Όχι μόνον οι Οικουμενιστές αλλά και οι "ευσεβείς" ιερωμένοι διαστρεβλώνουν την Ορθόδοξη Παράδοση!


       Οι Οικουμενιστές συνεχίζουν την αλλοίωση και διαστρέβλωση της Πίστεως και οι "ευσεβείς" ιερωμένοι άφησαν την ...σιωπή τους και άρχισαν κι αυτοί να διαστρεβλώνουν! Ένας μάλιστα από αυτούς διδάσκει την ...καθαίρεση αποτειχισμένων ιερέων!


Του Παναγιώτη Σημάτη


Ενώ οι Οικουμενιστές συνεχίζουν την κατεδάφιση της Ορθοδοξίας, συνεχίζουν να απεργάζονται την αλλοίωση των ορθοδόξων συνειδήσεων (ιερατικών και μή), οι "ευσεβείς" Επίσκοποι αλλά και οι ρασοφόροι, αδιαφορούν στην πλειονότητά τους να ενημερώσουν το λαό για την Παναίρεση. Αλλά ακόμη και εκείνοι που φαινόντουσαν να ενδιαφέρονται, και μάλιστα αναφέρονται στον τρόπο με τον οποίο οι Άγιοι Πατέρες αντιμετώπιζαν την κάθε αίρεση, διαστρέφουν ανεπίτρεπτα την αγιοπατερική μας Παράδοση (κάνοντας ένα αναπάντεχο "δωράκι" στους αιρετικούς) με το να συνεχίζουν να κοινωνούν μαζί τους!

Μελανό παράδειγμα επαναλαμβανόμενης διαστροφής αποτελεί η διδασκαλία του ιατρού και ιερομονάχου π. Σάββα του Αγιορείτου. Ο π. Σάββας περί διακοπής μνημοσύνου (αποτειχίσεως)  εφεύρε μιας δικής του εμπνεύσεως συνταγή αποτειχίσεως. Και όποιος ιερέας αποτειχίζεται όχι σύμφωνα με τη δική του κομπογιαννίτικη συνταγή, αλλά σύμφωνα με την διδασκαλία των Αγίων, προτείνει αυτόν τον ιερέα οι Οικουμενιστές Επίσκοποι να καθαιρέσουν! Μάλλον ο π. Σάββας, ή κάπου έχει μπερδέψει τους Ι. Κανόνες με την ιατρική πρακτική, ή θεωρεί τον εαυτό του πατέρα της Εκκλησίας! Ας δούμε τι διδάσκει:

       Όταν ο Επίσκοπος κηρύσσει αίρεση "γυμνή τη κεφαλή" επιτρέπεται (η αποτείχιση). Όχι επιβάλλεται, επιτρέπεται. Μπορεί να το κάνει ένας ιερέας, να μην τον μνημονεύει... Αλλά... όταν κόβεις το μνημόσυνο του Επισκόπου σου δεν σημαίνει ότι κόβεις από την Εκκλησία, και πλέον δεν επικοινωνείς και δεν συλλειτουργείς με κανέναν. Άλλο σταματάω το μνημόσυνο και άλλο δεν συλλειτουργώ. Οφείλεις να λειτουργείς με τους άλλους, άσχετα αν οι άλλοι μνημονεύουν ή όχι. Εσύ μην τον μνημονεύεις, αλλά θα πρέπει  να είσαι σε κοινωνία με την υπόλοιπη Εκκλησία. Αν κοπείς από τους άλλους, τότε κάνεις σχίσμα! ... Οταν (λοιπόν) δεν συλλειτουργεί με τους άλλους ιερείς, τους συνεφημερίους, ας πούμε, στο ναό που είναι, ή  ακόμα και με τον Επίσκοπο (κάνει σχίσμα). Δεν τον μνημονεύει, εντάξει. Άλλο αυτό και άλλο -όπως είπαμε- να κάνει σχίσμα. Αυτό είναι φοβερό, μεγάλη αμαρτία.

