Μὴν τοὺς πιστεύετε! Γιατὶ οἱ Ἐπίσκοποι εἶναι οἱ ἠθικοὶ αὐτουργοὶ τοῦ ἐγκλήματος τῆς ἀνομίας, ποὺ ἐπικρατεῖ στὴν Ἐκκλησία καὶ στὴν Ἑλλάδα;


Τοῦ Ἀδαμαντίου Τσακίρογλου

Δὲν εἶναι πιὰ μυστικό! Τὸ μυστήριο τῆς ἀνομίας γιὰ τὸ ὁποῖο μίλησαν τόσοι καὶ τόσοι Ἅγιοι καὶ φωτισμένοι ἄνθρωποι, εἶναι πιὰ ἀδιαμφισβήτητο γεγονός, τὸ ὁποῖο δὲν μπορεῖ κανεὶς πιὰ νὰ ἀμφισβητήσει. Αὐτὸ ὅμως ποὺ ἀμφισβητεῖται καὶ δυστυχῶς δεν γίνεται κατανοητὸ ἂν ὄχι στὸν κλῆρο τουλάχιστον στὸν λαό, εἶναι ἡ διαπίστωση ὅτι οἱ ἠθικοὶ αὐτουργοὶ τοῦ μυστηρίου τῆς ἀνομίας εἶναι οἱ Ἐπίσκοποι. Ἐδῶ καὶ σχεδὸν 100 χρόνια, οἱ Ἐπίσκοποι ἐπέτρεψαν στὴν παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ νὰ ἐπικρατήσει στὴν Ὀρθοδοξία, ἀφοῦ προώθησαν τὴν ἐκκοσμίκευση καὶ τὴν πλήρη ὑποταγὴ τῆς Ἐκκλησίας στὸ κράτος καὶ στοὺς ἰσχυροὺς αὐτοῦ τοῦ κόσμου. Ἡ ἐπικράτηση τῆς ἁιρέσεως εἶναι αὐτὴ ποὺ ἐπιτρέπει ὅλα αὐτὰ τὰ τραγικά, ποὺ ζοῦμε σήμερα, νὰ συμβοῦν.

Λίγοι Ἐπίσκοποι, οἱ πράγματι ἀληθινοὶ ὀφθαλμοὶ τῆς Ἐκκλησίας, ὅπως ὁ Φλωρίνης Καντιώτης, ὁ Ἐλευθερουπόλεως Αμβρόσιος καὶ κάποιοι ἄλλοι ἐλάχιστοι, (προ)εἶδαν τὸ κακὸ  καὶ προσπάθησαν μάταια νὰ ἀφυπνίσουν τὸ ποίμνιο ζητώντας κάθαρση καὶ μία ζῶσα Ἐκκλησία μὴ μνημονεύοντας παράλληλα τοὺς πρωταίτιους τοῦ ἐγκλήματος. Εἰς μάτην ὅμως. Μετὰ τὸν θάνατό τους σιγὰ σιγὰ κατέλαβαν τοὺς θρόνους ἄνθρωποι ὄχι μόνο ἀνίκανοι νὰ ἀντιδράσουν ἀλλὰ καὶ ἱκανοὶ νὰ δράσουν παράνομα καὶ ἀντιευαγγελικά. Τὸ δὲ ποίμνιο εἶχε πέσει θῦμα τῆς δεσποτοκρατίας καὶ τῆς ἀδιάκριτης ἀγαπολογίας ποὺ καταργοῦσε τοὺς Ἱ. Κανόνες καὶ διαστρέβλωνε τὴν ἐκκλησιαστικὴ διδασκαλία.  Ἔτσι προωθήθηκε καὶ ἡ Ἕνωση τῶν Ἐκκλησιῶν.

