Δυστυχώς για μία ακόμα φορά επαληθευόμαστε (μακάρι να βγαίναμε χίλιες φορές ψεύτες). Ο από πολλούς αδιάκριτα ονομαζόμενος "νέος Μάρκος ο Ευγενικός" πρώην Πάφου Τυχικός υπόκυψε στην επιθυμία της αδίκου και αντικανονικής Συνόδου (αλήθεια, έτσι έκαναν οι Άγιοι;) και υπέγραψε την ομολογία Πίστεως, την οποία η αντικονική σύνοδος απαιτούσε, παρόλο που όπως ο ίδιος γράφει "θεωρώ τις κατηγορίες ανυπόστατες και ψευδείς, όλως ιδιαιτέρως όμως η διαδικασία που (δεν) ακολουθήθηκε, καθιστά την απόφαση αντικανονική και αντικαταστατική. Η όλη εξέλιξη καταστρατηγεί κάθε έννοια σεβασμού προς το Αρχιερατικό Αξίωμα, αλλά και προς τα θεμελιώδη ανθρώπινα δικαιώματα. Θα μπορούσα, βεβαίως, να προσφύγω στα κοσμικά δικαστήρια". Μάλιστα χρησιμοποιεί ως δικαιολογία της απόφασή του την Α΄ Κορ. 6,1, που όμως δεν έχει σχέση με την πε΄ριπτωση του Τυχικού. Το αποδεικνύει τρανέστατα ο πιο έγκριτος ερμηνευτής του Παύλου, ο ιερός Χρυσόστομος, ο οποίος θεώρησε την καταδίκη του από την ληστρική σύνοδο της Δρυός, ως άδικη και παράνομη (όπως ο Τυχικός), και (εντελώς αντίθετα από τον Τυχικό) αρνήθηκε να αποδεχτεί την απόφαση της συνόδου. Αντί αυτού ο Τυχικός κλίνει γόνυ στους αντικανονικούς, ασεβείς και δικτάτορες επισκόπους της Κύπρου (δικοί του οι χαρακτηρισμοί) και δηλώνει:
α) Ότι ο ίδιος τον Αύγουστο του 2023 έθεσε σε αργία "ιερέα της Μητρόπολης Πάφου, που προέβη σε αποτείχιση, και τελικώς το αρμόδιο εκκλησιαστικό δικαστήριο της Ιεράς Συνόδου προχώρησε στην καθαίρεσή του." Άρα ο ίδιος πριν διωχτεί ήταν διώκτης και εισπράττει τώρα αυτό που έκανε σε αδελφό του Χριστιανό παρότι, όπως λέει φαρισαϊκά κάνει υπακοή στον Παύλο.
β) Αφήνει έκθετο, δηλ. κατά το λαϊκό πουλάει αδιάντροπα τον π. Δήμο Σερκελίδη που τόσο τον υπεράσπισε και πλήρωσε με την καθαίρεσή του την υπεράσπιση αυτή.
γ) Στην "ομολογία" του εξαφανίστηκε δια επισκοπικής μαγείας η λέξη Οικουμενισμός, Κολυμπάρι, φιλοπαπισμός, εκκοσμίκευση κλπ. και εμφανίζεται μόνο η απόλυτη (!!!) υπακοή στην Σύνοδο της Κύπρου.
δ) Καταδικάζει την ιεροκανονική και από τους Αγίους κατοχυρωμένη αποτείχιση ως σχίσμα και έτσι καταδικάζει όλους όσους έσπευσαν αδιάκριτα να τον υπερασπίσουν (π.χ. π. Θεόδωρο Ζήση, ο οποίος πρέπει να πει τι είχε συμφωνήσει με τον Τυχικό και γιατι ο Τυχικός τον εκθέτει δημοσίως).
Όμως πρέπει να ειπωθεί κάτι: Δεν φταίει τόσο ο Τυχικός, ο οποίος, οπως όλοι μας, θα βρεθεί μπροστά το φοβερό βήμα του Κυρίου και θα κριθεί, όπως όλοι μας, για τις πράξεις του. Περισσότερο φταίνε όλοι αυτοί που κυρίως διαδικτυακά, έσπευσαν με διθυραμβικά σχόλια να ανακαλύψουν έναν (άκουσον άκουσον) νέο ομολογητή πατέρα της Εκκλησίας, πράγμα που δεν το κάνουν για πρώτη φορά, παρόλο που τόσες φορές διαψεύστηκαν παταγωδώς. Όλων αυτών η ευθύνη είναι τεράστια, αφού και τους αδελφούς τους παρασύρουν στην λανθασμένη κρίση τους και παράλληλα καταδικάζουν όσους έβλεπαν την αλήθεια και προειδοποιούσαν. Και το χειρότερο. Το "δις εξαμαρτείν" έχει γίνει τρις και μυαλό δεν βάζουν.
Α.Τ.
Η Ομολογία Πίστεως του πρώην Πάφου Τυχικού
Την Ομολογία Πίστεως κατέθεσε ο Μητροπολίτης πρ. Πάφου Τυχικός, όπως του ζήτησε η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Κύπρου.
Στην ομολογία του ο πρ. Πάφου μεταξύ άλλων αναφέρει: Ομολογώ ότι παραμέων αμετακίνητος εντός των ασφαλών τειχών της Μιας, Αγίας, Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας, ως ταύτα καθώρισαν και διαχρονικών ωκοδόμησαν οι θεοφόροι Πατέρες της Ορθοδόξου Εκκλησίας, έχων πλήρη την επίγνωση ότι το σχίσμα συνιστά μέγιστο κακό εις την Εκκλησία, το οποίο ούτε αίμα μαρτυρίου του αποσχισθέντος ή του παρασύραντος άλλους είς σχίσμα δύναται να θεραπεύση.