Αλήθειες που σπάζουν κόκκαλα περί συγχρόνων Επισκόπων, Διαλόγων και κληρικαλισμού-επισκοποκεντρισμού, αλλά και περί όσων κάνουν ότι δεν γνωρίζουν και ανακαλύπτουν μόλις τώρα τα αίσχη.


 Χριστιανικ Βιβλιογραφία” εναι να μικρ περιοδικ πο δημιούργησε δρυτς τν κδόσεων «ΤΗΝΟΣ», Στυλιανς Λαγουρός. Μέσα π’ ατή, διατύπωσε εθαρσς λήθειες πο σπάζουν κόκκαλα. λήθειες πο κρύβουν π δειλία σκοπιμότητες ο λλοτε θαρραλέοι ρθόδοξοι ντυποι σχολιαστς τς κκλησιαστικς πικαιρότητας. λοι δηλαδ κενοι, πο σήμερα χουν τν τίτλο τν γωνιστν τς ρθοδοξίας, πο στηλιτεύουν κάποια π τ κακς κείμενα, λλ ταυτόχρονα, συμπλέουν μ τος στηλιτευόμενους!

Μπαίνουμε ζομε δη στν ποχ πο προφήτευσε γιος Κοσμς Ατωλός, κατ τν ποία ο ερωμένοι θ πέσουν πολ χαμηλά, θ προδώσουν τν ρόλο τους, δν θ ποτελον τ καθοδηγητικ παράδειγμα γι μς τος λαϊκούς.

«Θα ψάχνετε ν βρετε κάποιον πνευματικ ν ξομολογηθετε, κα δν θ τν βρίσκετε», μς εχαν πε πρν μερικ χρόνια φωτισμένοι γέροντες.

Κα πράγματι, στν ποχ μας βρίσκει κανες πνευματικος ξ μισείας ρθοδόξους, ο ποοι:

α. χουν πομνημονεύσει κα βιώσει μεγάλο μέρος τς σκητικς κα νηπτικς πατερικς θεολογίας, τν ποία μως φαρμόζουν μέσα στ διαφαν πλαίσια μις οκουμενιστικς προοπτικς (πο διάκριτα χουν ποδεχθε), κα διαμέσου ατς τς ποιμαντικς καθοδηγον “ν διακρισία” τ πνευματικά τους τέκνα, προβάλλοντες ποδεχόμενοι τν χαρακτηρισμ το διακριτικο γέροντα (ς να εδος γκουρο) κα παιτοντες πακοή. Μέσα σ' ατ τ πλαίσια ργάζονται κατευθύνοντας τος ποιμαινόμενους, μ ποτέλεσμα τ τέκνα τους ν βιώνουν ψυχαναγκαστικ πλευρς τς πνευματικς ζως, ζώντας μία φαντασιακ κατάσταση, ς κατ “φαντασίαν χριστιανοί”, σύμφωνα μ τν είμνηστο καθηγητ ωάννη Κορναράκη,

β. φ' σον, π τν λλη μεριά, κα πάλι μέσα στ πλαίσια το Οκουμενισμο, χουν προσχωρήσει ατο ο πνευματικο στν αρεση το κληρικαλισμο κα το πισκοποκεντρισμο, λαφρ τ καρδί· αρεση πο ἐκθηλύνει τν προοπτική του χριστιανικο γνα κα βαθμιαία, νεπαίσθητα κα πουλα βάλλει κατ το Χριστοκεντρισμο τς ρθόδοξης κκλησίας.

Ατ τν παράδεχτη κατάσταση πο σιγοντάρουν κα ποθάλπουν κκλησιαστικ ἡλεκτρονικὰ καὶ μὴ ντυπα, Χριστιανικ Βιβλιογραφία”, μ συνέπεια, λιτ κα εστοχο λόγο, λέγχει αστηρ κα φιλάνθρωπα. Γι' ατ πιλέξαμε μερικ σύντομα μ χαρακτηριστικ σχόλια το Στυλιανο Λαγουρο, ὡς δυνατ φων ἀφύπνισης ἀπὸ τὸ 2013 (ἂς τὸ προσέξουν αὐτό ὅσοι ξαφνικά "ἀνακαλύπτουν" σκάνδαλα τῶν ἐπισκόπων") στν μακάριο πνο μας, φορμ γιπροβληματισμ κα πίγνωση τς κατάντιας τν κκλησιαστικν μας πραγμάτων.