Ἕνας πρωτοπρεσβύτερος καὶ καθηγητὴς τῆς Δογματικῆς, ὁ μακαριστὸς π. Ἰωάννης Ρωμανίδης, βαθὺς γνώστης τῶν ἐκκλησιαστικῶν ὑποθέσεων εἶχε ἤδη πρὶν περίπου 50 χρόνια γράψει, πὼς ἡ Ἕνωση τῶν Ἐκκλησιῶν ἔχει ὑπογραφεῖ στὸ κρεβάτι τῆς ἀνωμαλίας τῶν ἱερωμένων, ποὺ τὴν διεξάγουν καὶ τὴν προωθοῦν. Πὼς κοινὸ μυστικὸ εἶναι ὅτι ἕνα μεγάλο μέρος τῶν Οἰκουμενιστῶν Ἐπισκόπων εἶναι ἔκδοτοι στὸ πάθος τῆς ὁμοφυλοφιλίας. Πὼς οἱ Ἐπίσκοποι μιλοῦσαν μόνο γιὰ τὰ πάθη τῶν ἁπλῶν πιστῶν, ποὺ ὡς μὴ ἔχοντες ποιμένες (ἢ μᾶλλον, ἔχοντες ποιμένες κακοδοξοῦντες καὶ μολυσμένους ἀπὸ τὸν ψυχοφθόνο ἰὸ παναίρεσης τοῦ Οἰκουμενισμοῦ στὴν ὁποία ἀνήκουν) καθοδηγοῦνται ἀνεμπόδιστα ἀπὸ τοὺς παγκοσμιοποιητές, μὲ τοὺς ὁποίους ἔχουν συμμαχήσει οἱ Οἰκουμενιστές. Σὲ ἰδιόχειρη ἐπιστολή του στὸν ἀείμνηστο Θεολόγο Διονύσιο Μπατιστάτο, πρωτανεψιὸ τοῦ ὁσίου Ἰωσῆφ τοῦ Ἡσυχαστοῦ ἔγραψε (ἐδῶ):

«Οι αμοραλιστές, εκεί να ακούσετε φωνές…<Δεν ασχολείται ο Θεός με το πώς λειτουργούν οι γενετήσιες ορμές μας αλλά με την καρδιά μας>. <Καλά, είπα σε κάποιον, ακρωτηριασμένοι θα μπούμε στη Βασιλεία του Θεού; Τα γεννητικά όργανα, δεν συντονίζονται λειτουργικά με την καρδιά; Αν είναι καθαρή η καρδιά, όλος ο άνθρωπος έχει την άκτιστη Χάρη του Θεού διότι δεν εκφεύγει λειτουργικά από την αρχή και το ατέλεστον τέλος της υποστάσεως, δηλαδή το κατ’ εικόνα και το καθ’ ομοίωσιν του Αρχετύπου Συνανάρχου Λόγου. Στα ευαίσθητα σημεία του σώματος δεν πηγαίνει η Θεία Κοινωνία; Δεν θεούται όλος ο άνθρωπος; Υπάρχουν σημεία που επικρατεί ο Χριστός και άλλα που διαφεντεύει ο διάβολος; Τί είδους πίστη έχετε; Τί δυαλισμό εισάγετε στην Εκκλησία;... Ένας σε μία συνάντηση μου είπε: «Πουθενά στο Ευαγγέλιο δεν μίλησε για σαρκικά και αρσενοκοίτες ο Χριστός. Για αγάπη μίλησε, τους πλούσιους ήλεγξε». «Αυτό δείχνει την πονηριά σου, απάντησα, την ασχετοσύνη σου. Ποιος σου είπε ότι ο ευαγγελικός λόγος έκλεισε; Και αν χαθούν όλα τα αγιογραφικά κείμενα, όσο υπάρχει η δύναμη της Πεντηκοστής ενεργουμένη στις καρδιές των θεουμένων, πάλι το Άγιο Πνεύμα θα τα υπαγορεύσει…»

Ὅτι ἀναφέρει ὁ μακαριστὸς π. Ἰωάννης εἶναι ἀλήθεια. Ἔτσι διαβάζουμε σὲ ἄρθρο τοῦ 2015 (μὲ μπλὲ ὁ σχολιασμός) «πὼς κάποιος Οἰκουμενιστὴς Ἀρχιεπίσκοπος (τῆς Αὐστραλίας) ἔγραψε ἐπίσημα γιὰ ἄλλον Οἰκουμενιστὴ Ἀρχιεπίσκοπο ὅτι «λικνίζεται σαν μεθυσμένη οδαλίσκη»!.. πὼς ἕνας νησιώτης Μητροπολίτης εἶπε γιὰ ἄλλον Οἰκουμενιστὴ Μητροπολίτη τῆς Πελοποννήσου (ποὺ σήμερα μάλιστα κατακεραυνώνει τὴν ὁμοφυλοφιλία) ὅτι ἔκανε ἐξαγωγὴ κιναίδων ἱερέων στὴν Συγγροῦ... πὼς γιὰ νὰ ἔχουν στὸ χέρι τοὺς Μητροπολίτες οἱ Οἰκουμενιστές, φροντίζουν νὰ ἐπισκοποιοῦν ἱερωμένους ποὺ νὰ εἶναι ὑπηρέτες αὐτοῦ τοῦ μυστηρίου τῆς ἀνομίας» (ἐδῶ).