     Είναι (η αποτείχιση) η έντονη διαμαρτυρία και γίνεται για να δημιουργηθεί ένας σάλος στην Εκκλησία και να πουν οι άλλοι, έπ', τι γίνεται εδώ μ' αυτόν τον Επίσκοπο, άρχισαν οι ιερείς να μην τον μνημονεύουν, για να το εξετάσουμε, κι έτσι να κινητοποιηθεί η Σύνοδος κ.λπ., γι' αυτό γίνεται Γι' αυτό γίνεται αυτή η κίνηση. Όχι για να κάνουμε καινούργια παρασυναγωγή. Να πάρουμε τους πιστούς, τα πνευματικά μας παιδιά και να λέμε εμείς θα λειτουργούμε μόνοι μας. Μετά θα πρέπει η Εκκλησία να τον αφορίσει αυτόν, να τον καθαιρέσει, γιατί κοντά σ' αυτούς μετά θα πάνε κι άλλοι, θα πάνε κι άλλοι, και θα γίνει κάτι, όπως έγινε με τους Παλαιοημερολογίτες.

Το βίντεο εδώ: https://www.youtube.com/watch?v=vWSxbnyxE58 

Αλήθεια, σε ποιό Άγιο, ποιά εκκλησιαστική Παράδοση βρήκε αυτή την καταστροφική διδασκαλία ο π. Σάββας; Για μία ακόμα φορά λέει πράγματα χωρίς να αναφέρει κάποιον πατέρα, ώστε να στηρίξει, ως οφείλει, αγιοπατερικά την άποψή του. Έτσι με την προσωπική του αστήρικτη αγιοπατερικά άποψη διαστρεβλώνει την εκκλησιαστική διδασκαλία. Εις μάτην δηλαδή οι Πατέρες μας διδάσκουν να μη μνημονεύουμε τους αιρετικούς, όχι για να κάνουμε ντόρο και για «να δημιουργηθεί ένας σάλος», αλλά γιατί η κοινωνία μαζί τους μας βλάπτει και μας μολύνει. Εις μάτην μας διδάσκουν ότι η απομάκρυνση από τους αιρετικούς συντελεί στην διατήρηση του ορθοδόξου δόγματος και την σωτηρία των πιστών. Ο π. Σάββας -αντιθέμενος σφόδρα στους Αγίους- διδάσκει ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα όταν  συναγελάζονται οι πιστοί με αιρετικούς! Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα ακόμα και όταν ο ιερεύς που έχει διακόψει το μνημόσυνο του Επισκόπου του (άκουσον-άκουσον) ...συλλειτουργεί μαζί του!

Εις μάτην ο προφήτης Ησαΐας και ο απόστολος Παύλος βροντοφωνάζουν και επαναλαμβάνουν το «ἐξέλθετε ἐκ μέσου αὐτῶν καὶ ἀφορίσθητε, λέγει Κύριος, καὶ ἀκαθάρτου μὴ ἅπτεσθε, κἀγὼ εἰσδέξομαι ὑμᾶς». Καὶ ὁ Θεοφύλακτος Βουλγαρίας τὸ ἑρμηνεύει: «Ἐξέλθετε οὖν ἐκ μέσου τῶν ἀπίστων, καί ἀφορίσθητε, τουτέστι, μονώθητε καί καθαρίσθητε, καί τότε εἰσδέξομαι ὑμᾶς. Ὅταν γάρ ἀπαλλαγῇς τῶν πονηρῶν, τότε ἑνωθήσῃ Θεῷ» (P.G. 124, 868Β).

Ο Κύριος μας λέγει ότι, μας δέχεται, υπό την προϋπόθεση ότι θα απομακρυνθούμε από τους αιρετικούς, και ο Μ. Βασίλειος συμπληρώνει ότι ο «συμφυρμὸς μὲ τοὺς αἱρετικοὺς καὶ ἡ ἀδιαφορία στὰ θέματα ἐπικοινωνίας μαζί τους μᾶς στερεῖ τὴν παρρησία ἐνώπιον τοῦ Χριστοῦ». Επίσης και ο ιερός Χρυσόστομος και άλλοι Πατέρες διδάσκουν «ο γαρ λέγων αυτώ χαίρειν, κοινωνεί τοις έργοις αυτού τοις πονηροίς. Ιάκωβος είπεν· Ος εάν δοκή φίλος αυτών είναι, εχθρός του Θεού καθίσταται».

Αυτά και πολλά άλλα χωρία καταδεικνύουν ότι μεγάλη αμαρτία είναι όχι η αποτείχιση, αλλά η κοινωνία με τους Οικουμενιστές, αφού «μᾶς στερεῖ τὴν παρρησία ἐνώπιον τοῦ Χριστοῦ» και μας κάνει «εχθρούς του Θεού».

Αν ήταν έτσι όπως μας τα λέει ο π. Σάββας μάλλον για να εξασφαλίσει την ησυχία του και να μην τον διώξουν, δεν θα υπέφεραν οι άγιοι ομολογητές, κληρικοί και λαϊκοί, διωγμούς, φυλακίσεις, βασανιστήρια, εξορίες και θάνατο. 

