Στο ίδιο έργο θεατές: Χαρτοπολέμου συνέχεια καὶ επικράτηση της σύγχυσης με φανφάρες άνευ ουσίας!

Στὸ συλλαλητήριο κατὰ τῆς ἀναγνώρισης τοῦ γάμου τῶν ὁμοφυλοφίλων ποὺ ἔγινε στὴν Ἀθήνα ὁμίλησε καὶ ὁ ἀρχιμανδρίτης Ἀθανάσιος Ἀναστασίου, προηγούμενος τῆς Ἱ. Μ. Μεγάλου Μετεώρου. Ὁ π. Ἀθανάσιος εἶναι σὲ ὅλους γνωστὸς γιὰ τὸν χαρτοπόλεμο ποὺ εἶχε "πετάξει" κατὰ τῶν Οἰκουμενιστῶν Ἐπισκόπων. Καὶ ἂν ρωτήσει κανεὶς γιατὶ χαρτοπόλεμος, τότε ἀπαντοῦμε: Διότι συνέχισε νὰ κοινωνεῖ μὲ αὐτοὺς ποὺ κατηγοροῦσε ὡς αἱρετικούς καὶ ἀρνήθηκε νὰ διακόψει τὴν μνημόνευσή τους, παρότι τὸ 2009 στὴν "Ὁμολογία Πίστεως κατὰ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ" (ἐδῶ) εἶχε ὑπογράψει μεταξὺ ἄλλων καὶ τὰ ἑξῆς "Αυτήν την παναίρεση έχουν αποδεχθή εκ των Ορθοδόξων πολλοί πατριάρχες, αρχιεπίσκοποι, επίσκοποι, κλη­ρικοί, μοναχοί και λαϊκοί. Την διδάσκουν «γυμνή τή κε­φαλή», την εφαρμόζουν και την επιβάλλουν στην πράξη κοινωνούντες παντοιοτρόπως με τους αιρετικούς, με συμ­προσευχές, ανταλλαγές επισκέψεων, ποιμαντικές συνερ­γασίες, θέτοντας ουσιαστικώς εαυτούς εκτός Εκκλησίας. Η στάση μας εκ των συνοδικών κανονικών αποφάσεων και εκ του παραδείγματος των Αγίων είναι προφανής. Ο καθένας πρέπει να αναλάβει τις ευθύνες του" Τί ἔκανε ἀπὸ τότε ὁ π. Ἀθανάσιος; Συνέχισε τὴν κοινωνία μὲ αὐτοὺς ποὺ ὁ ἴδιος ἔθεσε διὰ ὑπογραφῆς "ουσιαστικώς εκτός Εκκλησίας." Καὶ τώρα ἀντὶ νὰ πεῖ τὴν ἀλήθεια καὶ νὰ πράξει τὰ τῆς ἀληθείας, πάλι χαρτοπολεμεῖ κολακεύοντας τοὺς ἐνόχους λέγοντας: "Θά θέλαμε ἐξ ἀρχῆς νά ἐπαινέσουμε ὁλοθύμως τήν ὁμολογιακή παρρησία τῆς σεπτῆς Ἱεραρχίας τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, πού ἐξέδωσε, Πνεύματι Ἁγίῳ κινουμένη, σημαντικό Ἀνακοινωθέν (23-1-2024), ἐνημερωτική Ἐγκύκλιο πρός τόν λαό τοῦ Θεοῦ (29-1-2024) καί ἐπιστολή πρός τούς βουλευτές τοῦ ἑλληνικοῦ Κοινοβουλίου (1-2-2024)". Μὰ συγγνώμη δὲν καταδικάσθηκε παντοῦ ἡ Ἐγκύκλιος πρὸς τὸν λαό, ὡς διπρόσωπη, ὕπουλη, συναινετική, μὴ ἱκανοποιητική γιὰ ὀρθόδοξη ἱεραρχία; Πῶς ὁ π. Ἀθανάσιος τὴν ἐπαινεῖ;