Πῶς ὑπηρετοῦν τὴν ἀνομία οἱ ἄνθρωποι αὐτοί; Διαβάζουμε (ἐδῶ) κι (ἐδῶ) πάλι ἀπὸ τὸ 2015

«Ἀπαράδεκτες  θέσεις  Ὀρθοδόξων  Ἱεραρχῶν γιά  τήν  ὁμοφυλοφιλία!

Ἡ ἀνωμαλία ‒ κιναιδισμός ἀντικείμενο συζήτησης τῆς Διορθόδοξης Προσυνοδικῆς Ἐπιτροπῆς πού συνεδρίασε στή Γενεύη μέ στόχο νά προετοιμάσει τήν ἀτζέντα τῶν ἀποφάσεων τῆς προγραμματισμένης γιά τό 2016 Πανορθόδοξης Ἱερᾶς Συνόδου.

Αὐτό κι ἄν εἶναι ἀπίστευτο! Νά γίνεται συζήτηση γιά τό ποιά θά εἶναι ἡ θέση τῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας ἀπέναντι στήν ἀνωμαλία καί στό νέο κατασκευασμένο φροῦτο τῶν λεγομένων κοινοτήτων τῶν ἀνωμάλων, δηλαδή τῶν ὁμοφυλοφίλων! (ὅπως καὶ σήμερα). Κατά τήν πρόσφατη λοιπόν συνεδρίαση τῆς Διορθόδοξης Ἐπιτροπῆς πού ἔχει ἀναλάβει τήν προετοιμασία τῶν θεμάτων πού θά ἐξετασθοῦν στήν προγραμματισμένη γιά τόν Ἰούνιο τοῦ 2016 Πανορθόδοξη Σύνοδο ἐξετάσθηκε τό θέμα πού εἶχε νά κάνει μέ «τή συμβολή τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας εἰς τήν ἐπικράτησιν τῆς εἰρήνης, τῆς δικαιοσύνης, τῆς ἐλευθερίας, τῆς ἀδελφοσύνης καί τῆς ἀγάπης μεταξύ τῶν λαῶν καί ἄρσιν τῶν φυλετικῶν καί λοιπῶν διακρίσεων» (ποιές εἶναι οἱ λοιπὲς διακρίσεις;).

Κατά τή συζήτηση πού ἀκολούθησε διατυπώθηκαν ἀπό Ὀρθοδόξους Ἀρχιερεῖς ἀλλά καί καθηγητές θεολογίας θέσεις πού εἰ μή τί ἄλλο ἐπαναφέρουν στή μνήμη μας τήν προφητική ρήση τοῦ Ἁγίου Κοσμᾶ τοῦ Αἰτωλοῦ πού ἀνέφερε ὅτι θά ἔρθει καιρός πού οἱ κληρικοί θά εἶναι ἀσεβέστεροι ὅλων… Ἀπό τούς διαλόγους καί τίς τοποθετήσεις τῶν μελῶν τῆς ἐπιτροπῆς διαπιστώνεται μία σύγχυση πού ἔχει προκληθεῖ περί τοῦ θέματος. Σύγχυση πού ἐμπεριέχει μύχιες ἰδιοτέλειες καί πολύ παρασκήνιο, ἀφοῦ ἔχει νά κάνει μέ τήν ἐκδήλωση καινοτομιῶν γνωστῶν ὡς νεωτερικότητα ἤ μεταπατερική θεολογία ἤ ἐκμοντερνισμός τῆς θεολογικῆς σκέψης ἤ προσπάθεια «ἐκσυγχρονισμοῦ» τῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας ἤ ἔμμεση ἐναρμόνιση τῆς θεολογικῆς σκέψης μέ τή Συνθήκη τῆς Λισσαβόνας (πάλαι ποτέ εὐρωσύνταγμα)! (ἐδῶ φαίνεται Ἡ ὐποταγὴ καὶ σύμπραξη τῶν Οἰκουμενιστῶν μὲ τὰ κέντρα ἐξουσίας, μυστικὸ γνωστὸν σὲ ὅλους τοὺς παροικοῦντες τὴν Ἱερουσαλήμ. Καὶ ὅμως οἱ ἀντιδράσεις ἐλάχιστες).

