Για όσους νομίζουν, ότι οι Επίσκοποι λαμβάνουν υπόψη τις διαμαρτυρίες των Πιστών. Τόσα χρόνια πέρασαν και όχι μόνο τίποτα δεν διορθώθηκε, αλλά μάλιστα χειροτέρεψαν! Ἐπισκόπων ἀγωνία μηδέν!

                       

Ο ρθόδοξοι ποιμένες συνεχίζουν ν κτελον τ λειτουργικ κα ποιμαντικὰ καθήκοντά τουςχωρς πλέον ν νδιαφέρονται (στ σύνολό τουςγι τ περιεχόμενο τς Πίστεως κα τν κεραιότητα τς λήθειας τς ποίας κλήθηκαν λειτουργο κα πηρέτες.

ς πιστοί,

   εμαστε μάρτυρες τς θλιβερς πραγματικότητος πολλο ερες  παρότι βλέπουν κα μαθαίνουν πς συμβαίνουν κα στ δογματικὸ πίπεδο τς Πίστεως, ν μν τολμον ν ἀντιδράσουν φοβούμενοι τι τσι θ ρθουν σ ντιπαράθεση μ τν Μητροπολίτη τουςλοι ο σύγχρονοι ρθόδοξοι Ποιμένες δέχονται τι πάρχει αρεση· καταμετρον μάλιστα κα τς δεκαετίες τς πάρξεως το Οκουμενισμο· τν νομάζουν Παναίρεση (χωρς ν κατονομάζουν τος αρετικος γέτες του)· βλέπουν τὰ γενόμενα π τν Οκουμενιστν (συμπροσευχέςκοινς συμφωνίες κα δράσεις μ τος αρετικούςπαραίτηση π βασικς ντολς τς γίας Γραφς κα δόγματα τς Πίστεωςπως τ 9ο κα 10ο ρθρο το Συμβόλου Νικαίας-Κων/πόλεωςκα μως οδν μέτρον λαμβάνουν ναντίον τουςοδεμία πόσταση χουν π ατούςντίθετα κοινωνον πλήρως μαζί τουςσυμπορεύονται χωρς συνειδησιακ πρόβλημα μετ τν αρετικν.

Κι μως ο γιοι μς δίδαξαν οτε μι ρα ν μν μένουμε κοντά τουςταν αρετίζουν (ΜΒασίλειος)Κι  γιος Θεόδωρος  Στουδίτης δίδαξε ργοις κα λόγοιςγωνίστηκε −κα ξορίστηκεκα φυλακίστηκε γι’ ατος τος γνες του− γιὰ να παράνομο βασιλικ γάμοταν εδε τι ατς δν ταν μι μεμονωμένη περίπτωσηλλ γινόταν καθεστς πο νέτρεπε τν Εαγγελικ διδασκαλία.

1.    Κάθε νέργειά τουτν στηρίζει στος πρ ατο γίουςτν «συμφωνία τν Πατέρων», πως λέμε σήμερακα δν ατοσχεδιάζει, οτε στηρίζεται (ς σ δόγμαστνλεγόμενη «Οκονομία» τς κκλησίας.

2.    Διδάσκει τι ( πίσκοπος  Σύνοδος δν χει οδν δικαίωμα ν βγάζει ντι-Εαγγελικς ποφάσεις Σύνοδος πο βγάζει ποφάσειςο ποες ρχονται σὲ ντίθεση μ τ Εαγγέλιο κα τν διδασκαλία τν γίωνεναι «παρασυναγωγ» κι χι Σύνοδοςρα δν πρέπει ν κάνουμε πακο σ τέτοιες Συνόδους κα ποφάσεις.

3.     κοινωνία κα πικοινωνία μ τος παραβάτεςσημαίνει ποδοχ σων ατο κάνουν.

4.    Ο παραβάτες (ψηλ στάμενοι ρχιερες), λέγει  γιοςρχίζουν τς διώξεις σων ντιδρον.

5.     κκλησία πο χει ποδεχθε τν αρεση«δη χει καταποντιστε στ βάθος τς αρεσης»!

6.    Παρακαλε τν ρθόδοξο (τότεπίσκοπο Ρώμης ν ντιδράσει δυναμικ κα νκαταδικάσει τν αρεση«μούγκρισε μ τρόπο θεο καλύτερα βρόντηξε ναντίον τς τωρινς κακοδοξίας ατ πο πρέπει»πίσης τν παρακαλε ν τν λογαριάζει ςμέλος τς τοπικς κκλησίας τς Ρώμηςφο δν χει σχέση κα κοινωνία μ κείνη τς Κων/πόλεως!