Αλλά εκτός αυτών ο π. Σάββας ξεχνά πόσο βαθιά έχει εισχωρήσει ο Οικουμενισμός και πόσο έχει διαβρώσει το σώμα της Εκκλησίας; Μήπως οι αποφάσεις της Κολυμπαρίου Συνόδου συμφωνούν με το Ευαγγέλιο; Μήπως η κοινωνία με τους αιρετικούς Οικουμενιστές και ΟΛΟΥΣ τους Επισκόπους και τους ιερείς που αποδέχτηκαν στην ΠΡΑΞΗ τις αποφάσεις της "Αγίας και Μεγάλης Συνόδου", συμφωνούν με το Ευαγγέλιο; Δυστυχώς ξεχνάει στοιχειώδη για ένα ιερομόναχο ιστορικά εκκλησιαστικά δεδομένα. 

Ξεχνάει(;) την διδασκαλία του Μ. Βασιλείου, που ως μοναχός όφειλε να γνωρίζει: «Οὐκ οἶδα ἐπίσκοπον, μηδέ ἀριθμήσαιμι ἐν ἱερεῦσι Χριστοῦ τόν παρά τῶν βεβήλων χειρῶν ἐπί καταλύσει τῆς πίστεως εἰς προστασίαν προβεβλημένον» (Ἐπιστολὴ Νικοπολίταις πρεσβυτέροις 3, PG 32, 897).

Ξεχνάει(;) τις παράλληλες με την εποχή της αιρέσεως του Οικουμενισμού εκκλησιαστικές περιόδους π.χ. του Νεστοριανισμού, της Εικονομαχίας και του Βαρλααμισμού; Δεν του λέει, άραγε, τίποτα η άμεση απομάκρυνση πλήθους μεγάλου πιστών, μοναχών, ιερωμένων από τους τότε αιρετικούς; Δεν τον συγκινούν οι διώξεις, οι βασανισμοί των Αγίων από τους αιρετικούς και η διακοπή συλλείτουργων με αυτούς; Κι όλα αυτά τα έπραξαν ή τα υπέστησαν οι Άγιοι πριν την καταδίκη των αιρετικών, όπως οι Άγιοι Γρηγόριος Παλαμάς, Ιωάννης Δαμασκηνός, Κελεστίνος Ρώμης Κύριλλος Αλεξανδρείας, Θεόδωρος Στουδίτης κ.ά. Είναι ποτέ δυνατόν να πολεμηθεί μια -όχι απλώς αίρεση αλλά Παναίρεση- με τον ντόρο και τον «σάλο», που διδάσκει ο π. Σάββας, που ούτε, έστω αυτόν τον «σάλο»,  δεν τον δημιουργεί, γιατί θα διωχθεί και ο διωγμός φαίνεται ταιριάζει μόνο στην διδασκαλία  των συγχρόνων ιερέων, όχι και στην πράξη!

Να κλείσω με την γνώμη σύγχρονου Πατρολόγου που λέγει: «καί μόνη ἡ ἐκ μέρους τῶν οἰκουμενιστῶν κατά συρροή καταπάτησι καί συνεπῶς ἀλλοίωσι τῆς πράξεως τῆς Ἐκκλησίας ὡς πρός τή συμπροσευχή ὀρθοδόξων καί ἑτεροδόξων (δηλ. τῆς ὑπό τῶν ἱ. Κανόνων ἀπαγορεύσεως τῶν συμπροσευχῶν) τοποθετεῖ τούς νεωτερίζοντες Οἰκουμενιστές "ἐκτός κλήρου Ἁγίων"».

 

Δείτε και:

Κατήχηση για Ορθοδόξους Επισκόπους (Βίντεο: Α΄ μέρος και Β΄ μέρος) Δύο μέτρα π. Σάββα καὶ δύο σταθμά;

https://eugenikos.blogspot.com/2021/01/blog-post_344.html

ΥΠΑΚΟΗ ΣΤΟΝ ΕΠΙΣΚΟΠΟ ΟΤΑΝ ΥΠΑΚΟΥΕΙ ΣΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ

https://eugenikos.blogspot.com/2020/08/blog-post_49.html

Δυό μέτρα καί δυό σταθμά, π. Σάββα Ἁγιορείτη;

https://eugenikos.blogspot.com/2021/02/blog-post_62.html#more