Σύμφωνα μέ δημοσίευμα πού ἀναρτήθηκε στήν ἰστοσελίδα «Ἁγιορείτικο Βῆμα» ἐμμέσως μέν πλήν σαφῶς ἐπιχειρήθηκε ἀπό τούς ἑλληνικῆς καταγωγῆς Ἱεράρχες (!!!), μέλῃ τῆς Ἐπιτροπῆς νά συμπεριληφθεῖ κείμενο μέ τό ὁποῖο θά ἐκδηλώνεται ἡ συμπάθεια πρός τούς ὁμοφυλοφίλους, λησμονώντας τήν φράση τοῦ Ἀποστόλου Παύλου ὅτι «οἱ ἀρσενοκοῖται Θεοῦ Βασιλείαν οὐ κληρονομήσουσιν».

 «Ἄς ἀναρωτηθοῦμε ἐάν πρέπει νά θεωροῦμε τούς ὁμοφυλόφιλους ἀποδιοπομπαίους τράγους πού ἀξίζουν νά ὑφίστανται διώξεις; Ἐάν οἱ ἴδιοι θέλουμε νά ὑφίστανται διώξεις; Κι ἐάν δέ θέλουμε νά καθιερωθεῖ ἡ ἀρχή σύμφωνα μέ τήν ὁποία αὐτοί οἱ ἄνθρωποι πρέπει νά προστατεύονται, αὐτό σημαίνει ὅτι θέλουμε νά τιμωροῦνται καί νά φυλακίζονται», φέρεται νά ὑποστήριξε σύμφωνα μέ τό δημοσίευμα ὁ πρόεδρος τῆς Ἐπιτροπῆς Μητροπολίτης Περγάμου Ἰωάννης!!!» (Ὅτι διαβάζουμε παραπάνω τὸ ζήσαμε στὸ Κολυμπάρι καὶ τὸ ζοῦμε στὴν σημερινὴ συζήτηση περὶ ὁμοφυλοφιλίας).

Ἡ ἐπίσημη Ἑκκλησία διέψευσε τὶς πληροφορίες τοῦ ἄρθρου αὐτοῦ. Ὅμως ὁ γνωστὸς ὡς «λέων» ἄνευ ὅμως ὀδόντων καὶ ὅπως παρακάτω θὰ ἀποδειχθεῖ συνεργάτης τοῦ ἐγκλήματος Πειραιῶς Σεραφεὶμ μὲ παρέμβασή του ἀπέδειξε, ὅτι οἱ πληροφορίες ἦταν ἔγκυρες.

Ἔγραψε τότε ὁ Πειραιῶς Σεραφείμ (ἐδῶ): «Ἡ φερομένη πρόταση τοῦ Σεβ. Μητρ. Περγάμου κ.κ. Ἰωάννου, ἡ ὁποία τελικῶς ὡς δημοσιογραφικῶς φέρεται δὲν συμπεριελήφθη στὸ κείμενο τῆς Εἰδικῆς Προσυνοδικῆς Ἐπιτροπῆς, ἕνεκα τῆς θυέλλης τῶν ἀντιδράσεων τῶν περισσοτέρων ἀντιπροσώπων, δημιουργεῖ τεράστια θεολογικά καί ἠθικά ἐρωτήματα, γιατί ἀνατρέπει συλλήβδην ὅσα ἡ Ἁγία Γραφὴ καὶ ἡ Πατερικὴ Παράδοση διδάσκουν περὶ ἀρσενοκοιτίας καὶ Σοδομισμοῦ... Ἡ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία σέβεται τήν προσωπική καί ἰδιωτική ζωή κάθε προσώπου, ὡς ὑπεύθυνη ἐλεύθερη ἐπιλογή. Δέν ἔχει πρόθεση οὔτε νά ἐπέμβει ρατσιστικά οὔτε νά ἀναστείλει δικαιώματα καί ἐλευθερίες. Ἡ ἀπενοχοποίηση, ὅμως, τοῦ ἐγκλήματος τῆς ἀνατροπῆς τῆς ἀνθρωπίνης ὀντολογίας καί φυσιολογίας, μέ τήν θεσμική ἀναγνώριση τῶν αἰσχίστων παθῶν τῆς ὁμοφυλοφιλίας σήμερα, τῆς παιδοφιλίας αὔριο (βλ. Ὀλλανδία) καί τῆς κτηνοβασίας μεθαύριο (βλ. Γερμανία), ἀποτελεῖ ἀσύγγνωστο καί τερατῶδες κακούργημα εἰς βάρος τοῦ αἰωνίου Θεοῦ καί τοῦ ἀνθρωπίνου προσώπου, τό ὁποῖο ἐξισώνεται πλήρως μέ τήν ὕβρη τῶν Σοδόμων καί Γομμόρων».