Συγκεκριμένα, πευθυνόμενος  γιος Θεόδωρος  Στουδίτης πρς τν ρθόδοξο Πάπα Λέοντα γράφει:

Μετάφραση. (Τ κείμενο κολουθε).

«Διδαγμένοι λοιπν κα μες ο ταπεινο κα λάχιστοι π τος νέκαθεν γίους Πατέρες μας, πειδ δημιουργήθηκε κα τώρα κάποια καινοτομία στ δική μας κκλησία (σ.σ. ννοε τς μοιχειανικς αρέσεις) θεωρήσαμε χρέος μας ν ναφέρουμε τνκαινοτομία ατή  σένα). Συγκροτήθηκε λοιπν σύνοδος ληθιν παρανόμων καὶ συνέδριον μοιχνΚα δν σταμάτησαν μάλιστα μέχρι το σημείου ατο (λλὰ προχώρησαν περισσότεροσυστήνοντας παρασυναγωγ μ προηγούμενη συνέλευση μὲ τν ποδοχ κα συλλειτουργία κείνου πο στεφάνωσε τος μοιχούςσύμφωνα μ τν θεο Βασίλειολλ σν ν θελαν ν ξασφαλίσουν γι τν αυτό τους νομα τέλειας αρέσεωςμ λλη δημόσια σύνοδοκείνους πο δν συμφωνοσαν μ τν παράνομη κακοδοξία τους μλλον λόκληρη τν Καθολικ κκλησίατος πέβαλαν σὲ ναθεματισμό. Κα δικαιολογία γι’ ατος ταν τι πικράτησε  πονηρς λόγος (δηλαδή, πως παρομοίως λέγουν κα σήμερα ο ερωμένοι« μετατροπ τοῦ μυστηρίου το γάμου σ “πασαρέλα” κα πορνικ πιθυμία τν φθαλμν” πικράτησε· τ κακ τν μικτν γάμωνπικράτησε· τί μπορομε τώρα ν κάνουμε”Κα μοιρολατρικὰ γίνονται «λειτουργο» το σκανδαλισμο κα τς παρανομίας!). Διακηρύττουν λοιπν οκονομία τν στέψη τν μοιχνκα ρίζουν τι ο θεοι νόμοι δν σχύουν γι τος βασιλεςΑτος πο γωνίστηκαν γι τν λήθεια μέχρις αματος τος παγορεύουν ν μιμονται τν Πρόδρομο κα τν ΧρυσόστομοΔιατυπώνουν τν γνώμητι  καθένας π τος εράρχες χει ξουσία μεγαλύτερη π τος κανόνεςντίθετα π’ σα ρίζονται π ατούς.

τσιποτε τύχεικα κρυφ κα φανεράν καταδικαστε κάποιος π τος ερωμένους μ καθαιρετικος κανόνεςμ τν ξουσία κείνου πο ποφασίζει μένει καθαίρετοςΚα μάρτυρας ατν πο λέγω εναι ατς πο στεφάνωσε μοιχόνκα νῶ το εναι παγορευμένομαζ μ λλακα π διάφορους κανόνεςστόσο ατς συλλειτουργε δημοσίως μ ατούςο ποοικάνοντας τς παρανομίες οκονομίεςνομάζουν μ τν τρόπο ατν κα λλους κα τος αυτούς τους γίουςκαὶ κείνους πο δν παραδέχονται ατς τς παρανομίες τος ναθεματίζουνς ποξενωμένους π τν Θεό·  κα μάρτυρας ατν πο λέγω δ εναι κα  διωγμός. Τί μπορομε ν πομε γι’ ατάμακάριεπαρ κενο τ ποστολικότι “Τώρα χουν μφανιστε πολλο ντίχριστοι”φόσον δν ξουσιαζόμαστε λοι ο νθρωποι π τος θείους νόμους κα κανόνες;

φο ατ ναφέρθηκαν δη μ ελικρίνεια π τν ταπεινότητά μαςπευθύνουμεστν χριστομίμητη μακαριότητά σου τν κραυγ κείνη πο πηύθυνε  κορυφαος μαζ μτος πολοίπους ποστόλους στν Χριστόταν εδαν ν σηκώνεται  τρικυμία τς θάλασσας· “Σώσε μας”ρχιποίμενα τς κάτω π τν οραν κκλησίας“χανόμαστε”Μιμήσου τν διδάσκαλο Χριστ κα πλωσε χέρι βοηθείας στν κκλησία μας, πως κενος στν Πέτρομόνο πο κενος ταν εχε ρχίσει ν βυθίζεται στ θάλασσαν σὺ φο δη χει καταποντιστε στ βάθος τς αρεσης.

