Ἀνώμαλες καταστάσεις καὶ ἄθεσμες βαπτίσεις στὴν αὐλὴ τῆς Ἐκκλησίας

Ομιλεί ο π. Ιωάννης Δρογγίτης

τό σχόλιό μας: Γιὰ μία ἀκόμα φορὰ γινόμαστε μάρτυρες ὁμιλίας ἑνὸς ἱερέως, στὴν προκειμένη τοῦ π. Ἰωάννη Δρογγίτη, ποὺ δὲν βάζει τὸ δάκτυλό του εἰς τὸν τύπον τῶν ἥλων. Διότι ναὶ μὲν μαγνητίζει τοὺς ἀκροατὲς μὲ τὸ ὕφος του καὶ τὸν τρόπο ὁμιλίας του, τὰ λόγια του ὅμως, ἂν καὶ εὐάκουστα εἶναι ἀνούσιες γενικολογίες καὶ φανερώνουν τὴν ἀπροθυμία τοῦ π. Ιωάννου νὰ συγκρουστεῖ μὲ τοὺς ὑπαίτιους τῶν δεινῶν στὴν Ἐκκλησία. Γινόμαστε πιὸ σαφεῖς ρωτώντας καὶ παραβλέποντας τὶς ἀσάφειες τοῦ λόγου τοῦ πατρὸς Ιωάννου περὶ Ἁγίου Πνεύματος:

Γιατὶ δὲν ὀνομάζει ὁ π. Ἰωάννης γιὰ μία ἀκόμα φορὰ τὸν Οἰκουμενισμὸ ὡς παναίρεση, ὡς τὴν μέγιστη πληγὴ τῆς Ἐκκλησίας, ἀπὸ τὸν ὁποῖο πηγάζουν τὰ δεινὰ ποὺ σήμερα ζοῦμε; Οἱ Ἅγιοι τῆς ἐποχῆς μας τὸ ἔπραξαν. Αὐτός;

Γιατὶ δὲν καυτηριάζει (ὀνομάζοντας πρόσωπα καὶ πράγματα καὶ ὄχι μὲ ἀσάφειες) ὁ π. Ἰωάννης τὴν ἐκ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ προερχόμενη ἐκκοσμίκευση ποὺ πιὰ βασιλεύει στοὺς ἐκκλησιαστικοὺς κύκλους καὶ συνεργεῖ ὑπὲρ φαινομένων ὅπως αὐτὸ τοῦ Ἐλπιδοφόρου καὶ τῶν ὁμοφυλοφίλων; 

Γιατὶ ὁ π. Ἰωάννης ἀποκρύπτει τὸν ἁγιοπατερικὸ τρόπο καταπολέμησης τῶν παραπάνω, τὴν διακοπὴ ἐκκλησιαστικῆς κοινωνίας μὲ τοὺς παντὸς εἴδους αἱρετικούς καὶ τὴν ἀπαίτηση συνοδικῆς καταδίκης τους; Μήπως γι' αὐτὸ τὸν λόγο δὲν κατονόμασε τὰ δύο παραπάνω; Τὴν πλάνη τῆς ἀναιτιότητας τὴν  ὀνομάζει, τὴν ἐφαρμογή της ἀπὸ τοὺς ἄλλους ἀλλὰ καὶ ἀπὸ τὸν ἴδιο δὲν τὴν βλέπει;

Ἀφοῦ παραδέχεται ὅτι στὴν Ἐκκλησία καὶ σύμφωνα μὲ τὴν διδασκαλία Της τὸ ἀνίερο δὲν μπορεῖ νὰ συνυπάρξει καὶ νὰ συλλειτουργεῖ μὲ τὸ ἱερό, αὐτὸς πῶς τὸ δέχεται μνημονεύοντας ἀνίερους ἐπισκόπους ποὺ ἀναγνωρίζουν σχισματικοὺς καὶ παναιρετικοὺς ὡς ορθοτομοῦντες; Ἀποκρύβει ὁ π. Ἰωάννης ὅτι κατὰ παραδοχὴ ὅλων τῶν μετέπειτα Ἁγίων καὶ διδασκάλων ἡ Ἐκκλησία τῆς Κων/πόλεως, τῆς Σμύρνης, Ἐφέσου κλπ. ἔπεσαν γιατὶ ξέφυγαν ἀπὸ τὴν Πίστη, πρόδοσαν ὅσα παρέλαβαν. Ὁ π. Ἰωάννης ἀποδέχεται τὴν καταστροφὴ, τὴν αἰτία ὅμως δὲν τὴν ὀνομάζει.

Τὰ ὡραῖα λόγια καὶ οἱ γενικολογίες δὲν φθάνουν. Χρειάζεται ἡ ὁμολογία τῆς Ἀληθείας καὶ οἱ γενναῖες πράξεις. Ὁ ἀκροατὴς ἂς βγάλει τὰ συμπεράσματά του.