Πάνω σ’ αὐτὰ ἔγραψε τότε τὸ «Βήμα Ορθοδοξίας» δείχνοντας,ὅτι ἐνῶ ἐμεῖς νομίζουμε ὅτι οἱ Ὀρθόδοξοι στὰ συνέδρια ὑπερασπίζουν τὴν Ὀρθοδοξία, αὐτοὶ τὴν καταργοῦν:  «"Δεν έχουμε δικαίωμα να ταπεινώνουμε και να διώκουμε την εικόνα του Θεού", είπε σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες ο 84χρονος καθηγητής ορθόδοξης θεολογίας (σσ. ὁ Περγάμου) απευθυνόμενος στους "άσπλαχνους" συναδέλφους του... Ο μητροπολίτης επανέλαβε με αυτόν τον τρόπο τα πιστεύω εκείνων που υποστήριξαν το αντιρατσιστικό, αλλά στην ουσία αντιορθόδοξο νομοσχέδιο το οποίο ψηφίστηκε από την Ελληνική Βουλή υπό την πίεση της Ευρωπαϊκής Ένωσης...

Τότε προσπάθησε να βοηθήσει τον μητροπολίτη Περγάμου Ιωάννη ένας άλλος καθηγητής θεολογίας, κοσμήτορας του Ινστιτούτου Ορθόδοξης Θεολογίας στο Σαμπεζύ Βλάσιος Φειδάς ο οποίος τόνισε: «Σεξουαλικές μειονότητες υπάρχουν, τόνισε ο καθηγητής, είναι όπως κι εμείς, μέλη της Εκκλησίας, αυτοί μετέχουν στη ζωή της, είναι αμαρτωλοί, αλλά κι εμείς όλοι είμαστε αμαρτωλοί. Το κράτος τους αναγνωρίζει ως σεβαστά μέλη της κοινωνίας, επομένως και εμείς δεν πρέπει να τους αγνοούμε. Σεξουαλικές αμαρτίες δεν είναι με τίποτα οι πλέον βαριές", γι' αυτό πρέπει να αντιμετωπίζουμε την LGBT κοινότητα όχι με καταδίκη, αλλά με αγάπη και σεβασμό»... η πλύση εγκεφάλου μαζί με την έντονη ψυχολογική πίεση που την άσκησε κατά τη διάρκεια 7 (!) ωρών ο πρόεδρος της Επιτροπής πάνω στους συμμετέχοντες, δεν έμεινε άκαρπη. Το αποτέλεσμα ήταν να διατυπωθεί μια συμβιβαστική τροπολογία, ότι "οι μειονότητες άλλης φύσεως δεν πρέπει να αποτελούν αντικείμενο διάκρισης, αλλά το γεγονός αυτό δεν απαιτεί από κανένα να συμμεριστεί τις απόψεις και τις αρχές τους"». Την τροπολογία αυτή λοιπόν, προς μεγάλη μας λύπη και ντροπή, σύμφωνα με το αποκλειστικό μας ρεπορτάζ την ψήφισαν όλοι οι Ιεράρχες ελληνικής καταγωγής, συμπεριλαμβανομένου του μητροπολίτη Δημητριάδος Ιγνατίου. Ο Μητροπολίτης Δημητριάδος δήλωσε ότι στην Ελλάδα "οι φορείς ναζιστικής ιδεολογίας" δήθεν επιτίθενται στις σεξουαλικές μειονότητες. Την τροπολογία ψήφισαν ο μητροπολίτης Μεσσηνίας Χρυσόστομος, ο μητροπολίτης Πάφου Γεώργιος (εκκλησία Κύπρου), ο αρχιεπίσκοπος Κωνσταντίνης Αρίσταρχος (Πατριαρχείο Ιεροσολύμων) και ο μητροπολίτης Καλής Ελπίδος Σέργιος (Πατριαρχείο Αλεξανδρείας)» (δυστυχῶς σήμερα τὸ «Βήμα Ορθοδοξίας» συμβαδίζει μὲ ὅσους κατηγοροῦσε).

