Το «έγκλημα» του π. Πέτρου; Δεν μνημονεύει για λόγους Πίστεως.
Ο Καλέκας δικαιολόγησε την καθαίρεση του αγ. Γρηγορίου του Παλαμά με την αιτιολογία ότι δεν τον μνημόνευε:
«Τόν Παλαμᾶν καί τούς ὁμόφρονας αὐτοῦ, ...τολμήσαντας ἀκανονίστως καί ἀκρίτως ἀποκόψαι τό μνημόσυνόν μου, τῷ ἀπό τῆς ζωαρχικῆς καί ἁγίας Τριάδος δεσμῷ καθυποβάλλομεν, καί τῷ ἀναθέματι παραπέμπομεν. Ἡ ὑπογραφή Ἰωάννης ἐλέῳ Θεοῦ ἀρχιεπίσκοπος Κωνσταντινουπόλεως νέας Ρώμης καί οἰκουμενικός πατριάρχης» (P.G. 150, 863D).
Ακούστε το ηχητικό από το επισκοπικό δικαστήριο που καταδίκασε τον π. Πέτρο Χριστοδούλου. Στο δικαστήριο αυτό ήταν δικαστής και ο μητρ. Μόρφου Νεόφυτος, ο οποίος σε όλη την διάρκεια της δίκης παρωδία, αλλά ιδιαίτερα από το 30:00 περίπου και μετά, σε έναν μακρύ μονόλογο (τον π. Πέτρο, αν και κατηγορούμενο δεν τον άφησαν σχεδόν καθόλου να απολογηθεί) είπε μεταξύ άλλων:
«Ο Οικουμενισμός είναι μία κίνηση (άρα όχι αίρεση) Άλλο ο οικουμενισμός κι άλλο ο οικουμενικός διάλογος» (Ποιός Άγιος των τελευταίων 100 χρόνων ονόμασε τον Οικουμενισμό ποτέ κίνηση; Αντιθέτως τον ονόμασαν αίρεση, διαβολική ενέργεια, δυσωδία, μολυσμό, πλάνη κλπ. Ποιός Άγιος επαίνεσε τους οικουμενιστικούς διαλόγους και ζήτησε την συνέχισή τους; Ποιός Άγιος είδε έστω και κάτι καλό στους οικουμενιστικούς διαλόγους και ποιός τους διαχώρησε από τον Οικουμενισμό;)
«Μία σύνοδος για να ανακηρυχθεί ληστρική, πρέπει να καταδικασθεί από άλλη σύνοδο» (άρα το επιχείρημα που κυριαρχούσε στην Εκκλησία ανά τους αιώνες, ότι μία σύνοδος πρέπει να γίνει αποδεκτή από τον λαό και αν δεν αυτό δεν γίνει είναι ψευτοσύνοδος, παύει κατα τον Μόρφου να ισχύει. Έτσι είχε άδικο -θα αναφέρουμε όχι έναν Άγιο αλλά έναν επίσκοπο που ήταν μάλιστα ενάντιος στην αποτείχιση- ο κεκοιμημένος πια Γόρτυνος Ιερεμίας, όταν έλεγε (μετά ξέχασε κι αυτός ό,τι έλεγε) «Κατά πρῶτον λέγω, ὅτι γιά νά γίνει δεκτή ἀπό τούς Ὀρθοδόξους ἡ Σύνοδος αὐτή και νά ἰσχύσουν ὡς δόγματα οἱ ἀποφάσεις της, πρέπει νά βαίνει στήν ἴδια γραμμή ὅλων τῶν προηγουμένων Συνόδων τῆς Ἐκκλησίας «Ἐπόμενοι τοῖς ἁγίοις πατράσι»!.. Μία Σύνοδος, χριστιανοί μου, συγκαλεῖται γιά νά καταδικάσει τίς αἱρέσεις καί νά ρυθμίσει τήν εὐταξία τῆς ζωῆς τῆς Ἐκκλησίας, γιά τήν σωτηρία τῶν πιστῶν. Μαζί μέ τήν αἵρεση τοῦ Παπισμοῦ, μιά ἄλλη μεγάλη αἵρεση, πού ἀπό χρόνια κάνει μεγάλη ζημιά, εἶναι ὁ Οἰκουμενισμός. Ἐμεῖς οἱ Ἱερεῖς καί οἱ Ἀρχιερεῖς εἴμαστε φοβερά ἔνοχοι ἀπέναντι τοῦ Θεοῦ καί τῶν ἁγίων Πατέρων τῆς Ἐκκλησίας μας, διότι δέν μιλᾶμε σέ σᾶς τούς χριστιανούς γιά τήν μεγάλη αὐτή αἵρεση, γιά νά σᾶς προφυλάξουμε ἀπό τόν κίνδυνο… ἄν οἱ ἀποφάσεις τῆς Ἁγίας καί Μεγάλης Συνόδου δέν εἶναι σύμφωνες μέ τήν διδασκαλία τῶν Ἁγίων Πατέρων, τότε ἐμεῖς, ἁπλούστατα, δέν θά δεχθοῦμε τίς ἀποφάσεις αὐτές, ἀλλά θά τίς ἀπορρίψουμε. Γιατί