾶγμα νὰ ἔχω τὸν φόβο
καὶ νὰ προσέχω καὶ ἄλλο πρᾶγμα νὰ ἔχω τὴν φοβίαν, εἶναι διαφορετικὰ πράγματα...
Τί εἶναι ἀκούσατέ το: (ἀκολουθεῖ μία κακὴ ἀκουστική, μᾶλλον λέγει «οἱ Χριστιανοί
βλέπουν»)
σὲ καρτέλες τῶν τραπεζῶν, σὲ ἄλλα ἔντυπα, φοβοῦνται μήπως κάπου συναντήσουν τὸ 666, μήπως κάτι
τέτοια, τρέμουν πρὸ τοῦ ἀριθμοῦ 666. Ἀγαπητοί μου, ὁ ἀριθμὸς 666 εἶναι
δηλωτικὸς ἑνὸς ὀνόματος, δηλ. φανερώνει ἕνα ὄνομα. Ὅταν ἐγὼ γνωρίζω αὐτὸ τὸ ὄνομα
καὶ δεχθῶ νὰ μοῦ βάλουν τὸ ὄνομά του στὸ χέρι μου ἢ τὸν ἀριθμὸ 666 τότε
μάλιστα, τότε δέχθηκα τὴν σφραγίδα τοῦ Ἀντιχρίστου. Ὅταν ἁπλῶς κυκλοφορῶ ἕνα
χαρτονόμισμα ἢ μία κάρτα τραπέζης ἤ, δὲν ξέρω ἐγώ, τι ἄλλο καὶ ἔχει ἐπάνω τὸν ἀριθμὸν 666 δὲν σημαίνει αὐτό, ὅτι ἐγὼ ἤδη ἔχω
δεχθεῖ τὴν σφραγίδα τοῦ Ἀντιχρίστου, ἁπλούστατα. Διότι ἐκεῖνο ποὺ θὰ ἐκφράσει
τὴν ὑποταγή μου στὸν Ἀντίχριστο εἶναι ὅταν θὰ ἀπειληθῶ τὰ συμφέροντά μου καὶ ἡ
ζωή μου καὶ τότε θὰ κάμψω γόνυ καὶ τράχηλον καὶ θὰ ὑποκύψω καὶ θὰ προσκυνήσω στὸν
Ἀντίχριστον. Μὲ αὐτὴ τὴν ἔννοιαν...Ἔτσι ἂν ὑποτεθεῖ ὅτι ἤδη κυκλοφορεῖ ὁ ἀριθμὸς τοῦ Ἀντιχρίστου
καὶ ἔτσι γίνομαι ὁπαδός του, αὐτὸ λέγεται Ἀντιχριστοφοβία.
(σσ. Ὁ π. Ἀθανάσιος εἶναι κόλαφος ἐνάντια σὲ
ὅλους αὐτοὺς ποὺ ὑβρίζουν, συκοφαντοῦν, διασποῦν καὶ ψευδολογοῦν σπείροντας
φόβο καὶ διχόνοια. Ἂν δὲν ἔχει ἀποκαλυφθεῖ ὁ Ἀντίχριστος, πράγμα ποὺ φυσικὰ ἰσχύει,
τότε δὲν ὐπάρχει σφράγισμα, διότι ὁ ἀριθμὸς 666 εἶναι ἡ ἀποκάλυψη τοῦ ὀνόματος
τοῦ Ἀντιχρίστου. Χωρὶς ὄνομα ὁ ἀριθμὸς παραμένει ἕνας ἀριθμός, κακός μὲν ἀλλά ἀριθμός.
Δὲν μπορεῖς νὰ γίνεις ὀπαδός ἐνὸς ποὺ δὲν ὑπάρχει ἀκόμα. Ἔτσι αὐτοὶ ποὺ κηρύττουν
τὰ ἀντίθετα μὲ τὸν π. Ἀθανάσιο, ἐνῶ μάλιστα πολλὲς φορὲς τὸν ἐπικαλοῦνται,
διακατέχονται ἀπὸ Ἀντιχριστοφοβία. Τώρα δὲ ἀκολουθεῖ τὸ ἐπιχείρημα κόλαφος, ἀπόδειξη
καὶ ὅσων γράφτηκαν στὸν πρόλογο τοῦ κειμένου αὐτοῦ.)
Ἀλλὰ θὰ σᾶς πῶ ὅμως καὶ κάτι ἄλλο ποὺ αὐτὸ πρέπει νὰ
φοβηθοῦμε: Φοβόμαστε νὰ
πιάσουμε ἕνα χαρτὶ ποῦ μπορεῖ νὰ γράφει τὸ 666, μπὰς καὶ κολλήσει ἡ σφραγίδα ἐπάνω
μας, ἀλλὰ τὸ πνεῦμα τοῦ Ἀντιχρίστου ποὺ πλεονάζει στὴν ἐποχή μας, αὐτὸ γιατὶ δὲν
τὸ φοβόμαστε; Αὐτὸ πρέπει νὰ φοβηθοῦμε! Νὰ τρέμουμε ἀγαπητοί μου, στὸ πνεῦμα τοῦ
Ἀντιχρίστου, ποὺ δὲν εἶναι τίποτα ἄλλο παρὰ ὁ ἐνεργὼν ψευδοπροφήτης μέσα στὴν ἱστορία,
καὶ ἡ ἀπιστία καὶ ἡ ἔκλειψις τῶν ἠθῶν, ποὺ εἶναι τὸ ἀποτέλεσμα τῆς ἀπιστίας».