 

Α.  ΠΕΡΙ ΔΙΑΛΟΓΩΝ

Ο διάφοροι Διάλογοι (μ τν κόσμο κα μ τς διάφορες μολογίες κα θρησκεες) πο π δεκαετίες ποδέχονται γκληματικ ο πεύθυνοι” πίσκοποι κα λοιπο ποιμένες (παρόλο πο λεκτικ τος καταγγέλλουν), ξευτελίζουν τν “νύμφη το Χριστο κκλησία”. Κι μως, ο πνευματικο συνιστον σ'  ατος τος πισκόπους πακοή”, παρ τν ντίθετη διδασκαλία τς γίας Γραφς κα συνόλης της ρθοδόξου Παραδόσεως. Γράφει κ. Λαγουρός:

 

 ς μείνει  κκλησία στ “χαρακώματα” πως τ υοθέτησε πνευματέμφορος λόγος το π. Παύλου μετ πρώτην κα δευτέραν νουθεσίαν παραιτο”. Δυ χιλιάδες χρόνια κκλησία το Χριστοῦ κάνει τ νοίγματά της στν κόσμο κα διαλέγεται μ ατόν, ν λευθερί στ πλαίσια πο διος Χριστς παίτησε π'  τος μαθητές Του: “Μαθητεύσατε πάντα τ θνη”! Ατ τ “μαθητεύσατε” ρκε...

  κκλησία τν πρώτων αώνων, λλ κα πι πειτα, δν κάθησε στ διο τραπέζι μ τος Νέρωνες. Προτίμησε τ μαρτύριο. Ρωσικ κκλησία πρόσφατα, τ διο. Δν ζήτησε διάλογο μ τος κομμουνιστς τν γκουλάγκ. Προτίμησε πίσης τ μαρτύριο.

 Τέλος, ποιά τύχη εχε “διάλογος” πρ μηνν, ν συζητ στ διο “τραπέζι” γιορείτης π. Βασίλειος Γοντικάκης μ πρόσωπα πο θεωρον τν γία Παράδοση σν “σάβανα” κα “πτώματα” κα “φορμόλη”, μέλη “παντς καιρο κα καταιγίδας” θεολόγητους “θεολόγους”, γυρολόγους τς παγκοσμιοποίησης;

  κκλησία εναι διανόητο ν ποδέχεται τν διαπόμπευσή της ν διαλόγ μ τος γυρολόγους διεθνιστές, κομμουνιστές, θνομηδενιστς τς πολυπολιτισμικότητας. Σεβόμαστε λους λλ χι ν προδίδουν κα ν βρίζουν τ τιμαλφ το Γένους μαζί μας, στ διο τραπέζι...

ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΣΥΓΧΡΟΝΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ

 Ποιός θ τ περίμενε τι, σαρκασμς το Σκτ Πέκ, θ παληθευόταν τόσο κκωφαντικ κα σ' μς δ στν λλάδα; Ποις θ τ περίμενε τι κκλησία” κα ο “διάδοχοι” τν ποστόλων, εναι ατο πο συντηρον τν “κακότητα” σ λο της τ μεγαλεο κα τν λαμπερ “μεταμφίεσή” της σ ψιστο γαθ ποκρισίας μετανόητης;

 Ναί, φίλες κα φίλοι ναγνστες, μ πόνο βαθ κα συνοχ ψυχς ναγκαζόμαστε ν παληθεύσουμε τν σαρκασμ το Σκτ Πκ τι, “τ πιθανότερο” μέρος γι ν βρε κανες κακος νθρώπους εναι μέσα στν κκλησία”. Μάλιστα, κε πο κανένας δν θ τ περίμενε. κε πο κκλησία χει γι στολίδια ς προφύραν κα βύσσον τ αματα” τν γίων της, πο δωσαν τν ζωή τους γι ν λάμψει γάπη, λήθεια κα Δικαιοσύνη το Θεο. Σ' ατ τν κκλησία το Χριστο, ο ντιπρόσωποί” Του, κυρώνουν μ τν κακότητά τους λο τ οκοδόμημα το Εαγγελικο Νόμου, σκανδαλίζοντας δικαίους κα δίκους.