ἡ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησιολογία μας μᾶς διδάσκει ὅτι πάνω ἀπό τίς Συνόδους εἶναι ἡ Ἐκκλησία. Καί ὅταν λέγουμε Ἐκκλησία ἐννοοῦμε ὄχι μόνο τούς Πατριάρχες καί Ἱεράρχες καί ὅλο τόν κλῆρο, ἀλλά καί τόν πιστό λαό τοῦ Θεοῦ, ὁ ὁποῖος, κατά τήν Πατριαρχική Ἐγκύκλιο τοῦ 1848, ὁ λαός τοῦ Θεοῦ εἶναι «ὁ φύλαξ τῆς Ὀρθοδοξίας, τό σῶμα τῆς Ἐκκλησίας» εδώ). Τελικά αποφασίστε εσείς οι Επίσκοποι, μιλάτε με ένα στόμα ή λέτε ο καθένας ότι θέλει. Καταδικάσατε έναν ιερέα που είπε αυτά που είπε και ο Γόρτυνος, τον οποίο τότε τον επαινούσατε).
«Κι εγώ και άλλοι μητροπολίτες δεν υπογράψαμε, είμαστε Οικουμενιστές;» (άρα δεν υπογράψατε, γιατί οι αποφάσεις της συνόδου δεν ήταν ορθόδοξες. Τότε γιατί κατηγορείτε τον . Πέτρο που αυτό ακριβώς λέει. Μάλιστα αφού δεν υπογράψατε, γιατί δεν κατηγορήσατε τον τότε αρχιεπ. Κύπρου που πλαστογράφησε τις υπογραφές σας, διότι αυτές υπάρχουν στο κείμενο.
Κατηγορείτε στο ηχητικό τον π. Πέτρο ότι τάχα διέκοψε την μνημόνευση για εγκλήματα που δεν υπάρχουν. Η πλαστογραφία είναι έγκλημα; Γιατί δεν την καταγγείλατε; Γιατί ανεχτήκατε την υπογραφή σας σε ένα κείμενο που δεν είναι, όπως λέτε, ορθόδοξο;)
«Εγώ πιστεύω στις προφητείες και θα γίνει μία σύνοδος» (άρα πρώτον παραδέχεστε, ότι η Ιεραρχία δεν λειτουργεί ορθόδοξα και χρειάζεται μία Σύνοδος για να επαναφέρει την Ορθοδοξία. Ερωτούμε όμως τον Μόρφου ως αφελείς πιστοί: Οι Ορθόδοξοι περίμεναν σύνοδο να καταδικάσει τον Νεστόριο ή διέκοψαν αμέσως την κοινωνία μαζί του; Περίμεναν σύνοδο να καταδικάσει τους διώκτες του Χρυσοστόμου και να αναγνωρίσει την καταδίκη του ως άδικη ή διέκοψαν αμέσως την κοινωνία μαζί τους; Περίμεναν σύνοδο να καταδικάσει την ψευτοσύνοδο της Λυών και Φερράρας-Φλωρεντίας ή διέκοψαν αμέσως την κοινωνία με τους υπογράψαντες και έκλεισαν ακόμα και τα λιμάνια, ώστε αυτοί να μην πατήσουν το πόδι τους στην εκάστοτε πόλη; Και καταδικάσατε έναν ιερέα, παρόλο που κι αυτός λέει ότι η Ιεραρχία δεν λειτουργεί ορθόδοξα, όχι γιατί δεν τηρεί τους Κανόνες, όχι γιατί δεν είναι ορθόδοξος, αλλά γιατί πιστεύετε στις προφητείες; Είναι επιχείρημα καταδίκης μία προφητεία; Όλοι ελπίζουμε να γίνει μία σύνοδος που θα αποκαταστήσει την Ορθοδοξία. Αλλά αν τελικά δεν γίνει σύνοδος, που δυστυχώς έτσι προς στιγμής φαίνεται, θα πάρετε την καταδίκη πίσω;)
«Λάθος του πατριάρχη Βαρθολομαίου η αναγνώριση του Επιφανίου στην Ουκρανία» (Ναι, λάθος. Και τώρα; Δεχόμαστε το λάθος και συνεχίζουμε; Αποδεχόμαστε το σχίσμα, κοινωνούμε με τους σχισματικούς και αρνούμαστε τους Ορθόδοξους. διότι δεν μπορούν να υπάρχουν δύο αρχιεπίσκοποι, και ο Ονούφριος και ο Επιφάνιος στην Ουκρανία. Ή ο ένας ή ο άλλος! Δεν βλέπετε τους διωγμούς των Ορθοδόξων στην Ουκρανία; Και όποιος κοινωνεί με τους σχισματικούς διώκτες, τί είναι;).