Ὅτι ἀκοῦμε λοιπόν σήμερα περὶ ἀγάπης, σεβασμοῦ, ὅτι καὶ οἱ  ὁμοφυλόφιλοι εἶναι μέλη τῆς Ἐκκλησίας, ἁμαρτωλότητα καὶ μειονότητες δὲν εἶναι προσωπικὲς γνῶμες κάποιων, ἀλλὰ ἀποφασισμένες συνοδικὰ θέσεις τῶν Ἱεραρχῶν στὴν πλειοψηφία τους. Ὁ Ἰσαάκ, ἕνας Ἁγιορείτης Μοναχός, ἔγραψε (ἐδῶ):

«Η Φινλαδική Ορθόδοξη Εκκλησία όχι μόνο έχει αλλοτριωθεί πλήρως και σε ανεξέλεγκτο βαθμό από το πνεύμα του Οικουμενισμού αλλά έχει περιέλθει πλήρως υπό την ...διακυβέρνηση μιας Εκκλησιαστικής μαφίας ομοφυλοφίλων η οποία πλέον ανοικτά και ξεδιάντροπα προπαγανδίζει όχι μόνο την αποδοχή της ομοφυλοφιλίας (και όχι απλά του ομοφυλόφιλου ως πρόσωπο) ως φυσιολογικής κατάστασης αλλά και την εκκλησιαστική αποδοχή της. Χαρακτηριστικό είναι οτι ο αδρά αμοιβόμενος πρόεδρος του Οικουμενιστικού Κέντρου της Φινλανδίας είναι o "Ορθόδοξος" ιερέας Heikki Huttunen [φωτο] ο οποίος είναι και συνιδρυτής της Ομοφυλοφιλικής Οικουμενιστικής Χριστιανικής Ένωσης Yhteys (http://www.yhteys.org/) (στην οποία συμμετέχουν και μερικοί ορθόδοξοι ιερωμένοι και λαϊκοί που έχουν απασχολήσει και το εκκλησίασμα με τον βίο τους) με σκοπό την πλήρη αποδοχή του ομοφυλοφιλικού "γάμου" και της ομοφυλοφιλίας από τις Χριστιανικές Εκκλησίες και την κοινωνία, συμμετέχει και διοργανώνει δε παρελάσεις ομοφυλοφίλων gay pride [από πότε η οποιαδήποτε σεξουαλικότητα ή το φύλο του καθενός έγινε και αντικείμενο υπερηφάνειας και από πότε η υπερηφάνεια κατέστη και Χριστιανική αρετή;] και άλλα φαιδρά. Προσφάτως μάλιστα χοροστάτησε και σε Λουθηρανική Θεία Λειτουργία για ομοφυλόφιλους!.. Σημείο των καιρών; Αναμφίβολα! Όπως και απόλυτη εκκοσμίκευση και αλοίωση του Ορθόδοξου πνεύματος και δογματικής, που καμμία σχέση δεν έχουν με την αποδοχή του προσώπου του άλλου όσο και αμαρτωλός και εαν είναι, αλλά βλέπουν τον κόσμο σύμφωνα με την προτεσταντική, δυϊστική, δυτική κοσμοθεωρία όπου οι άνθρωποι είτε είναι αποκλειστικά καλοί (και για να αποδεχθούμε τους ίδιους πρέπει να απενοχοποιήσουμε και τις αδυναμίες τους) είτε αποκλειστικά κακοί (και τους απορρίπτουμε με βάση μίαν ιδιοτητά τους και μόνο). Κάποιοι λοιπόν -κατ' όνομα μόνον Ορθόδοξοι- αντιλαμβάνονται την σημερινή Εκκλησία κάπως σαν μπροσούρα των μαρτύρων του Ιεχωβά: Με ένα ηλίθιο χαμόγελο μονίμως κολημένο στο πρόσωπο, που αποδέχεται πλέον τα πάντα στο όνομα μιας κακώς εννοούμενης New Age αγάπης και μιας New Age πνευματικότητας».

Φυσικὰ μένει κανεὶς ἄφωνος μὲ ὅλα αὐτὲς τὶς ἀποκαλύψεις. Ὅμως μένει κάποιος ἄφωνος καὶ μὲ τὸ γεγονός, ὅτι ἐνῶ ὅλα αὐτὰ εἶναι γνωστὰ ἐδῶ καὶ τουλάχιστον 50 χρόνια, οἱ ἀντιδράσεις ὅλο καὶ λιγόστευαν. Ποιός εὐθύνεται γι’ αὐτό; Σίγουρα πρῶτα ἐμεῖς ποὺ στὴν καλοπέρασή μας δὲν θέλαμε νὰ δοῦμε τὴν ἀλήθεια, γιατὶ τότε θ]]α ἔπρεπε νὰ ἀντιδράσουμε καὶ αὐτὸ σημαίνει κόστος. Ὅμως πρωτίστως εὐθύνονται οἱ ἐπίσκοποι ποὺ ἀντὶ γιὰ φύλακες ἀποδείχθηκαν παράνομοι.

