Ποιά είναι η συμπεριφορά των Επισκόπων στο θέμα του γάμου και όχι μόνο από το Κολυμπάρι και μετά;

Όλοι οι Μητροπολίτες διαμαρτύρονται για την προσβολή του Μυστηρίου του γάμου με την ψήφιση της αναγνώρισης του γάμου των ομοφυλοφίλων από την ελληνική βουλή. Όμως μία ματιά στην ιστορία των γεγονότων από το Κολυμπάρι μέχρι σήμερα δείχνει, ότι οι πρώτοι που άνοιξαν τις πόρτες για την προσβολή του Μυστηρίου είναι οι ίδιοι. Είναι όλοι αυτοί που αναγνώρισαν το Κολυμπάρι ως ορθόδοξη σύνοδο και επέτρεψαν στον Οικουμενισμό με όλες τις κακοδοξίες και καινοτομίες του να εδραιωθεί ως αίρεση στην Εκκλησία. Έτσι δικαιώνονται όλοι όσοι λένε, ότι πρώτη και μέγιστη αιτία όλων των κακών είναι ο Οικουμενισμός.

                                  


Προϋποθέσεις γάμου από την Εκκλησία της Ελλάδος. Ο πολιτικός γάμος και ο γάμος με αιρετικό αναγνωρίζεται ως γάμος, αλλά ο γάμος σε Εκκλησία  που δεν έχει κοινωνία με τον Πατριάρχη ή την Εκκλησία της Ελλάδος όχι.
"ο πολιτικός γάμος, αν και η Εκκλησία αναγνωρίζει τον θρησκευτικό γάμο, προσμετράται στον αριθμό των τελεσθέντων γάμων κατά τον έλεγχο συνδρομής του συγκεκριμένου κωλύματος. Επομένως, εκείνος που έχει συμπληρώσει τον αριθμό των τριών εγκύρων κατά νόμον γάμων (ασχέτως θρησκευτικού ή πολιτικού τύπου) δεν επιτρέπεται να τελέσει άλλον θρησκευτικό γάμο. Δεν προσμετράται ο πολιτικός γάμος, όταν οι ίδιοι οι συνάψαντες αυτόν αποφασίσουν την τέλεση και θρησκευτικού γάμου μεταξύ τους
Γάμος με Ετερόδοξο (Μεικτός): Επιτρέπεται κατ’ οικονομίαν ο γάμος μεταξύ ορθόδοξου και ετερόδοξου (Ρωμαιοκαθολικού ή Προτεστάντη που έχει Τριαδικό Βάπτισμα). Το ετερόδοξο μέλος θα πρέπει να προσκομίσει επιπλέον σχετικό πιστοποιητικό Τριαδολογικού Βαπτίσματος
Διαφορετική είναι η περίπτωση τελέσεως γάμου από θρησκευτικό λειτουργό άλλης θρησκευτικής κοινότητας, η οποία δεν έχει (εκκλησιαστική) «κοινωνία» με την Εκκλησία της Ελλάδος... Σημασία δεν έχει εάν η θρησκευτική αυτή κοινότητα δηλώνει ότι είναι ορθόδοξη χριστιανική ή ομόδοξη (ότι πρεσβεύει το ίδιο δόγμα) με την Εκκλησία της Ελλάδος, αλλά εάν έχει σχέση εκκλησιαστικής κοινωνίας με το Οικουμενικό Πατριαρχείο (αν αναγνωρίζεται από αυτό) και, επομένως, με την Εκκλησία της Ελλάδος... Εάν η συγκεκριμένη θρησκευτική κοινότητα δεν έχει κοινωνία με την Εκκλησία της Ελλάδος, τότε ο γάμος, που τελέσθηκε από θρησκευτικό της λειτουργό, δεν θεωρείται για την Εκκλησία της Ελλάδος ως ορθόδοξος χριστιανικός γάμος" 
Ἀρχίζει η εφαρμογή της Κολυμπαρίου περί δεύτερου γάμου κληρικών!!!