Καὶ τὰ ἱστολόγια καὶ ὁ λαὸς ποὺ κατέκριναν τὴν στάση τῆς ἱεραρχίας καὶ τὴν ἐγκύκλιο, τώρα γιατὶ ποιοῦν τὴν νήσσαν ἐπαινώντας τὴν ὁμιλία τοῦ π. Ἀθανασίου; Δύο μόνο παραδείγματα:

Ἱστολόγιο "τὰς Θύρας": "Αποδέχεται η «εκκλησία των πονηρευομένων» στο κείμενο προς τον λαό τους ομοφυλόφιλους ως «ειδική κοινωνική ομάδα» ανθρώπων;... θα πρέπει να πάρει όλα αυτά τα δηλητηριασμένα «Προς τον Λαό» κείμενα και να τα πετάξει στα μούτρα όσων τα εμπνεύστηκαν, τα έγραψαν και τα υποστήριξαν."

Ἱστολόγιο "Ακτίνες", Λυκούργος Νάνης: "Και ποια η αντίδραση των εκκλησιαστικών ταγών στη δαιμονική αυτή επιδρομή σε βάρος των εύπλαστων ψυχών των νεαρών βλαστών του Έθνους;...οι μεγάλοι ένοχοι της ψύξεως του ιερού ζήλου και του μαρασμού της αγωνιστικής διαθέσεως των πιστών. Με άλλα λόγια είναι φλογοσβέστες! Να τη "χαιρόμαστε" τέτοιου είδους εκκλησιαστική "ηγεσία"ή μάλλον ουρά των ισχυρών με τον τρόπο που πολιτεύεται".

Πῶς συμφωνοῦν τὰ παραπάνω σχόλια μὲ τὸν ἔπαινο καὶ τὴν κολακεία τοῦ π. Ἀθανασίου; Πῶς διὰ μαγείας ἔγιναν "οἱ μεγάλοι ἔνοχοι", ἡ «εκκλησία των πονηρευομένων» "σεπτή ἱεραρχία" καὶ "Πνεύματι Ἁγίῳ κινουμένη"; Πῶς παρουσιάζεται ὡς ὁμολογιακὴ ἡ ὁμιλία αὐτὴ ποὺ κλείνει τὰ μάτια τοῦ λαοῦ παρουσιάζοντας ὡς ὀρθὴ μία Ἱεραρχία ποὺ δύο μέρες πρὶν τὸ συλλαλητήριο ἦταν Ἐκκλησία πονηρευομένων, φλογοσβέστες; Πῶς ξαφνικὰ ἔγιναν ἀγωνιστὲς αὐτοὶ ποὺ λίγο πρὶν τὸ συλλαλητήριο κρίθηκαν ὡς "Κι αν μπείτε σε αρκετές Χριστιανικές Ομάδες του face θα δείτε ότι δεν έχουν ούτε μια δημοσίευση για το Νομοσχέδιο Τα (άβουλα και δειλά) προβατάκια προφανώς παίρνουν γραμμή από πάνω" (ἐδῶ); Δὲν μᾶς ἔγινε μάθημα ἡ διγλωσσία καὶ ἡ διπροσωπία τῆς ἐποχῆς τοῦ Κορονοιοῦ; Δὲν μᾶς δίδαξε τίποτα ἡ ἀσυνέπεια ποὺ ἀκολούθησε;

Ὅλα αὐτὰ δὲν ἀποτελοῦν τίποτα ἄλλο παρὰ φανφαρώδη χαρτοπόλεμο καὶ συμπράττουν στὴν ἐπικράτηση τῆς σύγχυσης στὸ ποίμνιο. Ἡ εὐθύνη τῶν προαναφερομένων εἶναι τεράστια, διότι κατὰ τὸ δοκοῦν παρουσιάζουν τὸ γλυκὺ πικρὸ καὶ τὸ ναί ὄχι. Ἐλπίζουμε κάποτε νὰ καταλάβουν. 

Ἀδαμάντιος Τσακίρογλου

https://www.youtube.com/watch?v=fwzxsgw89uomegasfilippos