Ποιό εἶναι αὐτὸ τὸ πνεῦμα τοῦ Ἀντιχρίστου
ποὺ ὀρθῶς λέγει ὁ π. Ἀθανάσιος διακατέχει πολλοὺς ἀπὸ αὐτοὺς ποὺ νομίζουν ὅτι
πολεμοῦν τὸν Ἀντίχριστο; Ἠ αἵρεση, τὸ σχίσμα, ἡ ἐκκοσμίκευση, ἡ ἀλλοίωση τοῦ
δόγματος, ἡ ὕβρις τῶν Ἁγίων, ἡ διχόνοια, ἡ διάσπαση, ἡ πλάνη, ἡ συκοφαντία, ἡ ἀμετανοησία,
ἡ ἐμμονή στὸ λάθος. Ὅπως εἴδαμε ὅμως στὸν πρόλογο αὐτοὶ ποὺ κηρύττουν περὶ
σφραγίσματος, περὶ ὑποταγῆς στὸν Ἀντίχριστο, περὶ προδοσίας κλπ. ὅταν θὰ πάρει
κάποιος τὴν νέα ταυτότητα, συμμαχοῦν καὶ συνδιαμαρτύρονται μὲ ὅσους ἐμπνέονται ἀπὸ
τὸ πνεῦμα τοῦ Ἀντιχρίστου, αἱρετικούς, σχισματικούς, φανατικούς, διασπαστές, ἐκκοσμικευμένους
κλπ. Ἔτσι μὲ μπροστάρηδες Ἱερωμένους λέγονται ἐδῶ καὶ δεκαετίες διάφορα ἀστήρικτα
πράγματα, ποὺ ἕνα τόσο σοβαρὸ σωτηριολογικὸ θέμα τὸ εὐτελίζουν τόσο, ποὺ ὅταν θὰ
ἔρθει ἡ ὥρα νὰ ἀποφασίσουμε, νὰ μὴ δώσουμε τὴν πρέπουσα σημασία.
Ἂς θυμηθοῦμε καὶ πάλι τί ἔχει ἕως τώρα ἀπὸ
διάφορους ὑποστηριχθεῖ:
1. Ἡ ταυτότητα ἔλεγαν πρὶν μερικὲς
δεκαετίες καὶ λένε ἔχει τὸ 666, μὴν τὴν πάρετε.
2. Ὁ γραμμωτὸς κώδικας (bar code) στὰ
τρόφιμα-προϊόντα ἔχει τὸ 666, μὴν παίρνετε τρόφιμα μὲ τὸ bar code.
3. Τὰ κομπιοῦτερ καὶ τὰ κινητὰ ἔχουν WWW ποὺ
ἰσοδυναμεῖ μὲ τὸ 666 καὶ τὸ χάραγμα.
4. Τὸ Α.Μ.Κ.Α. καὶ ἡ Κάρτα ἀποτελεῖ
σφράγισμα, μὴν τὸ πάρετε, εἶπαν κατόπιν οἱ ἴδιοι κύκλοι.
5. Ἴσως νὰ μὴν ἔχει μὲν τὸ 666 (ὁ Α.Μ.Κ.Α ἢ
ἡ Κάρτα τοῦ Πολίτη,), ἀλλὰ ἀποτελοῦν προδρομικὸ χάραγμα, ἀρραβώνα κ.λπ., πὼς
πρόκειται γιὰ χάραγμα πρὸ χαράγματος, χωρὶς πουθενὰ νὰ μιλᾶ γιὰ κάτι τέτοιο ἡ ἱερὴ
Ἀποκάλυψη.
Ἔτσι δυστυχῶς ἔχουν τὰ πράγματα καὶ τὸ κείμενο
αὐτὸ δὲν ἔχει ἄλλο σκοπὸ παρὰ νὰ συμβάλλει στὴν καταπολέμηση κακοδιδασκαλιῶν καὶ
στὴν ἐπαναφορὰ τῆς ἑνότητας, ὥστε νὰ ἀντιμετωπιστεῖ ὁ πράγματι ἐκφραστὴς τοῦ Ἀντιχρίστου:
ἡ Παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ.
Ἴσως ποῦν φυσικὰ κάποιοι: ὁ π. Ἀθανάσιος
Μυτιληναῖος δὲν εἶναι ἀλάθητος, οὔτε Ἅγιος τῆς Ἐκκλησίας, ἐδῶ κάνει λάθος. Σὲ αὐτὴ
τὴν γνώμη λέμε τότε τὸ ἑξῆς: Ὁ π. Ἀθανάσιος εἶχε ἐπικοινωνία μὲ ὅλους τοὺς
σύγχρονους Ἁγίους (π.χ. μὲ τὸν ἅγ. Παΐσιο), μὲ φωτισμένους κληρικούς (π.χ. μὲ τὸν
ἀείμνηστο Αὐγουστῖνο Καντιώτη), μὲ ἁγιορεῖτες μοναχούς, οἱ ὁμιλίες τοῦ ἦταν καὶ
εἶναι παντοῦ γνωστὲς καὶ κανεὶς δὲν τὶς ἀμφισβήτησε. Ἀντιθέτως ὅλοι ἕως τώρα τὶς
ἐπαίνεσαν καὶ τὶς χρησιμοποιοῦν ὡς ἀπόδειξη ἁγιοπατερικῆς ἑρμηνείας. Δὲν θὰ
βγάλουμε λοιπόν, ξαφνικὰ τὴν ἀλήθεια λάθος, ἐπειδὴ ἔτσι μᾶς συμφέρει. Ἀντιθέτως
καλὸ εἶναι νὰ ἀκούσουμε, νὰ μετανοήσουμε καὶ νὰ κάνουμε πράξη τοὺς λόγους.
Γιὰ τὸν σχολιασμὸ καὶ τὴν ἀπομαγνητοφώνηση
Ἀδαμάντιος Τσακίρογλου