 καρατομήθη ττικς Νικόδημος (Γκατσιρούλης), πο ποτ δ κλήθη σ πολογία. Κα μως πομακρύνθηκε π τ ποίμνιό του ναπολόγητος!

 κόμα κα τ ουδαϊκ συνέδριο λειτούργησε νομιμότερα π τν μάδα χριστιανν πισκόπων, πο ς τυφλ ργανα συμφωνοσαν μ τ τότε (ούλιο 1974) ρχιεπίσκοπο.

 Στς 18 Μαΐου, μέρα ελογημένη, ζήσαμε στ Καθολικό της Ι. Μονς βήρων μία ρχιερατικ Θ. Λειτουργία π πίσκοπό του κλίματος το Πατριαρχείου ντιοχείας.

 Πουθεν ξουσιομανία, κομπασμός, σόου ερο μόντελιγνκ κα ατοκρατορικ πιστασία, πως συμβαίνει στος θρόνους τν περισσοτέρων πισκόπων τς λλαδικς κκλησίας.

 Εναι δυνατν ν πιτρέψει σαε Θες ατν τν ωσφορικ συμπεριφορά; Ατν τν κτροπ κάποιων προκλητικν “θρονιασμένων”; Μήπως πρεπε βίαιη ταπείνωση κα κθρονισμός; Μήπως φτασε καιρς “πατάξεως τν ποιμένων κα διασκορπισθήσονται τ προβατα”, μες;

 Παπάδες ξεσηκωθετε, (ξαιρονται ο δεσποτάδες γιατί βρίσκονται στ δικό τους κόσμο...) ν διατηρήσετε τ δικαίωμά σας γι διδαχ το ποιμνίου σας κα δικαίωση το λειτουργήματός σας.

  μητροπολίτης λεξανδρουπόλεως νθιμος, παγόρευσε τν περιφορ το πιταφίου σ χωρι τς περιφερείας του πειδ τν Μ. Πέμπτη σύμφωνα μ τ τοπικ θιμο, καψαν μοίωμα το ούδα(!!!). Δηλαδ τος τιμώρησε ὡς ρατσιστές.

 Ο τέτοιες χαρακτήριστες παρεμβάσεις κα ποχωρήσεις τν δεσποτάδων, ρωτμε μες, πο ποβλέπουν; Ποιος νθαρρύνουν στν πόλεμο πο χουν κηρύξει ναντίον τς ρθοδοξίας κα το θνους λοκλήρου ο σκοτεινς δυνάμεις.

  ρθόδοξος λας πρέπει ν μάθει κα ν νησυχήσει τι, πολλο π τος ρχιερες” του, δρονε σπασμωδικά, τομικ κα πιφανειακά, χωρς νιαία γραμμή, γι ν ντιμετωπισθε πρόκληση, πο-ορθοδοξοποίησης κα σλασμοποίησης τς λλάδας, ποκινούμενος π τ κέντρα το Σιωνισμο τς “Νέας Δαιμονικς ποχς”.

 Παραβλέπουμε δ πρς τ παρόν, γιατί ρνούμαστε ν τ πιστέψουμε, ατ πο κούγεται ερέως τι, κάποιοι π' τος ρχιερες” εναι μέλη τς Μασονίας(!!!) κα μέλη πίσης τς Λέσχης τν ποικιλόμορφων “κουσουριν”...(!!)