Μὰ θὰ πεῖ κάποιος, ὑπάρχουν καὶ οἱ καλοί, κοιτάχτε τὶς ἀπειλὲς τοῦ Πειραιῶς στοὺς βουλευτές, ὅτι ἂν ζηφίσουν τὴν ἀναγνώριση τοῦ γάμου τῶν ὁμοφυλοφίλων δὲν θὰ ξαναμποῦν στὴν Ἐκκλησία. Σ’ αὐτὸ τὸ ἐπιχείρημα ἀπαντοῦν τὰ παρακάτω.

Πειραιῶς Σεραφεὶμ τὸ 2013 γιὰ τὴν ψήφιση τοῦ «Συμφώνου Συμβίωσης» (ἐδῶ):

«Με αφορισμό απειλεί ο Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ τους βουλευτές που εκλέγονται εντός των ορίων της επαρχίας ποιμαντικής ευθύνης του, εάν και εφόσον ψηφίσουν την τροπολογία που φέρεται ότι προτίθεται να προωθήσει η Κυβέρνηση για την επέκταση του «Συμφώνου Συμβιώσεως» και στα ομόφυλα ζευγάρια ή την αντίστοιχη πρόταση νόμου που κατέθεσε στη Βουλή ο ΣΥΡΙΖΑ «Αποστέλλομε επειγόντως αίτηση εκτάκτου συγκλήσεως της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος για την ἀντιμετώπιση του θέματος και την επιβολή των δεόντων κατά το εξαίρετο παράδειγμα της Ορθοδόξου Εκκλησίας της Μολδαυΐας και 3. Εντός της Κανονικής μας δικαιοδοσίας και εν τω πλαισίω των Κανονικών μας αρμοδιοτήτων θα επιβάλουμε την ποινή του αφορισμού σε όσους Βουλευτές ψηφίσουν αυτή την επαίσχυντο και επονείδιστο ύβρι».

Τὸ «Σύμφωνο Συμβίωσης» ψηφίστηκε καὶ οἱ βουλευτὲς ὄχι μόνο δὲν φοβήθηκαν τὴν σύγκληση τῆς Ἱεραρχίας, ὄχι μόνο δὲν ἀφορίστηκαν, ἀλλὰ συνέχισαν νὰ λαμβάνουν μέρος στὶς λειτουργίες καὶ τὶς ἑορταστικὲς ἐκδηλώσεις τῆς Ἱ. Μ. Πειραιῶς.

Ὁ Πειραιῶς Σεραφείμ καὶ Γόρτυνος Ἱερεμίας γιὰ τὸν ἀντιρατσιστικὸ νόμο τὸ 2014 (ἐδῶ):

«Κλείνοντας, ο Μητροπολίτης Ιερεμίας «απειλεί» τον πρωθυπουργό με σφοδρές αντιδράσεις από την πλευρά των κληρικών. Στο ίδιο μήκος κύματος και μητροπολίτες Πειραιώς Σεραφείμ, και Αιτωλοακαρνανίας Κοσμάς, που «αφόρισαν» το αντιρατσιστικό νομοσχέδιο».

Ὁ «ἀντιρατσιστικὸς νόμος» ψηφίστηκε καὶ οἱ βουλευτὲς ὄχι μόνο δὲν φοβήθηκαν τὴν σύγκληση τῆς Ἱεραρχίας ὄχι μόνο δὲν ἀφορίστηκαν, ἀλλὰ συνέχισαν νὰ λαμβάνουν μέρος στὶς λειτουργίες καὶ τὶς ἑορταστικὲς ἐκδηλώσεις τῆς Ἱ. Μ. Πειραιῶς.

Ὁ Πειραιῶς Σεραφείμ τὸ 2015 (ἐδῶ)

