Το τρίτο θαύμα των Χριστουγέννων.
Ἡ κατὰ τοὺς Ἁγίους "Θεομίσητος αμαρτία"
σσ. Ὁ Οἰκουμενισμὸς καὶ ἡ ἐκκοσμίκευση ἐπικρατοῦν πιὰ στὸ χῶρο τῆς ἱεραρχίας τῆς Ἐκκλησίας, καὶ ἔτσι σήμερα οἱ "ποιμένες τῆς Ἐκκλησίας" ἔχουν καταστεῖ τελείως ἀνυπόληπτοι, ἀφοῦ στοὺς χώρους τῆς ἡγεσίας της τὸ "κουσούρι" ὅπως τὸ ὀνομάζουν κρυπτογραφικὰ πολλοὶ ἀπ' αὐτούς, κάνει θραύση.
Εἶναι τραγελαφικό, ἐκεῖνοι οἱ Ἐπίσκοποι ποὺ ἐπέτρεψαν νὰ εἰσέλθει αὐτὴ ἡ φοβερὴ ἁμαρτία καὶ στὸν χῶρο τῆς Ἐκκλησίας ἐκείνοι ποὺ σιγοντάρησαν τὸν Οἰκουμενισμὸ καὶ ὑποστήριζαν ἐδῶ καὶ δεκαετίες στὸν Τύπο Ἐπισκόπους ποὺ κατηγορήθηκαν ἢ παραιτήθηκαν γιὰ τὸ "κουσούρι" αὐτό, νὰ προσπαθοῦν τώρα μὲ δημοσιεύσεις καὶ κωδωνοκρουσίες (π.χ. Φθιώτιδος) νὰ πολεμήσουν τὴν νομιμοποίηση τῆς ὁμοφυλοφιλίας! Γίνονται γραφικοί, καὶ αὐτές, οἱ κοσμικοῦ τύπου ἐνέργειές τους, ἔχουν τὰ ἀντίθετα ἀποτελέσματα.
Τρανὸ παράδειγμα ὁ Πειραιῶς Σεραφείμ! Τὸ 2017, ὅταν ὁ κ. Ραγκούσης σὲ συνέντευξή του εἶπε αὐτὰ ποὺ ὅλοι γνώριζαν: "«Προσωπικά, έχω συναντήσει εκπροσώπους της Ελληνικής Ορθόδοξης Εκκλησίας – σε ανώτατα κλιμάκια ακόμη και μητροπολίτες – οι οποίοι είναι ομοφυλόφιλοι και το κρύβουν. Τους αναγκάζουν και το κρύβουν" (ἐδῶ), ὁ "λέων τῆς Ὀρθοδοξίας" μὲ "ἐπισκοπικὸ σθένος" "χαρακτήρισε απαράδεκτη τη δήλωση του Γιάννη Ραγκούση ότι “υπάρχουν Μητροπολίτες που είναι ομοφυλόφιλοι” και πρόσθεσε ότι ο κ. Ραγκούσης “έπεσε σε μια μεγάλη παγίδα”" (ἐδῶ).
Σήμερα ὅμως ὡς διὰ μαγείας ὁ Πειραιῶς "σε σχετική ερώτηση που του έγινε για το εάν υπάρχουν ομοφυλόφιλοι στον χώρο της εκκλησίας ο μητροπολίτης τόνισε: «Δυστυχώς υπάρχουν», είπε και συνέχισε: «όταν καταγγέλλονται επισήμως και συλλαμβάνονται, καθαιρούνται και απομακρύνονται, δεν παραμένουν μέσα στην εκκλησία»" (ἐδῶ). Ποιός ὁ λόγος τοῦ Πειραιῶς νὰ ἀνακρούσει πρύμναν ; Ἄγνωστον. Ὄμως τώρα παραδέχθηκε αὐτὸ ποὺ ὅλοι γνώριζαν καὶ γνωρίζουν. Τὸ ἐρώτημα εἶναι:
Ἀφοῦ ὁ Πειραιῶς γνωρίζει ὅτι ὑπάρχουν ἐπίσκοποι ὁμοφυλόφιλοι, γιατὶ δὲν τοὺς καταγγέλλει, ὡς ὄφειλε ὡς ἐπίσκοπος ; Καὶ ἂν δὲν γνωρίζει, πῶς ἄλλαξε σὲ 6 χρόνια γνώμη καὶ λέει τώρα ἄλλα ἀπὸ ὅ,τι ἔλεγε;
Ὅπως ὅμως εἶπε, ὅταν δὲν ὑπάρχει ἐπίσημη καταγγελία (βλ. ὁμολογία Ραγκούση), οἱ ἐπίσκοποι δὲν ἀπομακρύνονται, οὔτε καθαιροῦνται.
Τὸ σίγουρο εἶναι ἕνα: Μᾶς λείπει ἡ κακοπάθεια γιὰ τὸ Χριστό, ἡ αὐτογνωσία, ἡ ἀσκητικὴ διάθεση, ἡ μετάνοια,· διαμαρτυρόμαστε γιὰ τὰ κραυγαλέα ἁμαρτήματα τῆς ἐποχῆς μας, ἀλλὰ ἡ ρίζα αὐτῶν τῶν ἁμαρτημάτων ὑπάρχει μέσα μας. Αὐτὰ ποὺ ζοῦμε εἶναι ἕνας καθρέφτης καὶ τοῦ ἑαυτοῦ μας.
Ἀδαμάντιος Τσακίρογλου
Σε σημείωση του Αγίου Νικοδήμου του Αγιορείτου, στα Προλεγόμενα του πεζού Κανόνος της Χριστού Γεννήσεως, από το Εορτοδρόμιο (τόμος Α΄, σελ. 145), αναφέρονται τρία θαύματα που ακολούθησαν την Γέννηση του Χριστού.
Παραθέτουμε εδώ το τρίτο συγκλονιστικό θαύμα: "Τρίτον δε και τελευταίον θαύμα ηκολούθησεν εν τη Χριστού Γεννήσει΄ λέγει γαρ ένας Διδάσκαλος, ότι την νύχτα εκείνην, κατά την οποία εγεννήθη ο Δεσπότης Χριστός, έστειλε πρώτον ένα Άγγελον και εθανάτωσεν όλους τους αρσενοκοίτας, όπου ήσαν εις τον Κόσμον, και έπειτα εγεννήθη, διά να μη ευρεθή τότε εις την γην μία τοιαύτη Θεομίσητος αμαρτία (παρά Ιερονύμω)".
Σχόλιο Άλλης Όψεως: "Ίσως τώρα να γίνεται ακόμα πιο φανερό σε καλοπροαίρετους αναγνώστες ότι το αμάρτημα αυτό αποτελεί βδέλυγμα στα μάτια του Θεού και ότι όσοι επιχειρούν να θεσμοθετήσουν "γάμους" και "σύμφωνα συμβίωσης" μεταξύ ανθρώπων του ιδίου φύλου, βλασφημούν και αντιτίθενται στο θέλημα του Θεού. Η δε προπαγάνδα υπέρ της αφύσικης αυτής κατάστασης πρέπει επιτέλους να παύσει. Αφήστε τους ανθρώπους να μετανοήσουν, γιατί δεν υπάρχει αμαρτία που να μην θεραπεύεται από την άπειρη και άφατη αγάπη του Δημιουργού του ανθρώπου".