Ἡ Ἐκκλησία τῆς Ρωσίας ἀποκαλύπτει ὅ,τι ἀποκρύπτει ἡ Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος!
Ἄλλη μία, δυστυχῶς, τραγικὴ καὶ φοβερὴ ἀποκάλυψη: Ἡ Ἐκκλησία γνώριζε.
τοῦ Ἀδαμάντιου Τσακίρογλου
Ἀκούσαμε μία νέα συνέντευξη του π. Στυλιανοῦ Καρπαθίου μὲ τὸν τίτλο «Ὅταν ἡ Ἀλήθεια ἀποκαλύπτεται» (ἐδῶ). Ἀφοῦ ὁ τίτλος ἐκφράζεται ἔτσι περίτρανα, πρέπει κι ἐμεῖς νὰ ἐξετάσουμε, ἂν πράγματι ἀποκαλύπτεται ἡ Ἀλήθεια. Καὶ δυστυχῶς ἀνακαλύπτουμε ὅτι ἡ Ἀλήθεια ἀποκαλύπτεται ἢ μισὴ ἢ μάλιστα ὄχι μόνο δὲν ἀποκαλύπτεται ἀλλὰ θάβεται, ὅ ἐστι ψέμα.
Διότι:
α) Λέγει ὁ π. Στυλιανὸς ἀναφερόμενος στὸν κ. Τσιόδρα, ὅτι δὲν ἀποδέχεται τὸν διάλογο καὶ ὑπάρχουν πράγματα ποὺ ἴσως ἔχουν διαφύγει ἀπὸ τὴν προσοχή του (τοῦ Τσιόδρα). Αὐτὸς ὅμως δὲν συζητάει γι’ αὐτά.
Ὅμως καὶ ὁ π. Στυλιανὸς δὲν ἐπιζητεῖ τὸν διάλογο, ἀλλὰ τὸν μονόλογο ἢ τουλάχιστον τὸν διάλογο μόνο μὲ γνωστὰ στὴν ἐπικαιρότητα πρόσωπα, ποὺ φέρνουν δημοσιότητα καὶ δὲν πρόκειται νὰ ἀμφισβητήσουν τὴν «μισὴ ἀλήθεια» του, ἡ ὁποία θὰ ἐπαινεθεῖ καὶ θὰ καταγραφεῖ ὡς ἡ Ἀλήθεια.
Ἔτσι δὲν ἀπευθύνεται οὔτε αὐτὸς οὔτε οἱ ὁμοϊδεάτες του στὶς ἐρωτήσεις ποὺ δημοσίως τοὺς τίθενται. Καὶ ὁ π. Στυλιανὸς δὲν παραδέχεται, ὅτι ἴσως καὶ τοῦ ἰδίου τοῦ διέφυγαν στοιχεῖα καὶ γεγονότα καὶ θὰ ἔπρεπε νὰ ἐπανεξετάσει τὴν στάση του. Ἔτσι ὁμοίως δὲν ἀπαντάει καὶ δὲν παίρνει θέση οὔτε αὐτὸς οὔτε οἱ ὁμοϊδεάτες του στὶς ἐρωτήσεις ποὺ δημοσίως τοὺς τίθενται (ἐδῶ, ἐδῶ, ἐδῶ) καὶ στὰ στοιχεῖα ποὺ σὲ αὐτὲς δημοσίως ἀποκαλύπτονται (δυστυχῶς σὲ αὐτὲς τὶς ἀποκαλύψεις κωφεύουν καὶ πολλὰ ἱστολόγια, χωρὶς κἂν νὰ τὶς ἀναιροῦν −πῶς ἄλλωστε; − δείχνοντας ὅτι λειτουργοῦν μὲ παραταξιακὸ πνεῦμα καὶ ὄχι πνεῦμα ἀληθείας).
