Άλλη μία τραγική περίπτωση ανακολουθίας και επιλεκτικής ομολογίας

Στο ακόλουθο άρθρο βλέπουμε τον σεβαστό π. Στυλιανό Καρπαθίου να ασκεί κριτική στον μητρ. Πειραιώς Σεραφείμ.  Από το ιστολόγιο αυτό έχουμε πολλές φορές στηρίξει τον π. Στυλιανό ενάντια στον άδικο διωγμό του από τον «λέοντα» Σεραφείμ. Όμως δεν μπορούμε να σιωπήσουμε, όταν η αλήθεια αποκρύβεται ή καταπατείται. Διότι η ακόλουθη κριτική του π. Στυλιανού, αποτελεί, όπως πολλές άλλες (και δικές του), παρά τα κάποια δίκια της (π.χ. την στάση της Εκκλησίας την περίοδο του Κορονοϊού), μία ακόμα τραγική περίπτωση ανακολουθίας και επιλεκτικής ομολογίας. Και γινόμαστε σαφείς: 

Α) Αναφέρεται μόνο για την στάση του Πειραιώς Σεραφείμ στο θέμα των εμβολίων, ένα θέμα με το οποίο ασχολείται αποκλειστικά ο π. Στυλιανός, και δεν λέει ούτε μία λέξη για την θέση και δράση του εν λόγω Μητροπολίτου σχετικά με τον Οικουμενισμό, το ουκρανικό σχίσμα και την εκκοσμίκευση. Δηλαδή ιερέας δεν μιλάει για το θέμα της αιρέσεως και του σχίσματος, και αναλώνεται με την διδασκαλία και την στάση του στο θέμα των εμβολίων; Και ιερέας αρνείται να ασχοληθεί με την διδασκαλία των Αγίων για τις αιρέσεις, τις τόσες προειδοποιήσεις Αγίων για τον Οικουμενισμό, ως παναίρεση και αίρεση των εσχάτων, ως πηγή των σχισμάτων και της εκκοσμίκευσης, κι αντί αυτού ασχολείται μόνο με τις δημοσιεύσεις για το θέμα των εμβολίων; 

Β) Αν ο μητρ. Πειραιώς Σεραφείμ λόγω της στάσης του στον Κορονοϊό είναι θεολογικά ένοχος προδίδοντας την πίστη και τους Ι. Κανόνες, τότε πως έχει κοινωνία μαζί του ο π. Στυλιανός;  Κι αν ο Πειραιώς Σεραφείμ είναι θεολογικά ένοχος και υπόλογος, τότε πως δεν είναι ένοχοι και οι ομοϊδεάτες του επίσκοποι της Ι. Συνόδου και πως τους μνημονεύει ο π. Στυλιανός ως ορθοτομούντες; 

Γ) Αν ο μητρ. Πειραιώς Σεραφείμ λόγω της καταπάτησης Ι. Κανόνων στην περίπτωση του Κορονοϊού είναι θεολογικά ένοχος, τότε πως δεν είναι στην καταπάτηση Ι. Κανόνων στο θέμα του Οικουμενισμού και του σχίσματος, αναγνωρίζοντας αχειροτόνητους ως επισκόπους; 

Δ) Αν ο π. Στυλιανός ζητάει απαντήσεις σε αυτά που επισημαίνει, γιατί τότε ο ίδιος δεν απαντά σε αυτά που με πολλά κείμενα του έχουν επισημανθεί  (ἐδῶἐδῶ, εδώ εδώ καὶ ἐδῶ) σχετικά με τα φαρμακευτικά προϊόντα που προέρχονται από εκτρώσεις; Αφού μιλάει για τους Ι. Κανόνες, γιατί δεν απαντά στην λανθασμένη εκ μέρους του ερμηνεία των Α΄ -Β΄ -Γ΄ -Δ΄  Κανόνες τῆς ἐν Ἀγκύρᾳ Συνόδου εδώ;

Επισημαίνουμε και πάλι, ότι όσο καλές κι αν είναι οι προθέσεις μας, αν δεν συνοδεύονται από συνέπεια και συνολική ομολογία τότε αντί να ωφελούν βλάπτουν. Στα εμβόλια υπήκοοι Χριστού και στην αίρεση όχι;

Α.Τ.

Ὑπήκοοι Χριστοῦ ἢ προνομιοῦχοι στὸν παρόντα αἰῶνα τὸν ἀπατεῶνα


Γράφει ο Πρωτοπρεσβύτερος   π.Στυλιανὸς Ἐμμ. Καρπαθίου,MD, MSc, PhD Ψυχίατρος


Α.  Τὸ ὑπὸ συζήτηση θέμα – Ἀφορμή

     Ἀνέγνωσα μετ’ ἐκπλήξεως τὸ κείμενον τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Πειραιῶς ὑπὸ τὸν τίτλον «Δέουσα ἀπάντησις εἰς τὴν ἀμφισβήτησιν προλογισμοῦ τοῦ Σεβ. Μητροπολίτου Πειραιῶς κ. Σεραφεὶμ εἰς τὴν ἡμερίδα τῆς Ἑστίας Πατερικῶν μελετῶν».

    Ἡ «Δέουσα αὐτὴ ἀπάντησις…», ὡς αὐτοχαρακτηρίζεται ὑπὸ τῆς Ἰερᾶς Μητροπόλεως Πειραιῶς, συνετάγῃ ὡς ἀντίλογος εἰς τὸ ἔγκριτο ὀρθόδοξο ἐκκλησιαστικὸ ἱστολόγιο «Τὰς θύρας τὰς θύρας» ὑπὸ τὸν τίτλο «Πάτε νὰ μᾶς τρελλάνετε Πατέρες;», στὶς 10 Ἰανουαρίου 2023. Ἐκεῖ ἐκφράζεται σαφὴς προβληματισμός πρὸς τὴν ἑστία Πατερικῶν μελετῶν γιὰ τὴν παρουσία, ὡς ὁμιλητοῦ, τοῦ Σεβ. Μητροπολίτου Πειραιῶς κ. Σεραφεὶμ εἰς ἡμερίδα, ἡ ὁποία ἤδη πραγματοποιήθηκε ἀπὸ τὴν ἐν λόγῳ «Ἑστία» τὴν 22αν Ἰανουαρίου 2022, μὲ θέμα «Μετανθρωπισμός,  Ἀπειλὴ γιὰ τὸν ἄνθρωπο.»   

    Ὄντως, πῶς εἶναι δυνατὸν νὰ προσκαλεῖται ὡς ὁμιλητὴς σὲ ἡμερίδα ὁ συγκεκριμένος Μητροπολίτης, τοῦ ὁποίου ἡ πρόσφατη στάση καὶ συμπεριφορὰ κατὰ τὴν διαρρεύσασα τριετία ἀπέδειξε, ὅτι ἐργάζεται «ἴσως περισσότερο ἀπὸ ἀρκετοὺς ἄλλους συναδέλφους του, γιὰ τὴν ὑλοποίηση τῆς μετανθρωπιστικῆς ἀτζέντας», μὲ δεδομένα: 

Η συνέχεια εδώ