Παρακαλομε μιμήσου τν συνώνυμό σου Πάπακα πως κενος ταν μφανίστηκε ἡ αρεση το Ετυχος ξηγέρθη σν μ λιονταρίσιο πνεμαπως γνωρίζουν λοιμ τς δογματικς πιστολές τουτσι κι σύτολμ ν ππο φέρεις τ νομά του, μούγκρισε μ τρόπο θεο καλύτερα βρόντηξε ναντίον τς τωρινς κακοδοξίας ατ πο πρέπειΓιατίφο ατοίδιεκδικώντας γι τος αυτούςτους τν αθεντίαδν φοβήθηκαν ν συγκαλέσουν αρετικ σύνοδον κα βέβαιακόμη κα ρθόδοξη ν τανσκησαν ξουσία χωρς τ δική σας γνώσηπως παιτε τὸ θιμο πο π τν ρχ πικράτησεπόσο περισσότερο δικαιολογημένο κα ναγκαο θτανπενθυμίζουμε μ φόβον συγκροτηθε νόμιμη σύνοδος π τ θεία πρωταρχία σουστε  ρθόδοξη διδασκαλία τς κκλησίας ν ποκρούσει τν αρετική, καοτε  κορυφαιότατη ξουσία σου μαζ μ λους τος ρθοδόξους ν ναθεματίζεται πτος κενοφώνουςοτε πίσης ν βρίσκουν τν μοιχοσύνοδο σν ρμητήριο παρανομίας ατοίπο θέλουν ν γλιστρον εκολα στν μαρτία.

φο ναφέραμε ατάς λάχιστα μέλη τς κκλησίαςπαρακαλομε τν γία ψυχή σας ν μς πολογίζει ς δικά της πρόβατα…».

 

Κείμενο:

«Τοιγαροῦν δεδιδαγμένοι καὶ ἡμεῖς οἱ ταπεινοὶ καὶ ἐλάχιστοι, ἐκ τῶν ἀνέκαθεν ἁγίων Πατέρων ἡμῶν, ἐπεὶ ὑπήρχθη τις καὶ νῦν καινοτομία ἐν τῇ καθ’ ἡμᾶς Ἐκκλησίᾳ, ὀφειλόμενον ἡγησάμεθα ταύτην ἀνενεγκεῖν. Γέγονεν τοίνυν σύνοδος ὡς ἀληθῶς ἀθετούντων καὶ συνέδριον μοιχωμένων. Και γε οὐ μέχρι τούτου ἔστησαν, παρασυναγωγὴ διὰ προτέρας συνελεύσεως ἐν τῇ τοῦ μοιχοζεύκτου παραδοχῇ καὶ συνιερουργίᾳ, κατὰ τὸν θεῖον Βασίλειον. Ἀλλ’ ὡς ἂν ἑαυτοῖς αἱρέσεως τελείας ὄνομα περιποιήσωνται, δι’ ἑτέρας συνόδου δημοσίας, τοὺς μὴ τῇ παρανόμῳ αὐτῶν κακοδοξίᾳ συγκαταθεμένους, μᾶλλον δὲ ὅλην τὴν καθολικὴν Ἐκκλησίαν, ἀναθεματισμῷ ὑποβεβλήκασι. Καὶ τὸ δικαίωμα αὐτοῖς, λόγου πονηροῦ κραταίωμα. Οἰκονομίαν οὖν τὴν ζευξιμοιχείαν δογματίζουσιν· ἐπὶ τῶν βασιλέων τοὺς θείους νόμους μὴ κρατεῖν διορίζονται· τοὺς ὑπὲρ τῆς ἀληθείας καὶ δικαίου μέχρις αἵματος ἐνστάντας, ὥσπερ τὸν Πρόδρομον καὶ Χρυσόστομον, μιμεῖσθαι ἀπαγορεύουσιν· ἕκαστον τῶν ἱεραρχῶν ἐξουσιάζειν ἐν τοῖς θείοις κανόσι, παρὰ τὰ ἐν αὐτοῖς κεκανονισμένα, ἀποφαίνονται.