β) Ὁ π. Στυλιανὸς λέγει «[Στην Αμερική]. Υπάρχει ‘οδηγός’ για την σύνταξη θρησκευτικών αιτημάτων εξαίρεσης σε εμβόλια κατά του κόβιντ-19. Έτσι λοιπόν βλέπουμε ότι υπάρχει δυνατότητα στην Αμερική αυτή τη στιγμή να απαλλαγεί κάποιος από τον λεγόμενο εμβολιασμό για λόγους θρησκευτικής συνειδήσεως. Γιατί αυτό δεν το εφαρμόζουν εδώ;». Ὅμως καὶ ἐδῶ ὁ π. Στυλιανὸς λέει τὴν μισὴ ἀλήθεια κάνοντας κάποιον νὰ ἀπορεῖ: Καλά, δὲν ἐρευνᾶ ὁ πάτερ καὶ οἱ ἄλλοι ποὺ τὸν ἀκοῦν σὰν εὐαγγέλιο αὐτὰ ποὺ λέει; Διότι ἂν ἐρευνοῦσε θὰ ἀνακάλυπτε ὅτι ἡ ἐξαίρεση κατὰ τῶν ἐμβολίων στὴν Ἀμερικὴ δὲν εἶναι μόνο γιὰ τὸν Κόβιντ-19, ἀλλὰ γιὰ ὅλα τὰ ἐμβόλια (ποὺ σᾶς ὑποδείξαμε καὶ δὲν ἀπαντᾶτε), καὶ δὲν εἶναι μόνο θρησκευτικῆς φύσεως (με βαθὺ μπλὲ στὸν κάτω χάρτη), ἀλλὰ καὶ γιὰ προσωπικοὺς λόγους (μὲ ἀνοιχτὸ μπλέ). Καὶ στὴν πρώτη καὶ στὴν δεύτερη κατηγορία ἀνήκουν αἱρέσεις, ἀνατολικὲς θρησκεῖες, ἐσωτεριστές, χιλιαστές, παραψυχολογικὲς σέκτες κλπ. τὸ ὁποῖο φανερώνει, ὅτι δὲν εἶναι ὅλοι οἱ ἀρνητὲς ἐμβολίων μάρτυρες καὶ ὁμολογητές. Πολλοὶ ἀπὸ αὐτοὺς ὑβρίζουν μάλιστα τὸν Χριστό. Δὲν πρέπει νὰ ἔχουμε διάκριση στὴν κρίση μας;
Παραθέτω ἀπὸ τὰ ἐπίσημα ἀρχεῖα τῶν Η.Π.Α. τὶς πολιτεῖες καὶ τὴν νομοθεσία τους ποὺ ἐπιτρέπει τὶς ἐξαιρέσεις:
Πηγή: Adapted from the LexisNexis StateNet Database and the immunization Action
Ἐγὼ προσωπικὰ πιστεύω, ὅτι ὁ π. Στυλιανὸς ὡς ἰατρὸς καὶ ἱερέας τὸ γνωρίζει αὐτό. Γιατί δὲν ἀναφέρει ὁλόκληρη τὴν ἀλήθεια; Γιατί, ἂν τὴν πεῖ, θὰ πρέπει νὰ ἀπαντήσουν κι αὐτὸς καὶ οἱ συνακόλουθοί του στὶς ἐρωτήσεις ποὺ τοὺς τέθηκαν καὶ ἔμειναν μέχρι σήμερα ἀναπάντητες, παίρνοντας θέση γιὰ ὅλα τὰ ἐμβόλια καὶ φυσικὰ θὰ ἔπρεπε νὰ παραδεχθεῖ καὶ ὁ ἴδιος τὶς δικές του εὐθῦνες, διότι πρὶν τὸν Κόβιντ-19 οὔτε αὐτὸς οὔτε οἱ ἄλλοι σύγχρονοι ἱεροεξεταστὲς δὲν μᾶς μίλησαν οὔτε μᾶς κατήχησαν γιὰ ἐμβόλια καὶ φάρμακα ἀπὸ κυτταρικὲς σειρὲς ἐμβρύων, ἀπὸ ἐκτρώσεις, οὔτε κατηγόρησαν τὴν ἐπίσημη Ἐκκλησία γιὰ τὴν τραγικὴ καὶ ἀντίθετη στάση της στὸ θέμα αὐτό. Καὶ θὰ ἔπρεπε νὰ ἀπολογηθεῖ αὐτὸς καὶ οἱ ἄλλοι «εὐσεβοφανεῖς ὁμολογητές», γιατί δὲν εἰσηγήθηκαν μία παρόμοια ἐξαίρεση ἀπὸ τέτοια προϊόντα γιὰ τοὺς Χριστιανούς, πρὶν ἀπὸ τὸν Κόβιντ, ὅπως στὴν Ἀμερική, γιατί δὲν καταδίκασαν ὅσους χρόνια τώρα λαμβάνουν τέτοια προϊόντα, ἀλλὰ καταδικάζουν τοὺς Χριστιανούς ποὺ πῆραν τέτοια προϊόντα σήμερα.
