Ἀπὸ τὴν «Ἐπίσημη δήλωση τῆς "Κατάνυξης"», μὲ τὴν ὁποία ἐπιχειρεῖ νὰ διορθώσει ἕνα «Θανάσιμο λάθος» της, μᾶς ἀποκαλύπτει ὅτι ἡ Κατάνυξη, καὶ ὁ π. Θ. Ζήσης ‒ὅπως ἦταν ἀναμενόμενο‒ ἔχουν μετατρέψει τὴν Οἰκονομία σὲ Ἀκρίβεια.
Ἄν καὶ δίδασκαν ὅτι ἡ Οἰκονομία κρατάει λίγο καιρὸ γιὰ τὴν ἐνημέρωση τῶν πιστῶν, τώρα ἀποδεικνύεται ὅτι ἄλλα εἶχαν στὴ σκέψη τους! Γιατὶ πέρασαν δεκαετίες φανερῆς καὶ καταστρεπτικῆς παρουσίας τῆς Παναιρέσεως καὶ ἕξι (6) χρόνια ἀπὸ τὴν κακόδοξη Κολυμπάρια Σύνοδο.
Κι αὐτοὶ πεισματικὰ καὶ μεμονωμένα ἐμμένουν στὴν χρονικὰ ἀτελείωτη Οἰκονομία, πρᾶγμα ποὺ εἶναι ἐκκλησιαστικῶς καὶ σὲ καιροὺς αἱρέσεως πρωτάκουστο! Καὶ παρασύρουν ἕνα κόσμο μαζί τους πρὸς ἀγαλλίαση τῶν Οἰκουμενιστῶν καὶ ἰδιαίτερα τοῦ Βαρθολομαίου!
Ἄς τὰ καταλάβουν αὐτὰ ὅσοι ...συνένοχοι! Ἀλλιῶς θὰ μείνουν συμμέτοχοι στὴν Οἰκονομία ...τῆς αἵρεσης «νῦν καὶ ἀεί»!
Επίσημη δήλωση Κατάνυξης
“Η δική μας θέση δεν έχει αλλάξει τα τελευταία 5,5 χρόνια”…
Ἐπιμέλεια σύνταξης: katanixi.gr
Αγαπητοί αδελφοί σχετικώς με τον σκανδαλισμό που προέκυψε από την πρόσφατη αναδημοσίευση της αναρτήσεως “Θανάσιμο λάθος ορθοδόξων εξ αιτίας των οικουμενιστών”, με ημερομηνία πρώτης ανάρτησης στην παλαιά Κατάνυξη την 24/12/2013, έχουμε να δηλώσουμε τα εξής:
Η δική μας θέση δεν έχει αλλάξει τα τελευταία 5,5 χρόνια. Ευλαβούμαστε και τιμούμε τον μακαριστό ομολογητή θεολόγο Νικόλαο Σωτηρόπουλο, αλλά σχεδόν δέκα έτη μετά από τη δημοσίευση του άρθρου του, η θέση αυτή αποδεικνύεται λάθος, αφού κανένας μας δεν είναι αλάθητος. Η θέση με την οποία συμφωνούμε και ταυτιζόμαστε, διατυπώνεται σαφώς στο βιβλίο του π.Θεοδώρου Ζήση «Δέν εἶναι σχίσμα ἡ Ἀποτείχιση. Ὀφειλόμενες ἐξηγήσεις» Σειρά Καιρός, τεύχος 24 σελ 51-52:
“Δέν ἔχει μολυνθῇ ὅλη ἡ Ἐκκλησία ἀπό τήν αἵρεση, καί δέν εἶναι ἄκυρα τά μυστήρια, ἐκεῖ ὅπου μνημονεύονται αἱρετίζοντες ἐπίσκοποι, ὅπως ἰσχυρίζονται κάποιοι ἀδιάκριτα καί διασπαστικά. Ἡ ποιμαντική διάκριση καί φροντίδα πρός τό παρόν καί κατ᾽ οἰκονομίαν ἀποτυπώνονται εἰς αὐτά πού συμφωνήσαμε μέ τούς Ἁγιορεῖτες Πατέρες λίγες ἡμέρες πρίν τήν Ἡμερίδα τοῦ Ὡραιοκάστρου πού ἔγινε στίς 4 Ἀπριλίου τοῦ 2017, τήν ὁποία δυστυχῶς ἐκεῖνοι παρέβησαν τήν τελευταία στιγμή, ταχθέντες ἀποκλειστικά ὑπέρ τῆς ἀκριβείας, ὑπέρ τοῦ νά ἐκκλησιάζονται δηλαδή οἱ πιστοί ἀποκλειστικά καί μόνο ἐκεῖ ὅπου οἱ ἱερεῖς ἔχουν διακόψει τό μνημόσυνο, πρᾶγμα πού δημιουργεῖ πολύπλοκα ποιμαντικά, ἐκκλησιολογικά, ἀλλά καί δογματικά προβλήματα, διότι προϋποθέτει ὅτι ὁ αἱρετίζων ἐπίσκοπος καί πρό τῆς συνοδικῆς καταδίκης του ὡς αἱρετικοῦ τελεῖ ἄκυρα καί ἀνυπόστατα μυστήρια.
Δέν θά ἐπιχειρηματολογήσουμε τώρα ὑπέρ τοῦ ἀντιθέτου· ἀρκεῖ μόνον νά ποῦμε ὅτι ἐπί αἰῶνες ἡ Ἀνατολή βρισκόταν σέ κοινωνία μέ τήν Δύση, ἐνῶ ἐκεῖ ὑπῆρχε ἡ αἵρεση τοῦ Filioque, καί τό πιό ἁπλό, ὅτι τά μυστήρια ὅσων διακόψαμε τό μνημόσυνο τῶν ἐπισκόπων δέν ἦσαν ἄκυρα τήν προηγούμενη Κυριακή πού μνημονεύαμε τούς ἐπισκόπους. Λέγει μήπως κάτι τέτοιο ὁ 15ος κανών, ὅτι δηλαδή διακόπτουμε τό μνημόσυνο, διότι, ὅταν μνημονεύουμε, τά μυστήρια εἶναι ἄκυρα; Ἡ συμφωνία πού κάναμε μέ τούς Ἁγιορεῖτες Πατέρες, ἡ ὁποία δυστυχῶς ἀθετήθηκε, γι᾽ αὐτό καί ἐμεῖς δέν λάβαμε μέρος στήν Ἡμερίδα τοῦ Ὡραιοκάστρου (4 Ἀπριλίου τοῦ 2017), ἔλεγε τά ἑξῆς: «Συνιστᾶται στούς πιστούς νά ἀποφεύγουν νά ἐκκλησιάζονται ὅπου λειτουργοῦν ἤ μνημονεύονται φανεροί αἱρετικοί οἰκουμενιστές, ἐπίσκοποι καί ἱερεῖς. Νά προτιμοῦν νά πηγαίνουν ἐκεῖ πού λειτουργοῦν ὀρθόδοξοι στό φρόνημα ἐπίσκοποι καί ἱερεῖς, ἔστω καί ἄν γιά κάποιους λόγους δέν ἔχουν κόψει τό μνημόσυνο, καί αὐτό κατ’ οἰκονομίαν. Τό ἄριστο καί ἐπαινούμενο κατά τήν κανονική ἀκρίβεια εἶναι νά ἐκκλησιάζονται ἐκεῖ πού δέν μνημονεύονται οἱ αἱρετίζοντες, ἐκεῖ δηλαδή πού οἱ ἱερεῖς ἔχουν προχωρήσει σέ διακοπή μνημοσύνου»”.
Με εκτίμηση katanixi.gr
https://katanixi.gr/poikila/episimi-dilosi-katanyxis/