Ἡ Ἱερά Ἐπαρχιακή Σύνοδος συνῆλθε στήν τακτική συνεδρία αὐτῆς στή Νέα Ὑόρκη τήν 15η καί  16η Ὀκτωβρίου ἐ. ἒ. ὑπό τήν προεδρία τοῦ Ἀρχιεπισκόπου Ἀμερικῆς  κ. Ἐλπιδοφόρου καί:...
3.    Ἐξέτασε τίς αἰτήσεις τριῶν κληρικῶν γιά τήν σύναψη δευτέρου γάμου καί ἀποφάσισε νά εἰσηγηθεῖ σχετικά στό Οἰκουμενικό Πατριαρχεῖο.

Πηγή

    Συγκεκριμένα με εγκύκλιο του με ΑΠ.1468/25 Αυγούστου 2016 ο μητροπολίτης Θεσσαλιώτιδος & Φαναριοφερσάλων Τιμόθεος, καλεί τους ιερείς της μητροπόλεώς του να προβαίνουν στην τέλεση μεικτών Γάμων μεταξύ Ορθοδόξων και αιρετικών... Ξεκάθαρα δηλαδή γράφοντας στα παλιά του τα παπούτσια τις αποφάσεις των οικουμενικών Συνόδων αναγνωρίζει το βάπτισμα των αιρετικών! Αίσχος και ντροπή!
   Γιατί άραγε τέτοια βιασύνη από τον κ. Τιμόθεο να εφαρμόσει τις αποφάσεις της ψευτο-Συνόδου του Κολυμπαρίου; 

Τελέστηκε ήδη δεύτερος γάμος ιερέα στην Εκκλησία της Κρήτης
Αποκάλυψη του Μητροπολίτη Αρκαλοχωρίου, Καστελίου και Βιάννου κ.κ. Ανδρέα στην ΚΡΗΤΗ ΤV


Από τη Μητρόπολη Αρκαλοχωρίου είχε ξεκινήσει εδώ και χρόνια η δυνατότητα δεύτερου γάμου, μετά από αίτημα αποσπασμένου ιερέα, το οποίο και εστάλη στο Οικουμενικό Πατριαρχείο και εγκρίθηκε τότε, όπως αποκάλυψε στην “ΚΡΗΤΗ ΤV” χθες ο Μητροπολίτης Αρκαλοχωρίου, Καστελίου και Βιάννου κ.κ. Ανδρέας, με αφορμή την αποκάλυψη της εφημερίδας ''Νέα Κρήτη" για την ιστορική απόφαση να επιτρέπεται πλέον - υπό προϋποθέσεις - ο δεύτερος γάμος κληρικών στον χώρο της Ορθόδοξης Εκκλησίας. Είναι μία απόφαση-τομή και ταυτόχρονα σταθμός για την εκκλησιαστική ζωή των κληρικών του κλίματος και της δικαιοδοσίας του Οικουμενικού Πατριαρχείου, στο οποίο υπάγεται και η Κρήτη, από την Αγία και Ιερά Σύνοδό του.
«Εμείς, η Μητρόπολη Αρκαλοχωρίου δηλαδή, είμαστε εκ των πρώτων Μητροπόλεων που αποκαταστήσαμε κληρικό σε δεύτερο γάμο. Ήταν κληρικός που ευρίσκετο εις τη διασπορά. Υπέβαλε το σχετικό αίτημα. Στείλαμε τον φάκελο στον Οικουμενικό Πατριάρχη. Παραπέφθη στην κανονική επιτροπή και τελικά δόθηκε η άδεια υπό του Παναγιωτάτου και της Αγίας και Ιεράς Συνόδου και ετελέσθη ο δεύτερος γάμος»...

Ἐπισκόπων ἀγωνία μηδέν!