 Μήπως ατ πο δν θέλουμε ν πιστέψουμε εναι λήθεια, ταν, πως δημοσιεύει γκριτη “Παρακαταθήκη” (πρ. 2013, τ. 89): “Τιτουλάριος πίσκοπος τς κκλησίας τς λλάδος παρέστη κα “ελόγησε”  μασονικ τελετή”; πάρχουν φωτογραφίες κα λλα παρεπόμενα. ραγε τί συμβαίνει; Καλοστημένη παγίδα προκλητικότης; Συνεκλήθη “δημοκρατικ . Σύνδος ν πιληφθε;

 Μήπως ληθεύει ατ πο λέγεται τι ο “μισο τν ρχιερέων εναι μασόνοι”, γι' ατ κα κάνουν τν πάπια; Τί χουν ν πον π'  ατο ο συνήθως “λαλίστατοι”;

 Παρ τατα δν μς διαφεύγει τι, μες ο θνητοί, πόρνοι, μοιχοί, κλέφτες, γωιστές, ληστές, παντς εδους μαρτωλοί, χουμε σίγουρη τν προοπτικ το σώτου”, ν θελήσουμε ν μετανοήσουμε γι τν σωτηρία μας!

 μως ο κάποιοι λίγοι χρυσοφορεμένοι, πο συνεχίζουν τ ργο τν γραμματέων κα φαρισαίων κα χουν πάρει ατόματο πνευματικ διαζύγιο π τ γάμο τους μ τν νύμφη κκλησία, μ τν Εαγγελικ Νόμο κτρεπόμενοι π τν ποστολικ Διαδοχή, χουν προοπτικ σωτηρίας θ κούσουν τ “οα μν...;

 Κα να παρένθετο... σπαρταριστό, π τό... φωτειν “δημοκρατικ Συνοδικ Δικαστήριο (πίσκοπος γνάτιος), πο παράλλακτα πως τ “Δικαστικ τς Βουλς” βγάζει λους τος “λύκους” θα πρόβατα. Γράφει φ. γώνας” Λαρίσης (φ. 184, Σεπτ. 2012): «Στ τέλη Αγούστου γινε κάτι κωμικοτραγικ στ Συνοδικ Δικαστήριο. Μετ π 5-6 χρόνια κα δεκαπέντε περίπου ναβολές, επαν ν δικάσουν τν άκωβο Γιοσάκη. πολογούμενος Γιοσάκης ρχισε ν περιγράφει μ “γλαφυρ τρόπο τν “καθαρ κα γία ζω το καθενς κ τν συνοδικν δικαστν δεσποτάδων. Τότε συνέβη τ …“λα ν δες”. νας κ τν “καθαρν” πεσε κάτω ξερς κα δηγήθηκε μ φορεο στν Εαγγελισμό. λλος γιος” λιποθύμησε κα γι ν συνέλθει το ’ριχναν νερό. Κα ο πόλοιποι ξαφανίστηκαν κα φησαν τ Γιοσάκη μόνο!!! Ατ ν εναι κατάντημα…».

 Πολλο χθροί, σωτερικο κα ξωτερικοί, χουν καθίσει στ “σβέρκο” μας. Κάποιος π’ ατος εναι καλ κρυπτόμενοι κάτω π’ τ γιασμένο ράσο. Κα ατο εναι ο πι πικίνδυνοι.

 Γι’ ατ κάποιοι (ποιοί;) πρέπει ν ξυπνήσουν, πρν φιάλτης δώσει καίριο πλγμα στν ξιοπιστία τς κκλησίας μας ς τς μονς πο «ρθοτομε τν λόγον τς ληθείας».

 Τ σχόλια κα τ κείμενα, πο καταγράφονται στς σελίδες τς “Χ.Β., πιλεγμένα περιληπτικά, δειγματοληπτικά, π τν ζοφερ περίγυρο τς πολιτικς κα κκλησιαστικς καθημερινότητας, δν φιλοδοξον οτε περιμένουν ν φτάσει γωνία τους στ γνωστ ρετιρ τν δυναστν πιβητόρων τς ξουσίας...

 Καταγράφονται μόνον κα μόνον γι ν φυπνίσουν κα εαισθητοποιήσουν τ “μικρν ποίμνιον”.

 

Πηγή: Χριστιανική Βιβλιογραφία, Απρ.-Ιούν. 2013