«Που είδες κοινωνία με αιρετικούς; Πότε κοινώνησε ο Πατριάρχης ή κάποιος από εμάς με αιρετικούς;» (άρα για τον Μόρφου δεν υπήρχε ποτέ συλλείτουργο του Βαρθολομαίου (και τόσων άλλων Επισκόπων κυρίως του εξωτερικού) με τον Πάπα και καρδινάλιους. Δεν εψάλλησαν ποτέ πολυχρόνια στον Πάπα, δεν είπε ποτέ ο Πάπας το Πιστεύω στην Θ. Λειτουργία, δεν τον θυμιάτησαν οι διάκονοι, όπως γίνεται σε επίσκοπο στην Θ. Λειτουργία. Άρα λένε ψέμματα, όσοι είδαν και κατήγγειλαν αυτά που ο Μόρφου και οι συνδικαστές του επίσκοποι δεν βλέπουν. άνθρωποι φωτισμένοι, Άγιοι και μή, κατήγγειλαν ψευδώς, αυτά που ο Μόρφου και οι συνδικαστές του αρνούνται. Τους υπενθυμίζουμε όμως κάτι το οποίο γνωρίζουν πολύ καλά. Οι Ι. Κανόνες δεν απαγορεύουν μόνο τα συλλείτουργα, αλλά και τις συμπροσευχές, τα δώρα, τις επισκέψεις σε αιρετικούς ναούς και συναγωγές, και την αθώωση αυτών που οι οικουμενικές σύνοδοι καταδίκασαν ως αιρετικούς. Διότι όταν ονομάζεις τον αιρετικό εκκλησία, τον αθωώνεις. Και όταν κάποιος δεν αντιστέκεται σ’ αυτήν την αθώωση, τότε την αναγνωρίζει εμμέσως πλην σαφώς).
«Είμαι ο πρώτος που θα αποτειχισθώ, αν δω συλλείτουργο. Μέχρι τότε η διακοπή μνημόνευσης είναι λάθος» (ώστε για τον Μόρφου η διακοπή μνημόνευσης του Αθηναγόρα από τους Αγιορείτες, τον Φλωρίνης Καντιώτη τον Ελευθερουπόλεως Αμβρόσιο κλπ. ήταν λάθος, διότι δεν έχει γίνει ακόμα τίποτα (όταν ο Βαρθολομαίος έχει ξεπεράσει στην παρανομία και αυτόν τον Αθηναγόρα). Μάλιστα το δικαστήριο κατηγόρησε το π. Πέτρο ότι ήταν λάθος του, το ότι προχώρησε στην διακοπή μνημόνευσης, αφού ενημερώθηκε από το διαδίκτυο και βιβλία. Υπενθυμίζουμε λοιπόν στους μητροπολίτες αυτούς, ότι ο Ελευθερουπόλεως Αμβρόσιος διέκοψε αμέσως το μνημόσυνο του Πατριάρχη, αφού διάβασε στην εφημερίδα τις βλάσφημος δηλώσεις του).
Αδικήσατε τον π. Πέτρο και δυστυχώς δείξατε, ότι η λέξη δικαιοσύνη σας είναι άγνωστη.
Α.Τ.
Ακούστε το ακουστικό: https://www.youtube.com/watch?v=wLxhpl62xAU