«...Ὁ πόλεμος κατά τῆς ἀμωμήτου Πίστεως καί ὁ διωγμός της ἄρχισαν ἐπίσημα καί στή χώρα μας καί καλούμεθα ὡς παιδιά τῶν ἁγίων καί μαρτύρων καί ἡρώων τῆς Πίστεώς μας νά μιμηθοῦμε τό δικό τους μοναδικό Σταυροαναστάσιμο καί μαρτυρικό παράδειγμα. ῞Οσον ἀφορᾶ στούς δύστηνους πολιτικούς ἄνδρες καί γυναῖκες πού θεσμοθετοῦν, προωθοῦν ἤ ἀνέχονται τήν ἀνατροπή τοῦ θείου καί τοῦ ἀνθρωπίνου Νόμου, …ἐκ προσώπου τῆς καθ’ ἡμᾶς Ἱ. Μητροπόλεως δηλώνουμε πρός πάντας τούς πολιτικούς καί πολιτειακούς ἄρχοντας πού θά συμβάλλουν στήν θεσμοθέτησι τοῦ ἠθικοῦ αὐτοῦ ἐξαμβλώματος ὅτι παύομεν οἱανδήτινα μετ’ αὐτῶν σχέσι καί τούς παρακαλοῦμε νά παύσουν καί ἐκεῖνοι μαζί μας, ἐφαρμόζοντες τό Εὐαγγελικό «Μὴ γίνεσθε ἑτεροζυγοῦντες ἀπίστοις· τίς γὰρ μετοχὴ δικαιοσύνῃ καὶ ἀνομίᾳ; Τίς δὲ κοινωνία φωτὶ πρὸς σκότος; Τίς δὲ συμφώνησις Χριστῷ πρὸς Βελίαλ;».

Ὅ,τι λοιπόν, προηγήθηκε τοῦ νομοσχεδίου ἀναγνώρισης τοῦ γάμου τῶν ὁμοφυλοφίλων ψηφίστηκε καὶ οἱ βουλευτὲς ὄχι μόνο δὲν φοβήθηκαν τον μητροπολίτη Πειραιῶς Σεραφείμ, ὄχι μόνο δὲν ἀφορίστηκαν ἀλλὰ συνέχισαν νὰ λαμβάνουν μέρος στὶς λειτουργίες καὶ τὶς ἑορταστικὲς ἐκδηλώσεις τῆς Ἱ. Μ. Πειραιῶς.

Τί σημαίνουν ὅλες αὐτὲς οἱ φανφαρώδεις ἀλλὰ ἀνούσιες ἐπαναλήψεις ἀπειλῶν ἐπισκόπων πρὸς τοὺς βουλευτές, ἐδῶ καὶ 15 χρόνια; Ὅτι οἱ Ἐπίσκοποι ψεύδονται καὶ ὅ,τι λένε τὸ λένε πρὸς ἐφησυχασμὸ τοῦ ποιμνίου, ὥστε οἱ πολιτικοὶ νὰ πράξουν τὸ ἔργο τους. Ἐπικαλοῦνται τὴν γνώμη τῶν Ἁγίων, ἐπιλέγουν λέξεις καὶ φράσεις τους, καὶ τὶς χρησιμοποιοῦν, ὅπως τοὺς συμφέρει καὶ ὅπως γνωρίζουν ὅτι συγκινοῦν τὸ ποίμνιο· ἔστι ἔκαναν καὶ κάνουν στὸ θέμα τῆς αἱρέσεως. Οἱ ἐπίσκοποι ἀνήκουν στὸ Π.Σ.Ε.! Καὶ ὡς γνωστὸν οἱ Ἐπίσκοποι ...ψήφισαν ὅλα τὰ γνωστὰ προδοτικὰ κείμενα! Κι αὐτοὶ ἐνῶ ἀνήκουν ὀργανικὰ  ἀ κ ό μ α  στὸ Π.Σ.Ε. καὶ κοινωνοῦν μὲ τὴν αἵρεση, ἐνῶ μνημονεύουν καὶ προσκυνοῦν τοὺς πρωτεργάτες τῆς αἱρέσεως, κάνουν πῶς τὴν καταδικάζουν, πολεμώντας την μὲ ...χαρτοπόλεμο! Οὔτε κουνούπι νάταν!

Ἔτσι κάνουν τώρα καὶ στὸ θέμα τῆς ὁμοφυλοφιλίας. Ἂν ὅμως καὶ ἐμεῖς δὲν ἀναλάβουμε τὶς εὐθῦνες μας, ἂν κι ἐμεῖς δὲν ἐφαρμόσουμε τὴν διδασκαλία τῆς Ἐκκλησίας ποὺ σὲ τέτοιες περιπτώσεις ὁρίζει τὴν διακοπὴ μνημοσύνου ὅλων αὐτῶν τῶν ψευδεπισκόπων, ἂν κι ἐμεῖς ἐπαναλαμβανόμαστε, ὅπως αὐτοί, χαρτοπολεμώντας καὶ φανφαρίζοντας, τότε ποιά ἡ διαφορά, πῶς δὲν εἴμαστε κι ἐμεῖς ἔνοχοι;

Ἀδαμάντιος Τσακίρογλου