Καὶ διὰ τοῦτο, ὁπόταν τύχῃ καὶ κρυπτῶς καὶ ἐμφανῶς ἁλῶναί τινα τῶν ἱερωμένων καθαιρετικοῖς κανόσι, τῇ τοῦ βουλομένου ἐξουσίᾳ μένειν ἀκαθαίρετον. Καὶ μάρτυς τοῦ λόγου ὁ διαφόροις κανόσι σὺν ἄλλοις κεκρατημένος μοιχοζεύκτης καὶ συλλειτουργῶν αὐτοῖς δημοσίᾳ. Τοὺς παρανομίας ὡς οἰκονομίας ποιοῦντας ἄλλους τε καὶ ἑαυτοὺς ἁγίους ἐν τούτῳ ὀνομάζουσι καὶ τοὺς μὴ ταύτας προσιεμένους ὡς ἠλλοτριωμένους Θεοῦ ἀναθεματίζουσι˙ μάρτυς δὲ κἀνταῦθα τοῦ λόγου ὧν καὶ ὁ διωγμός. Τί οὖν ἔστιν ἐν τούτοις, ὦ μάκαρ, εἰπεῖν ἢ τὸ ἀποστολικὸν ἐκεῖνο, ὅτι νῦν πολλοὶ ἀντίχριστοι γεγόνασιν, εἴπερ μὴ ὑπὸ τῶν θείων νόμων καὶ κανόνων πάντες ἄνθρωποι ἐξουσιαζόμεθα;

 Τούτων ἤδη ἀψευδῶς ὑπὸ τῆς εὐτελείας ἡμῶν ἀνενεχθέντων ἐκείνην τὴν φωνήν, ἣν ὁ κορυφαῖος σὺν τοῖς λοιποῖς ἀποστόλοις προσήγαγεν Χριστῷ, ἡνίκα ὁ τῆς θαλάσσης κλύδων ἐπεγείρετο, προσφέρομεν τῇ χριστομιμήτῳ σου μακαριότητι˙ σῶσον ἡμᾶς, ἀρχιποιμὴν τῆς ὑπ’ οὐρανόν ἐκκλησίας, ἀπολλύμεθα. μίμησαί σου τὸν διδάσκαλον Χριστὸν καὶ ὄρεξον χεῖρα τῇ καθ’ ἡμᾶς ἐκκλησίᾳ, ὡς ἐκεῖνος Πέτρῳ, ὅσον ὁ μὲν ἀρχομένῳ καταποντίζεσθαι ἐν τῇ θαλάσσῃ, αὐτὸς δ’ αὖ καταποντισθείσῃ ἤδη ἐν τῷ τῆς αἱρέσεως βάθει.

Ζήλωσόν σου, δεόμεθα, ταὸν ὁμώνυμον πάπαν, καὶ ὡς ἐκεῖνος τηνικαῦτα τῆς Εὐτυχιανικῆς αἱρέσεως ἀναφυείσης λεόντειόν πως διηγέρθη τῷ πνεύματι, ὡς ἴσασι πάντες, ταῖς δογματικαῖς αὐτοῦ ἐπιστολαῖς, οὕτω καὐτός, τολμῶ λέγειν, φερωνύμως βρύξον θείως, μᾶλλον δὲ βρόντησον κατὰ τῆς παρούσης κακοδοξίας τὰ εἰκότα. εἰ γὰρ οὗτοι ἑαυτοῖς ἐξαυθεντήσαντες αἱρετικὴν σύνοδον ἐκπληρῶσαι οὐκ ἔδεισαν καίπερ, εἰ καὶ ὀρθόδοξον, οὐκ ἄνευ τῆς ὑμῶν εἰδήσεως ἐξουσιάζοντες, ὡς τὸ ἄνωθεν κεκρατηκὸς ἔθος, πόσῳ γε μᾶλλον εὔλογον καὶ ἀναγκαῖον ἄν εἴη, ὑπομνήσκομεν φόβῳ, ὑπὸ τῆς θείας πρωταρχίας σου ἔννομον κροτηθῆναι σύνοδον, ὡς ἂν τὸ ὀρθόδοξον τῆς ἐκκλησίας δόγμα τὸ αἱρετικὸν ἀποκρούσηται καὶ μήτε ἡ κορυφαιότης σου σὺν ἅπασι τοῖς ὀρθοδόξοις ἀναθεματίζοιτο παρὰ τῶν νέων κενοφώνων μήτ’ αὖ ὁρμητήριον ἀνομίας τὴν μοιχοσύνοδον εὑρίσκοντες οἱ βουλόμενοι κατολισθαίνουσιν εὐπετῶς πρὸς τὴν ἁμαρτίαν.

Ταῦτα ἀνηγγελκότες, ὡς ἐλάχιστα μέλη τῆς Ἐκκλησίας, ἐξαιτοῦμεν τὴν ἁγίαν αὐτῆς ψυχὴν λογίζεσθαι ἡμᾶς ὡς οἰκεία αὐτῆς πρόβατα» (Έπιστολή 33, Λέοντι πάπώμηςσελ. 158-163, Φιλοκαλία τν Νηπτικν κα σκητικνΘεοδώρου Στουδίτουπιστολές, 18Β΄).

Πηγή