Διότι ἡ Ἐκκλησία γνώριζε. Καὶ ἐγὼ ὁ ἴδιος δὲν ἤθελα νὰ τὸ πιστέψω, ἀλλὰ ἡ ἀλήθεια εἶναι σκληρή, ἐπειδὴ εἶναι ἀληθινή. Ἡ Ἐκκλησία καὶ ὁ π. Στυλιανὸς καὶ οἱ ἄλλοι ὁμοϊδεάτες του ὡς γιατροί, ἐπιστήμονες καὶ ἱερεῖς γνώριζαν, τουλάχιστον ἀπὸ τὸ 2008!!!
Παρουσιάζω τὴν ἀπόδειξη ἀπὸ τὴν MCJ, Croatian Medical Journal, τὸ Κροατικὸ Ἰατρικὸ περιοδικό (ἐδῶ), τὸ ὁποῖο ἀναφέρεται (τὸ 2016, δηλ. πρὶν τὸ Κόβιντ) μὲ πλούσια βιβλιογραφία σ’ αὐτὲς τὶς ἐξαιρέσεις λόγῳ θρησκευτικῆς συνειδήσεως καὶ μεταξὺ ἄλλων ἀναφέρει τὰ ἑξῆς:
«Σε αυτό το άρθρο θα θέλαμε να διερευνήσουμε εάν οι διαφορετικές θρησκευτικές πεποιθήσεις αποτελούν, από μόνες τους, πραγματική εξαίρεση για τον εμβολιασμό ή είναι απλώς μια δικαιολογία των γονέων για να αποφύγουν τον εμβολιασμό…
Η άποψη του Καθολικισμού
Το πιο ηθικά αμφισβητήσιμο ζήτημα σχετικά με τον εμβολιασμό στον Καθολικισμό είναι η χρήση κυτταρικών σειρών που προέρχονται από ένα με εκούσια αποβολή έμβρυο. Το Moral Reflection On Vaccines που δημοσιεύτηκε από την Pontifical Academy for Life προτείνει ότι αυτά τα εμβόλια πρέπει να αποφεύγονται και προτείνει την αναζήτηση εναλλακτικών λύσεων. Τα παραδείγματα τέτοιων εμβολίων είναι οι κυτταρικές σειρές WI-38 (Winstar Institute 38) και MRC-5 (Medical Research Council 5), αρκετά ζωντανά εμβόλια κατά της ερυθράς (Meruvax, Rudivax, MR-VAX) και εμβόλια κατά της ηπατίτιδας (A-VAQTA και HAVRIX), ανεμοβλογιάς (Varivax), ευλογιάς (AC AM 1000) και πολιομυελίτιδας (Polivax). Στην περίπτωση που δεν υπάρχει εναλλακτικό εμβόλιο, η χρήση του υπάρχοντος εμβολίου είναι ηθικά αποδεκτή για την αποφυγή σοβαρών κινδύνων για τα παιδιά και για ολόκληρο τον πληθυσμό (ιδιαίτερα τις έγκυες γυναίκες). Η ηθική αποδοχή της χρήσης αυτού του εμβολίου θα πρέπει να γίνει κατανοητή ως «παθητική υλική συνεργασία» και «ενεργητική υλική συνεργασία», η οποία είναι συνεργασία με ανήθικη δράση χωρίς κακή πρόθεση…
Ορθόδοξη άποψη
Για να διευκρινίσουμε την ορθόδοξη άποψη για τη διαδικασία εμβολιασμού, επιλέξαμε το παράδειγμα της Ρωσίας, μιας χώρας όπου η ορθόδοξη θρησκεία είναι η κορυφαία θρησκεία και όπου η ιστορική προοπτική παίζει ιδιαίτερο ρόλο στη δημόσια, κοινωνική και πολιτιστική ζωή. Η Ρωσική Ορθόδοξη Εκκλησία αναγνωρίζει απολύτως ότι ο εμβολιασμός είναι ο κύριος τρόπος για να επιτευχθεί πρόοδος. Ωστόσο, σύμφωνα με επίσημες στατιστικές στη Ρωσία, ετησίως το 3%-5% του πληθυσμού αρνείται να εμβολιαστεί.