...ὁ ἅγιος Θεόδωρος ὁ Στουδίτης δίδαξε ἔργοις καὶ λόγοις, ἀγωνίστηκε −καὶ ἐξορίστηκε, καὶ φυλακίστηκε γι’ αὐτοὺς τοὺς ἀγῶνες του− γιὰ ἕνα παράνομο βασιλικὸ γάμο, ὅταν εἶδε ὅτι αὐτὸς δὲν ἦταν μιὰ μεμονωμένη περίπτωση, ἀλλὰ γινόταν καθεστὼς ποὺ ἀνέτρεπε τὴν Εὐαγγελικὴ διδασκαλία.
Τέτοιοι γάμοι σήμερα γίνονται πολλοί. Καὶ οἱ Μητροπολῖτες ποὺ τοὺς ἐπιτρέπουν, καὶ οἱ ἱερεῖς ποὺ τοὺς τελοῦν, κάνουν κάτι χειρότερο ἀπὸ ἐκεῖνο, ἐναντίον τοῦ ὁποίου ἀγωνίστηκε ὁ ἅγιος Θεόδωρος, γιατὶ σήμερα ἡ διδασκαλία τῆς Ἐκκλησίας εἶναι γνωστὴ καὶ παγιωμένη στὸ θέμα αὐτό. Κι ὅμως, μὲ ποικίλες δικαιολογίες τὴν παραβαίνουν! Ἐπικαλοῦνται λόγους οἰκονομίας καὶ παραβαίνουν τὴν Ἐντολὴ τοῦ Κυρίου!
Μάλιστα ἀκούστηκε ὅτι στή μητρόπολη ἀντιοικουμενιστοῦ Ἐπισκόπου τελέστηκε ἕνας ἀντικανονικός μικτός γάμος.
ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΒΛΑΣΦΗΜΟΣ ΠΡΟΣΕΥΧΗ
ΓΙΑ ΕΝΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΩΝ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΤΑΙ ΣΕ ΤΕΥΧΟΣ ΤΟΥ ΕΠΙΣΗΜΟΥ ΟΡΓΑΝΟΥ ΤΟΥ Π.Σ.Ε.

(... Στο οικουμενιστικό τεύχος «Τhe Ecumenical Review»)


Ένα από τα πολλά ατοπήματα που αναφέρονται στο οικουμενιστικό τεύχος «ΤHE Οικουμενικού κριτική», επισήμου οργάνου του Παγκοσμίου Συμβουλίου Εκκλησιών (Π.Σ.Ε.), είναι και αυτό που αναφέρεται στην βλάσφημη '' προσευχή '' επί ''τη ενώσει'' ομοφυλοφίλων. Η βλάσφημη ''προσευχή'' επί ''τη ενώσει" ομοφυλοφίλων, αναφέρεται σε κείμενο Σουηδού θεολόγου και αφορά εισήγηση στα πλαίσια συζητήσεων που διεξάγονται εντός της Σουηδικής ''εκκλησίας'' για το θέμα τούτο.
Σε τεύχος του επισήμου οργάνου του Παγκοσμίου Συμβουλίου Εκκλησιών (Π.Σ.Ε.), «ΤHE Οικουμενικό κριτική» μεταφέρεται βλάσφημη '' προσευχή '' επί '' τη ενώσει »» ομοφυλοφίλων...
Με θρασύτητα εκζητείται στην βλάσφημη αυτή ''προσευχή'' η Θεία βοήθεια, για να ζήσουν με τον ''πλησίον των τα πάθη ατιμίας''. 
Να αναφέρουμε επίσης ότι στην Αγγλικανική ''εκκλησία'' συνέταξαν βλάσφημη ''ακολουθία'' του γάμου των ομοφυλοφίλων και ως εκ τούτου αντιμετωπίζει σοβαρό πρόβλημα διχασμού, μετά και την αποδοχή του γάμου των ομοφυλοφίλων.
Ποια '' κοινή '' μαρτυρία μπορεί να υπάρξει, με τέτοια βαβέλειο παρουσία? Η πρόφαση της Ορθόδοξης παρουσίας στο ΠΣΕ, είναι απλά δικαιολογία. Ποιος αμφιβάλλει ότι το ΠΣΕ είναι η σύγχρονη Βαβέλ όπου το μεγαλύτερο μέρος του αποτελείται από τις σύγχρονες αιρετικές παραφυάδες. 
* Από το Περιοδικό «Όσιος Γρηγόριος» (Τεύχος Αρ. 38)