Η άρνηση του εμβολιασμού και τα αίτια του δεν μπορούν να είναι ξεκάθαρα χωρίς να γνωρίζουμε την ιστορία του αντιεμβολιαστικού λόμπι. Αυτή η ιστορία ξεκινά το 1988 με το άρθρο "Λοιπόν, θα σκεφτείς, ότι είναι μόνο ένα τσίμπημα;". Αυτό το άρθρο ισχυρίζεται ότι ο εμβολιασμός δεν είναι απλώς ένα τσίμπημα και ότι προκαλεί σοβαρές επιπλοκές… Πρόσφατα το αντιεμβολιαστικό κίνημα άρχισε να εξαπλώνεται ενεργά σε μοναστήρια, εκκλησίες και μέσα από μια παραγωγή βίντεο. Ένα ουσιαστικά ιατρικό ερώτημα έγινε «μήλον της έριδος» μεταξύ των πιστών ανθρώπων.
Όλα αυτά ώθησαν την επίσημη Ρωσική Εκκλησία να εκδώσει γνώμη σχετικά με το θέμα του εμβολιασμού. Τον Σεπτέμβριο του 2008, το τμήμα εκκλησιαστικής φιλανθρωπίας και κοινωνικής υπηρεσίας διοργάνωσε Σύνοδο «Η Πρόληψη των Παιδιατρικών Προβλημάτων από το εμβόλιο και οι τρόποι λήψης της απόφασης». Το τελικό έγγραφο της Συνόδου αναφέρει: «Ο εμβολιασμός είναι ένα ισχυρό εργαλείο πρόληψης μολυσματικών ασθενειών, ορισμένες από τις οποίες είναι εξαιρετικά επικίνδυνες. Σε ορισμένες περιπτώσεις οι εμβολιασμοί προκαλούν πραγματικά επιπλοκές που τις περισσότερες φορές συνδέονται με παραβίαση των κανόνων εμβολιασμού, όπως η χρήση του σε εξασθενημένα παιδιά». Η Ρωσική Ορθόδοξη Εκκλησία καταδίκασε την αντιεμβολιαστική προώθηση και απαγόρευσε τη διανομή αντιεμβολιαστικών εντύπων και οπτικοακουστικού υλικού στα μοναστήρια και τους ναούς της. Ταυτόχρονα, σημειώθηκε ότι ορισμένες πτυχές του εμβολιασμού απαιτούν πρόσθετη προσοχή. Το ρωσικό κοινό έχει εκδηλώσει ανησυχία σχετικά με τα εμβόλια κατά της ερυθράς, της ηπατίτιδας Α και της ανεμοβλογιάς, τα οποία παράγονται από διπλοειδή κύτταρα αποβληθέντων εμβρύων. Υπάρχουν εναλλακτικά (τα λεγόμενα «ηθικά») εμβόλια ερυθράς που λαμβάνονται από την κυτταρική σειρά ενός κουνελιού (Ιαπωνία), εμβόλια ηπατίτιδας Α, που παρασκευάζονται από την κυτταρική καλλιέργεια του πιθήκου (Vero, Ιαπωνία). Ωστόσο, η εφαρμογή αυτών των εμβολίων μόλις αρχίζει και δεν είναι ευρέως διαθέσιμη, επομένως χρησιμοποιούνται ως επί το πλείστον τα διπλοειδή εμβόλια κατά αυτών των ασθενειών».
Τὰ συμπεράσματα ποὺ βγαίνουν ἀπὸ τὸ παραπάνω ἀπόσπασμα εἶναι συνταρακτικά:
Οἱ Ρωμαιοκαθολικοί, ἂν καὶ αἱρετικοί ‒σὲ ἀντίθεση μὲ ἐμᾶς‒ ἐπιδεικνύουν μία συνεπὴ καὶ ξεκάθαρη στάση τονίζοντας στοὺς πιστούς τους μὲ ἐπίσημες δημοσιεύσεις τὸν κίνδυνο ἀπὸ ὅλα τὰ προϊόντα ἐκτρώσεων (ναί, αὐτὰ γιὰ τὰ ὁποῖα ρωτήσαμε τοὺς ἱερεῖς καὶ τὸν π. Στυλιανὸ Καρπαθίου καὶ ἀπάντηση δὲν παίρνουμε), δίνοντάς τους τὴν δυνατότητα νὰ στραφοῦν σὲ ἄλλα προϊόντα. Δὲν καταδίκασαν ὅμως ὅσους τὰ πῆραν, ἀφοῦ γνωρίζουν ὅτι γιὰ πολλὰ ἀπὸ αὐτὰ δὲν ὑπάρχει ἐναλλακτικὴ λύση.
Οἱ Ὀρθόδοξοι ὅμως ‒ἂν πάρουμε ὡς ἀντιπρόσωπό τους τὴν Ρωσικὴ Ἐκκλησία (τὴν γιὰ πολλοὺς «ὑπερασπίστρια τῆς Πίστεως») ‒ ἀντὶ νὰ πράξουν τὸ ἴδιο, ἐνῶ γνωρίζουν τὸ πρόβλημα, ὄχι μόνο δὲν ἀντιτάχθηκαν ἐνάντια στὴν μακάβρια τακτικὴ παραγωγῆς ἐμβολίων καὶ φαρμάκων, ἀλλὰ καὶ καταδίκασαν, ὅσους ἀντιτάσσονταν καὶ θὰ ἀντιτάσσονται, ἀπαγορεύοντας ἀκόμα καὶ τὴν προώθηση φυλλαδίων! Καὶ ἐνῶ ἡ ἀπόφαση αὐτὴ ἰσχύει στὴν Ρωσία, παρόλα αὐτὰ δὲν μπορεῖ νὰ ἐξαφανίσει τὶς ἀποδείξεις ἐναντίον της, καὶ οἱ Ρῶσοι ἱεράρχες παραδέχτηκαν στὶς 20. Μαΐου 2021 αὐτὸ ποὺ οἱ Ἕλληνες ἀπόκρυψαν: «ο ορθόδοξος χριστιανός, ο οποίος χρησιμοποιεί το εμβόλιο κατά της νόσου, που αναπτύχθηκε ή δοκιμάσθηκε με τη χρήση εμβρυϊκής ανθρώπινης κυτταρικής καλλιέργειας, δεν συμμετέχει στην αμαρτία της εκτρώσεως, κατόπιν της οποίας αναπτύχθηκε αυτή η κυτταρική καλλιέργεια. Εφόσον υπάρχει η δυνατότητα επιλογής μεταξύ παρόμοιου εμβολίου και ενός εμβολίου, που αναπτύχθηκε χωρίς τη χρήση κυτταρικών καλλιεργειών από ανθρώπινα έμβρυα, οι μετέχοντες της στρογγυλής τράπεζας τάσσονται υπέρ της χρήσεως των δεύτερων εμβολίων ως περισσότερο αποδεκτών από ηθικής απόψεως» (ἐδῶ).
Φυσικὰ πάλι θὰ ρωτήσουμε: Οἱ Ρῶσοι ἐπίσκοποι, ὅπως καὶ οἱ Ἕλληνες συνάδελφοί τους, ἐδῶ λένε, ὅτι ὁ ἐμβολιασμένος δὲν ἁμαρτάνει, οὔτε συμμετέχει στὴν ἁμαρτία, ὅταν ἐμβολιασθεῖ. Ἄρα δὲν πρέπει ὁ π. Στυλιανὸς Καρπαθίου καὶ οἱ λοιποὶ «ὁμολογητές» νὰ τοὺς καταδικάσουν καὶ νὰ μὴ τοὺς μνημονεύουν, ἀφοῦ διαστρέφουν, κατὰ τοὺς λόγους τους, τὸ Εὐαγγέλιο; Εἴδαμε ὅμως ὅτι στὸ θέμα τῶν ἐπισκόπων οἱ καταδίκες σταματοῦν. Μόνο τὰ πρόβατα, οἱ λαϊκοί, καταδικάζονται καὶ πάλι ἐπιλεκτικά. Ἐφαρμογὴ τῶν Ἱ. Κανόνων ἀλὰ κάρτ καὶ ἐκεῖ ποὺ δὲν μᾶς πονάει.
Μποροῦμε, λοιπόν, νὰ συμπεράνουμε, ὅτι οἱ σημερινοὶ διαρρηγνύοντες τὰ ἱμάτιά τους γιὰ τὸ ἐμβόλιο κατὰ τοῦ Κόβιντ γνώριζαν τὰ πάντα καὶ γιὰ τὰ ἄλλα ἐμβόλια καὶ κώφευαν τόσο καιρό, ἀφήνοντας τὸ ποίμνιο, τὸ ὁποῖο τώρα καταδικάζουν, ἀνενημέρωτο καὶ ἀκατήχητο (ὅπως καὶ μὲ τὴν αἵρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ). Διότι ἂν δὲν γνώριζαν, εἶναι τὸ ἴδιο ἀπαράδεκτο καὶ ἐπιστημονικὰ ὡς γιατροὶ καὶ θεολογικὰ ὡς ποιμένες. Καὶ ἀντὶ νὰ ζητήσουν συγγνώμη, ἀντὶ νὰ ἀλλάξουν γραμμή, ἀντὶ νὰ ἀναζητήσουν τὸν διάλογο, ἀντὶ νὰ λάβουν ὑπόψη τὰ τόσα στοιχεῖα, γίνονται πιὸ σκληροὶ καὶ παίρνουν τὸν ρόλο ἀδιαμφισβήτητης «αὐθεντίας» χωρὶς ὅμως ἠθικὸ καὶ ἐπιστημονικὸ στήριγμα, καταδικάζοντας τὰ θύματα καὶ ἀφήνοντας ἀνέγγιχτους τοὺς θύτες.
Ἔτσι ἐπεκτείνεται ἡ σύγχυση, τὸ ποίμνιο ἀσχολεῖται μὲ τὸν Κορονοϊὸ ξεχνώντας τὴν αἵρεση, οἱ ψευδοποιμένες παραμένουν στοὺς θρόνους τους παίρνοντας ὅλο καὶ πιὸ πολλὲς ψυχὲς στὸν λαιμό τους καὶ διαστρεβλώνοντας τὸ Εὐαγγέλιο, καὶ κάποτε θὰ εἶναι πολὺ ἀργά νὰ ἀντιδράσουμε, διότι ξεχνοῦμε ὅτι ἡ εὐπιστία εἶναι ἁμαρτία.
«Ὁ ταχὺ ἐμπιστεύων κοῦφος καρδίᾳ» (Σοφία Σειράχ, 19,4).
Ἀδαμάντιος Τσακίρογλου